Golden Awards

DeletedUser63354

Guest
ow ow daar moet je fier op zijn zonder hulp van bondgenoten gaat het blijkbaar niet vlemis ac heeft niet een vv gehad .

Vlemis speelt dan ook met 4 spelers. :eek:

Beste Mario, Het slaat hier op:



Wat ik dus wil zeggen is dat zelfs nu Remain hulp krijgt van hun bondgenoten, ze er niet met de pet naar moeten gooien en denken dat ze nu onoverwinnelijk zijn ;)

*Ik kan begrijpen dat je dat niet snapt aangezien ik graag in vage zinnen wat vertel, maar dat is gebruikelijk hier

Hahaha, je denkt toch niet dat Remain -ST- heeft onderschat? Nee zeker niet, maar vergeet niet dat veel van onze accounts solo spelen. Terwijl ik durf te wedden dat veel van de -ST-'ers met meerderen speelt. Of zit ik hier fout Dave?
 

DeletedUser

Guest
Vlemis speelt dan ook met 4 spelers. :eek:



Hahaha, je denkt toch niet dat Remain -ST- heeft onderschat? Nee zeker niet, maar vergeet niet dat veel van onze accounts solo spelen. Terwijl ik durf te wedden dat veel van de -ST-'ers met meerderen speelt. Of zit ik hier fout Dave?

Ik zie dat je wat vergissingen aan't maken bent ;)
Naar mijn weten spelen er hooguit 2 spelers op Vlemis.

Maar het klopt wel dat vrijwel de meeste accounts bestaan uit twee personen, en de rest zijn solo-accounts. Maar volgens mij zijn er geen accounts die meer als 2 personen hebben, of jij moet meer weten dan mij:confused:
 

DeletedUser15644

Guest
Ik zie dat je wat vergissingen aan't maken bent ;)
Naar mijn weten spelen er hooguit 2 spelers op Vlemis.

Maar het klopt wel dat vrijwel de meeste accounts bestaan uit twee personen, en de rest zijn solo-accounts. Maar volgens mij zijn er geen accounts die meer als 2 personen hebben, of jij moet meer weten dan mij:confused:

Klopt, de andere 2 zijn naar hertog remi gegaan... :)
 

DeletedUser72345

Guest
Sinds wanneer is het relevant hoeveel mensen er op een account spelen?

Dat moet iedereen toch zelf bepalen. Als jij het werken met een team van 4 makkelijk vindt moet je dat natuurlijk doen.

Het is ieder zijn of haar eigen verantwoordelijkheid om een goede bezetting te hebben lijkt me. De een doet dit met 4 man de ander solo.
 

DeletedUser

Guest
Sinds wanneer is het relevant hoeveel mensen er op een account spelen?

Dat moet iedereen toch zelf bepalen. Als jij het werken met een team van 4 makkelijk vindt moet je dat natuurlijk doen.

Het is ieder zijn of haar eigen verantwoordelijkheid om een goede bezetting te hebben lijkt me. De een doet dit met 4 man de ander solo.

Daar ben ik het wat dat betreft helemaal mee eens. Als je denkt dat je met 1-2 of 3 man je account prima kan runnen dan is dat mooi meegenomen, zegt zeker wat over de capaciteiten van de speler. Maar zelfs als je met een stuk of 4-5 man een account beheerd is dat helemaal geen schande, wat boeit het jou dat andere mensen dat 'noob' vinden of iets in die geest. Op het eind ben jij toch het beste af want jou account is teminste goed beheerd ;)
 

DeletedUser63648

Guest
Maar daarnaast doet het er ook niet toe of een account hulp heeft gehad van zijn stam/bondgenoten. Daar zijn ze voor.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik zie dat je wat vergissingen aan't maken bent ;)
Naar mijn weten spelen er hooguit 2 spelers op Vlemis.

Maar het klopt wel dat vrijwel de meeste accounts bestaan uit twee personen, en de rest zijn solo-accounts. Maar volgens mij zijn er geen accounts die meer als 2 personen hebben, of jij moet meer weten dan mij:confused:

Dit was overigens enkel 2 vragen he ^^ :p Ik dacht altijd te zien aan je handtekening op Vlemis dat jullie met 4 speelden :)
 

DeletedUser66265

Guest
enne, vlemis speelt met 2 man?
Volgens mij spelen ze op de drukkere tijden toch echt met 3 man;)
 
Reactiescore
533
Dit topic bestaat gewoon hoor...
 
Reactiescore
746
Raar, stond er bij mij eerst niet?

Dat komt omdat er een filter in werking was. Ga naar het wereldoverzicht. En helemaal vanonder staat standaard een filter om enkel de threads jonger dan een maand ofzo te tonen. Eventjes uitzetten en je ziet weer alle threads. :)

En als het niet dat was, zal je er gewoonweg overgekeken hebben. :)
 
Bovenaan