Golden Awards

DeletedUser48745

Guest
Sterke spelers met goede communicatie,ik ga niet zeggen wie erop speelt,dat is aan hun om te zeggen. ;)

Meest overschatte speler: zo'n beetje de helft van wat hier op het forum rondloopt, al wordt as.ilaydying imo het zwaarst overschat

Eindelijk eens iemand die er idd wat van zegt, ook al TFA. Waarom wordt As.ILayDying zo de hemel in geprezen? Zitten enkel een paar noliferts op....
 

DeletedUser66265

Guest
Eindelijk eens iemand die er idd wat van zegt, ook al TFA. Waarom wordt As.ILayDying zo de hemel in geprezen? Zitten enkel een paar noliferts op....

Laat ze lekker de hemel in geprezen worden;)
Ze vallen later toch wel af of gaan achter lopen, en dan zal je die naam niet zo vaak meer horen:eek:
 

DeletedUser66217

Guest
Laat ze lekker de hemel in geprezen worden;)
Ze vallen later toch wel af of gaan achter lopen, en dan zal je die naam niet zo vaak meer horen:eek:

Nou, meestal hebben teams zoals degene die aan bod is geen achterstand, maar dat zou ik dan ook niet hebben met een 24/7 team & vier man op mijn account.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.039
Waarschijnlijk bedoeld hij met achter lopen, domme foutjes maken waardoor je uiteindelijk toch niets aan 24/7 dekking hebt. Kan het echter ook verkeerd hebben en dat hij iets anders bedoeld. :p
 

DeletedUser66217

Guest
Waarschijnlijk bedoeld hij met achter lopen, domme foutjes maken waardoor je uiteindelijk toch niets aan 24/7 dekking hebt. Kan het echter ook verkeerd hebben en dat hij iets anders bedoeld. :p

Je hebt altijd wat aan je 24/7 dekking, zeker als je dan farmt. Zoveel farmen stelt je in staat domme fouten te compenseren met een overvloed aan grondstoffen. Dus als je 20% minder efficient speelt, maar 20% meer farmt ten opzichte van anderen ben je er ook al.
 
Reactiescore
2.039
Hmm dat hangt dan wel weer van het soort fouten af. Maak je een verkeerde keuze qua 2 dorp (loopt op def omdat stamgenoten dichtbij liggen maar je er niet op gelet hebt o.i.d.), farm je dat bijv niet zo snel terug.

Natuurlijk heb je altijd meer aan 24/7 dekking, maar als je niet weet wat je er mee moet schiet je nog steeds niets op.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ten eerste dank aan degene die mij in hun lijstje hebben gezet.

Aan de haters, laten we voorop zetten dat ik mijzelf niet als beste speler benoem,verre van dat.Een goeie starter zou ik mezelf willen noemen, maar meer ook niet.

Het zijn dan ook vooral stamgenoten die me zo betitelen en ik dank hen voor dat getuig van vertrouwen van hen naar mij.
Laat iig zien dat we miss meer een stam zijn dan sommige van jullie vermoeden.
 

DeletedUser66217

Guest
Hmm dat hangt dan wel weer van het soort fouten af. Maak je een verkeerde keuze qua 2 dorp (loopt op def omdat stamgenoten dichtbij liggen maar je er niet op gelet hebt o.i.d.), farm je dat bijv niet zo snel terug.

Natuurlijk heb je altijd meer aan 24/7 dekking, maar als je niet weet wat je er mee moet schiet je nog steeds niets op.

Dat klopt natuurlijk, maar ik ga er dan ook niet van uit dat je een fout maakt die 50% van jezelf beinvloedt. Zoals je hier nu zegt, ik heb het over bijvoorbeeld structureel minder goed kunnen aanvallen/verdedigen enzovoorts.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Laat ze lekker de hemel in geprezen worden;)
Ze vallen later toch wel af of gaan achter lopen, en dan zal je die naam niet zo vaak meer horen:eek:

En jou comment slaat helemaal alles, je kent me volgens mij niet eens.

Ik wil over het algemeen niet opscheppen engoeie spelers als fatality mogen best kritiek opleveren, maar dat een naabje als jij van dit soort dingen gaat posten vind ik ronduit lachwekkend.
 

DeletedUser

Guest
En jou comment slaat helemaal alles, je kent me volgens mij niet eens.

