Golden Awards W6 (Met stijl)! :p

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
hmm ik weet nou niet of ik hierom moet (uit)lachen of dat ik spontaan moet beginnen met huilen eerlijk gezegd, want deze opmerking is toch wel echt 100% verwaarloosbaar samen met je vorige opmerking.

Sorry, you're the weakest link, goodbye ;)
 

DeletedUser

Guest
hmm ik weet nou niet of ik hierom moet (uit)lachen of dat ik spontaan moet beginnen met huilen eerlijk gezegd, want deze opmerking is toch wel echt 100% verwaarloosbaar samen met je vorige opmerking.

Sorry, you're the weakest link, goodbye ;)


Mss huilen van het lachen :D

Die laatste opmerking sloeg idd niet op veel
 

DeletedUser

Guest
Ik zal maar niet reageren op jou posts wanneer je iets fout schrijft, anders ben ik dag en nacht bezig.
En het zijn leestekens geen punten. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik zal maar niet reageren op jou posts wanneer je iets fout schrijft, anders ben ik dag en nacht bezig.
En het zijn leestekens geen punten. :)

ik wist dat je het ging zeggen als jij het niet was zou tom denk ik het zeggen :p

ik zei toch let op iemand gaat dat zeggen :D
 

DeletedUser

Guest
Als maikel de moeite doet om mij te controleren doe ik dat ook bij hem.
En zeker als hij fouten maakt in zijn verbetring.:p

pfff dat koste inderdaad veel moeite :eek:
je had mijn antwoord niet verwacht jaja :D

en tom heb je die moed ooit wel gehad ?:p
 

DeletedUser

Guest
voeg me toe dan, ik ben online

wim heeft me msn vraag het maar aan hem ;):p



Hij zegt juist zelf dat hij ook fouten maakt.
Maar als je de clue van zijn post eens zou bekijken.
Zou je zien dat hij doelde op het feit dat player zit te lachen met het taalgebruik van exclusivia,
terwijl hij zelf ook fouten maakt en verband met zijn taalgebruik.

Maar blijkbaar heb je dat nog niet door.:rolleyes:

En leer zelf ook schrijven, je zin moet met een hoofdletter beginnen.:p

jij moet ook aan tien voor taal mee doen
zit te lachen met het taalgebruik van ex

is het niet zit te lachen om het taalgebruik :rolleyes:

en je zin moet niet met hoofdletters
en je hoeft geen punt of komma te gebruiken
want je krijgt geen cijfer hier voor taal
dus hou je commentaar voor je ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13004

Guest
volgens mij mag je je eigen Nederlands ook wel eens bijschaven.

jongen ik zei het al dat ik ook fouten maak maar begin niemand niet uit te lachen

gaultje jij zou eerst moeten leren lezen voor je reageert want dat kort lontje is snel weg
 

DeletedUser13004

Guest
Failer is gewoon de aanduiding "fail" die je aan een bepaald persoon toewijst gezien het feit dat je de opmerking "fail" vaak over een topic maakt.
Machtsgeyl kun je met een "i" schrijven, alleen met een "y" vind ik het leuker staan, dus dat heeft niks te maken met de negertaal die hij hier op het forum neerkwakt. ;)

I.P.V. dit spel te spelen of op het forum te schrijven kan je beter eens wat boeken nemen en lezen of als je nog jong bent op school beter opletten
of als je oud bent avondles volgen
 

DeletedUser

Guest
Momenteel hebben we 75 posts in de thread hier. Waarvan 5 (!!) awards-posts.

Ik verwacht hier dus iets minder discussie & meer awards. Discussies over stammen/spelers kunnen jullie in andere threads voeren. Onnodige offtopic spam-discussies zijn nergens voor nodig en willen we daarom ook in de andere thread niet zien :)

Succes met de awards!
 

DeletedUser

Guest
jongen ik zei het al dat ik ook fouten maak maar begin niemand niet uit te lachen

gaultje jij zou eerst moeten leren lezen voor je reageert want dat kort lontje is snel weg

Dat is inderdaad waar de uitspraak "een kort lontje" voor staat, Einstein.

I.P.V. dit spel te spelen of op het forum te schrijven kan je beter eens wat boeken nemen en lezen of als je nog jong bent op school beter opletten
of als je oud bent avondles volgen

Ik moet je eerlijk toegeven dat ik mijn dagelijkse portie humor binnenkrijg door het bekijken van Two and a half man en dit forum te lezen, dus sorry, ik blijf hier nog even bezig.
 

DeletedUser

Guest
Momenteel hebben we 75 posts in de thread hier. Waarvan 5 (!!) awards-posts.

Ik verwacht hier dus iets minder discussie & meer awards. Discussies over stammen/spelers kunnen jullie in andere threads voeren. Onnodige offtopic spam-discussies zijn nergens voor nodig en willen we daarom ook in de andere thread niet zien :)

Succes met de awards!

kerel je bent hier geen forum mod... dus ga hier ook geen comentaar neer gooien...:rolleyes: wist wel dat martijn niet tegen mijn eindeloos gespam op kon

dat kan namelijk niemand :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan