Golden Awards

DeletedUser52513

Guest
kijken of we deze ook nieuw leven in kunnen blazen:
(om eerlijk te zijn probeer ik zo onpartijdig mogelijk te blijven)
Beste speler: Oxinovo, omdat die al door de grond geboord was door een massa toch nog terug gekomen en doet best wel veel schade aan, daarom vind ik hem toch wel een goeie speler
Beste stam: Gminds (naast Quiem dan :p)
De beste stam speler: WarSatisfiesMe (Spheal), maar ik ben partijdig want hij is me co :p
Het grootste ego: geen idee
Beste leider: Castiel (Baba, niet ikke)
Slechtste leider: Nachtbraker (Sure), al tijdje terug, maar is de enige die ik me kan herinneren ;)
Meest overschatte stam: SF. denk ik :)
Meest onderschatte stam: Trill
Meest overschatte speler: /
Meest onderschatte speler: /
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: ik wil wel eens weten hoe het in .C gaat, just curious :)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: TheBoneCrusher, bedreigen is niet aardig :x
Mooiste speler naam: ik vind Arthur Haviksvleugel altijd al een leuke naam
Mooiste stam naam: Requim, sorry probeer onpartijdig te zijn maar vind het leuke naam :D
Het tofste topic: praathoek, omdat je daar mag spammen :D
Het domste topic: welke topics :/
Favoriete forum poster: Killer en napoli, omdat we zo'n gezellige tijd alleen hadden hier :D
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: iedereen in Quiem2:rolleyes:
Mooiste profiel foto van spelers: ik vond het die van Smokey Eye erg mooi:( maar qua speler die er nog is kies ik Xanthippus
Mooiste profiel foto van stammen: Area, maar die bestaat niet meer dus .C
Mooiste actie van de wereld: het def werk van Fyuryus, 4 weken lang contstant onder aanval en zelfs 5 dorpen van UA1 overgenomen. kijk dat is deffen! :D

ik hoop nog meer lijstjes te zien :)
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Fyuryus, ook al is hij niet meer op 27, nog steeds niemand gezien die mij van beter kon overtuigen :)
Beste stam: Quiem, bestaat al zo lang zonder enige problemen intern of extern en staat al sinds het begin stevig aan kop
De beste stam speler: Ik zou zeggen mezelf, maar ik wil niet arrogant klinken :p
Het grootste ego:GOTA
Beste leider:Mauss of Castiel
Slechte leider:Ik zou zeggen de VOORMALIGE leiding van SF. Ik heb ze natuurlijk intern niet meegemaakt, maar als ik een uitnodiging krijg per PM om te joinen, ik reageer en letterlijk een week, of iets langer, later wordt de pm zelfs pas geopend, dan heb ik mijn twijfels...
Meest overschatte stam:Ik vindt niet dat die er op het moment zijn, of .C moet een zeepbel blijken te zijn die uit elkaar spat met huidige massa :)
Meest onderschatte stam: Trill.
Meest overschatte speler: Geen idee, maar ik denk wel dat die speler uit Quiem zal komen, gezien de hoge verwachtingen die liggen op Quiem spelers :)
Meest onderschatte speler:Ik denk dat we in de huidige fase van de wereld het onderschatten al wel voorbij zijn :)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met al onze popiejopie forumposters hierzo :p en het zou me leuk lijken om eens mee te mogen draaien in Quiem, gewoon ter vergelijking :)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: GOTA
Mooiste speler naam: Niet echt mooie namen op deze wereld ;S anders zou ik gaan voor Technical Imperfection of Twinhearts
Mooiste stam naam: Niet mijn smaak op deze wereld (a)
Het tofste topic: praathoek XD
Het domste topic: top/flop
Favoriete forum poster: lord dwerg, die heeft goeie zaken gedaan met t openen van n oorlogstopicje :p
Minst favoriete forum poster: DownonMe, maar die komt niet op w27 (mag ik toch hopen :p)
Dikste wannabe op het forum: ik :D
Dikste wannabe in het spel: iedereen met n grote bek :)
Mooiste profiel foto van spelers: puur top 20 gezien: Venom
Mooiste profiel foto van stammen: .C
Mooiste actie van de wereld: -
 

DeletedUser

Guest
Castiel is gewoon puur gebaseerd op t feit dat Quiem al zo lang als nr 1 draait ;) en dat ie overal terug te zien is op de profielen als vv'er XD
 

DeletedUser65908

Guest
dat wat op de profielen staat betekent echter niet dat het een vv was, het is dat hij zorgt dat quiem in goede handen is en daarom de stam beschermt wordt door een geweldige stamleider
 

DeletedUser49029

Guest
ja zoals ik het als buitenstaander zie, is castiel idd wel een goeie leider als je ziet wat ze allemaal bereiken. In het begin vond ik hem minder sympathiek maar dat is grotendeels veranderd
 

DeletedUser68032

Guest
Beste speler(s): Kan niet kiezen, er zijn er meerdere :)
Beste stam: Quiem, ze bestaan allang en doen het nogsteeds! Daarna natuurlijk Trill.
De beste stam speler: Mauss (Stampsych)
Het grootste ego: Ikke (Ik laat het vaak niet merken maar soms moet ik me inhouden) voor de rest ga ik niemand beledigen :)
Beste leider: xXpeacemakerXx (Niet groot geworden, gestopt wegens tijdgebrek maar heeft onze stam ver gebracht), daarna Castiel.
Slechte leider: Zoals al eerder ik beledig niemand.
Meest overschatte stam: -
Meest onderschatte stam: Na ons, ik denk Gminds.
Meest overschatte speler: GOTA, niet dat wat er nu op zit slecht is maar hiervoor was het beter :)
Meest onderschatte speler: -
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Castiel, hij is een coole kerel op het forum en hoor goeie verhalen
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -
Mooiste speler naam: NowItsMyTurn (kort maar krachtig)
Mooiste stam naam: Vind er nou niet echt een uitspringer bij zitten.
Het tofste topic: Kan niet kiezen :)
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: Castiel & Napoli (Forum-buddies)
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: thepredator11 Gaat naar een andere wereld en jat onze stamnaam...
Mooiste profiel foto van spelers: Technical Imperfection (ik vind hem wel chique).
Mooiste profiel foto van stammen: Area maarja die zijn er nie meer.
Mooiste actie van de wereld: -

MvG
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68032

Guest
Ja het zijn meerdere woorden.
Maar het geeft wel iets aan in mijn mening :)
En het is krachtig.
 
Bovenaan