Ik wil over het algemeen niet opscheppen engoeie spelers als fatality mogen best kritiek opleveren, maar dat een naabje als jij van dit soort dingen gaat posten vind ik ronduit lachwekkend.

goeie spelers als fatality :eek:
 

DeletedUser66265

Guest
Nou, meestal hebben teams zoals degene die aan bod is geen achterstand, maar dat zou ik dan ook niet hebben met een 24/7 team & vier man op mijn account.

Waarschijnlijk bedoeld hij met achter lopen, domme foutjes maken waardoor je uiteindelijk toch niets aan 24/7 dekking hebt. Kan het echter ook verkeerd hebben en dat hij iets anders bedoeld. :p

Dat is inderdaad wat ik bedoel ja;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
En jou comment slaat helemaal alles, je kent me volgens mij niet eens.

Ik wil over het algemeen niet opscheppen engoeie spelers als fatality mogen best kritiek opleveren, maar dat een naabje als jij van dit soort dingen gaat posten vind ik ronduit lachwekkend.

Hij heeft hier wel een beetje gelijk. Heb jou de laatste 3 werelden niet lang zien volhouden. Laten internen of gewoon weg gaan. W31 gebeurde wat anders maar toch ben jij geen volhouder.
 

DeletedUser66265

Guest
En jou comment slaat helemaal alles, je kent me volgens mij niet eens.

Ik wil over het algemeen niet opscheppen engoeie spelers als fatality mogen best kritiek opleveren, maar dat een naabje als jij van dit soort dingen gaat posten vind ik ronduit lachwekkend.

Haha, dus als iemand kritiek heeft is hij een naabje :eek:
Of kun je het stiekem niet hebben dat er een keer iets negatiefs over jou word gezegt..
Daarbij is dit P&P:eek:
 

DeletedUser

Guest
Laat ze lekker de hemel in geprezen worden;)
Ze vallen later toch wel af of gaan achter lopen, en dan zal je die naam niet zo vaak meer horen:eek:

Wat een faler ben jij zeg, de meeste zijn zelfs lategame spelers op as.ilay.. Omdat we goed starten falen we op de rest ofwat? Je kent volgens mij niet eens iemand van ons dus kun je beter zwijgen ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Hij heeft hier wel een beetje gelijk. Heb jou de laatste 3 werelden niet lang zien volhouden. Laten internen of gewoon weg gaan. W31 gebeurde wat anders maar toch ben jij geen volhouder.

Dat beweer ik ook nooit?
Ik ben meer een starter, staat in het verhaaltje. Maar ik weet dat mijn team goed genoeg is om mid tot late game ook een acc goed door te zetten. Ik ben niet de enige op een acc.

Haha, dus als iemand kritiek heeft is hij een naabje :eek:
Of kun je het stiekem niet hebben dat er een keer iets negatiefs over jou word gezegt..
Daarbij is dit P&P:eek:

Als jij je kritiek onderbouwd ja? Dat deed je niet echt in je post of wel dan?
 

DeletedUser66265

Guest
Dat beweer ik ook nooit?
Ik ben meer een starter, staat in het verhaaltje. Maar ik weet dat mijn team goed genoeg is om mid tot late game ook een acc goed door te zetten. Ik ben niet de enige op een acc.



Als jij je kritiek onderbouwd ja? Dat deed je niet echt in je post of wel dan?

Klopt inderdaad, ik speculeer graag;)

Op een P&P forum dan.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dat beweer ik ook nooit?
Ik ben meer een starter, staat in het verhaaltje. Maar ik weet dat mijn team goed genoeg is om mid tot late game ook een acc goed door te zetten. Ik ben niet de enige op een acc.

Nee dat klopt maar dan nog als je als team speelt ga je na mijn mening gewoon door tot het eind
 

DeletedUser

Guest
Haha, dus als iemand kritiek heeft is hij een naabje :eek:
Of kun je het stiekem niet hebben dat er een keer iets negatiefs over jou word gezegt..
Daarbij is dit P&P:eek:

Hij heeft in ieder geval een betere reputatie dan jij.

Nee dat klopt maar dan nog als je als team speelt ga je na mijn mening gewoon door tot het eind

Wat zie jij als eind, totdat je opgeedeld hebt, of het moment dat je maar niet word aangevallen en het zo saai is.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Nee dat klopt maar dan nog als je als team speelt ga je na mijn mening gewoon door tot het eind

Doe ik ook als ik daar de kans toe vind ;). Zolang mensen niet alle feiten weten wanneer en waarom ik stop kan jedaar niet goed over oordelen imo.
 
Bovenaan