Golden Awards

DeletedUser10429

Guest
Aah, zelf een accountje gestart :p

Jaja, ben al goed op weg

Verover de meeste grondstoffen in deze wereld tot 0:00 uur!
Tot nu toe heb je 1.000 grondstoffen veroverd. Het huidige record staat op 10.355.070 veroverde grondstoffen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser66354

Guest
even dit topic weer wat levendiger maken ;-)

Beste speler: The Fallen Archangel denk ik.
Beste stam: Quiem.
De beste stam speler: geen idee tbh, uit mijn stam: TheArtOfTribalwars (en mss ook WSM)
Beste leider: WarSatisficeme en TaoT.
Meest overschatte stam: New.
Meest onderschatte stam: Wijzelf GMinds mss?
Meest overschatte speler: ---
Meest onderschatte speler: --
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Castiel en als leider hebben. hoor veel + kritiek over hem.
Mooiste speler naam: Geen mening.
Mooiste stam naam: Geen enkel atm xD
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: ---
Favoriete forum poster: ---
Minst favoriete forum poster: Die is er al niet meer *feesjeeeeh!:p*
Dikste wannabe op het forum: Die is er ook niet meer.... nog meer feest xD
Dikste wannabe in het spel: Ook al dood! Joepie xD
Mooiste profiel foto van spelers: ---
Mooiste profiel foto van stammen: ---
Mooiste actie van de wereld: --

Zo, ik had al eens gepost, maar weer wat leven in de brouwerij brengen kan nooit kwaad hé ;D

en gelukkige Nieuwjaar aan allen btw:p
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: GITM/Xanthippus
Beste stam: Quiem (Duh!)
De beste stam speler: Dep44shaas, aangezien hij de grootste speler in een stam is?
Het grootste ego: Pff, moeten ze eens een contest voor doen, volgens mij behoorlijk wat.
Beste leider: A Team
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: SF. Ik vind die stam niet veel voorstellen tbh.
Meest onderschatte stam: C., stam met veel kwaliteiten.
Meest overschatte speler: Gods of the Arena. Die (nieuwe) spelers, kunnen er te weinig van blijkt.
Meest onderschatte speler: 000000Bjorn, dit is pas zijn eerste wereld en alhoewel hij niet de beste spelers heeft ge-edeld, is het een speler die dit spel toch bijzonder snel onder de knie heeft.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Xanthippus, alleen ben ik te klein voor Quiem :(
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: The Interner, zijn naam irriteert mij :eek:
Mooiste speler naam: Xanthippus. Maarja, met al die gekke op die account, krijg je natuurlijk een gek accountnaampje :D
Mooiste stam naam: Quiem, dit zet ik hier alleen neer, met de hoop dat ik nu naar Quiem mag :D
Het tofste topic: Golden Awards, want die heb ik geopend.
Het domste topic: Alle andere topics.
Favoriete forum poster: Robskee :p
Minst favoriete forum poster: Een hoop. Ik heb echter geen idee wie van hen op W27 post.
Dikste wannabe op het forum: Ik vind het oneerlijk om mensen op hun gewicht te beoordelen.
Dikste wannabe in het spel: Zal wel een edelman zijn die te veel zwijn heeft gegeten, daar word je echt dik van.
Mooiste profiel foto van spelers: Gods of the Arena.
Mooiste profiel foto van stammen: Gminds

Mooiste actie van de wereld: Bij het begin van de wereld toen ik nog in RFG zat, krijg ik een treintje van Doggystyl3 (ex-Gminds). In no-time was zijn treintje die in zo'n 800 ms was getimed, gesniped. Maar aangezien zijn looptijden zo lang waren, deden we een wedstrijdje wie het strakste achter zijn eerste edel kon timen. De winnaar was A Team (zit nu op 00000Bjorn) met 11 ms erachter, net beter dan mijn 20 ms. Was leuk wedstrijdje :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66111

Guest
Robin-style!:cool: daarbij, moet jij nog niet liggen slapen?
't is vakantie, noob!:p
Beste speler: GITM/Xanthippus
Beste stam: Quiem (Duh!)
De beste stam speler: Dep44shaas, aangezien hij de grootste speler in een stam is?
Het grootste ego: Pff, moeten ze eens een contest voor doen, volgens mij behoorlijk wat.
Beste leider: A Team
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: SF. Ik vind die stam niet veel voorstellen tbh.
Meest onderschatte stam: C., stam met veel kwaliteiten.
Meest overschatte speler: Gods of the Arena. Die (nieuwe) spelers, kunnen er te weinig van blijkt.
Meest onderschatte speler: 000000Bjorn, dit is pas zijn eerste wereld en alhoewel hij niet de beste spelers heeft ge-edeld, is het een speler die dit spel toch bijzonder snel onder de knie heeft.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Xanthippus, alleen ben ik te klein voor Quiem :(
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: The Interner, zijn naam irriteert mij :eek:
Mooiste speler naam: Xanthippus. Maarja, met al die gekke op die account, krijg je natuurlijk een gek accountnaampje :D
Mooiste stam naam: Quiem, dit zet ik hier alleen neer, met de hoop dat ik nu naar Quiem mag :D
Het tofste topic: Golden Awards, want die heb ik geopend.
Het domste topic: Alle andere topics.
Favoriete forum poster: Robskee :p
Minst favoriete forum poster: Een hoop. Ik heb echter geen idee wie van hen op W27 post.
Dikste wannabe op het forum: Ik vind het oneerlijk om mensen op hun gewicht te beoordelen.
Dikste wannabe in het spel: Zal wel een edelman zijn die te veel zwijn heeft gegeten, daar word je echt dik van.
Mooiste profiel foto van spelers: Gods of the Arena.
Mooiste profiel foto van stammen: Gminds

Mooiste actie van de wereld: Bij het begin van de wereld toen ik nog in RFG zat, krijg ik een treintje van Doggystyl3 (ex-Gminds). In no-time was zijn treintje die in zo'n 800 ms was getimed, gesniped. Maar aangezien zijn looptijden zo lang waren, deden we een wedstrijdje wie het strakste achter zijn eerste edel kon timen. De winnaar was A Team (zit nu op 00000Bjorn) met 11 ms erachter, net beter dan mijn 20 ms. Was leuk wedstrijdje :)

thx voor nominatie :) ondanks ik hier nog amper kom posten ^^. Ik begin w27 wel stilaan te missen, maar heb jammer genoeg de tijd niet voor een comeback.
 
Bovenaan