Golden Awards W6 (Met stijl)! :p

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
uhm, is de keiharde waarheid, ik ga het nog bewijzen ook, ik ben back in track dus ;)
maar waarvoor deze steek gautje?

het is altijd nog back on track

Zelfs met 3 engelse woordjes weet hij zichzelf al niet te redden, wat een failer.
 

DeletedUser13004

Guest
het is altijd nog back on track

Zelfs met 3 engelse woordjes weet hij zichzelf al niet te redden, wat een failer.



voor je iemand uitlacht vanwege zijn engels, gelieve dan eerst jou nederlands ook eens bij te schaven

(zie je tekst hierboven) en deze

Dat is totale bullshit, de IG mods op W6 zijn gewoon inzichtloze mongolen die totaal niet weten wat "inleven in een situatie" betekent.
Dus ga snel weg met je commentaar, want het is onzin, als die mods enigszins verstand hadden en niet machtgeyl waren dan was er door mijn toedoen iig geen enkel account geblocked in bok
__________________
nainai-prektektek. .net Fastest nobler (10/11/10) #01 continent 43 (10/11/10) Top 20 (10/11/10).

ex: InS - LOMP - Dico. - War! - Minds - /Care - Credo - Pi - [BoK]
 

DeletedUser

Guest
Ligt jezelf nader toe, want ik zie de fout niet..

Hij doelt vast op je taalgebruik :rolleyes:
Dus dat was alsnog een gefaalde opmerking van hem aangezien er dan niks bij te schaven valt aan jouw Nederlands :D
 

DeletedUser13004

Guest
Ligt jezelf nader toe, want ik zie de fout niet..

Failer schreef je klopt niet

machtgeyl ofzoiets schreef je en zijn nog enke woorden nu pasop ik maak ook fouten maar ga daarom niemand afbreken
 

DeletedUser

Guest
Lol, jij maakt inderdaad fouten :p

Wat zou er gebeuren als hij geyl anders geschreven had :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Failer schreef je klopt niet

machtgeyl ofzoiets schreef je en zijn nog enke woorden nu pasop ik maak ook fouten maar ga daarom niemand afbreken

volgens mij mag je je eigen Nederlands ook wel eens bijschaven.
 

DeletedUser

Guest
Hij zegt juist zelf dat hij ook fouten maakt.
Maar als je de clue van zijn post eens zou bekijken.
Zou je zien dat hij doelde op het feit dat player zit te lachen met het taalgebruik van exclusivia,
terwijl hij zelf ook fouten maakt en verband met zijn taalgebruik.

Maar blijkbaar heb je dat nog niet door.:rolleyes:

En leer zelf ook schrijven, je zin moet met een hoofdletter beginnen.:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hij zegt juist zelf dat hij ook fouten maakt.
Maar als je de clue van zijn post eens zou bekijken.
Zou je zien dat hij doelde op het feit dat player zit te lachen met het taalgebruik van exclusivia,
terwijl hij zelf ook fouten maakt en verband met zijn taalgebruik.

Maar blijkbaar heb je dat nog niet door.:rolleyes:

En leer zelf ook schrijven, je zin moet met een hoofdletter beginnen.:p


Failer is gewoon de aanduiding "fail" die je aan een bepaald persoon toewijst gezien het feit dat je de opmerking "fail" vaak over een topic maakt.
Machtsgeyl kun je met een "i" schrijven, alleen met een "y" vind ik het leuker staan, dus dat heeft niks te maken met de negertaal die hij hier op het forum neerkwakt. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De grote jongen heeft zijn reactie al verwijderd, dat zegt al genoeg lijkt mij. ;)
Failer is gewoon de aanduiding "fail" die je aan een bepaald persoon toewijst gezien het feit dat je de opmerking "fail" vaak over een topic maakt.
Machtsgeyl kun je met een "i" schrijven, alleen met een "y" vind ik het leuker staan, dus dat heeft niks te maken met de negertaal die hij hier op het forum neerkwakt. ;)

Ik denk dat jij over zijn post heen hebt gekeken,
het feit dat jij hier probeert te verklaren waarom je iets fout hebt geschreven zegt ook genoeg over jou.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan