Golden Awards W33

DeletedUser70671

Guest
Als astma patiënt moet ik je hier verbeteren. Een astma aanval lan een paar minuten duren tot uren als je de juiste medicijnen maar inneemt. Of je kreeg meerderen aanvallen die periode of 1 van ren paar uur lang. Het is overigens ook wel logisch dat spelers jou plaatsen als overschat. Vroeger zat je te verkondigen dat je iedereen zou weg spelen en dat je een tank was, vervolgens kwam dat domme repelsteeltje delete topic, en was je weg. Dusja vandaar.

Ik zal je ven verbeteren, ik had luchtwegeninfectie door me'n medicijnen NIET in te nemen ik had geen last tot plots op een dag, dan kan dit dagen aan een stuk duren :) Nu neem ik de medicijnen wel in.
Ps, jmoet niet uitleggen wat asthma is hoor aan mij, als je al zoveel testen onderzoeken plus weken in het ziekenhuis gelegen hebt daardoor of mij, dan kunnen we er wel eens over kletsen.
Punt 2: daar heb je wel gelijk in IEDEREEN is een groot woord.Maar ik heb al spelers van Family en Retro indertijd weggespeelt, aanvallen is mss niet mijn beste punt, maar deffen dat is dan weer een ander verhaal :)
 
Reactiescore
7.942
Ik zal je ven verbeteren, ik had luchtwegeninfectie door me'n medicijnen NIET in te nemen ik had geen last tot plots op een dag, dan kan dit dagen aan een stuk duren :) Nu neem ik de medicijnen wel in.
Ps, jmoet niet uitleggen wat asthma is hoor aan mij, als je al zoveel testen onderzoeken plus weken in het ziekenhuis gelegen hebt daardoor of mij, dan kunnen we er wel eens over kletsen.
Punt 2: daar heb je wel gelijk in IEDEREEN is een groot woord.Maar ik heb al spelers van Family en Retro indertijd weggespeelt, aanvallen is mss niet mijn beste punt, maar deffen dat is dan weer een ander verhaal :)

Waarom neem je dan je medicijnen niet? Ben zelf ook al meerdere malen opgenomen in het ziekenhuis, ging er vanuit dat je wel medicijnen nam. Mocht dit niet?
 

DeletedUser70671

Guest
Waarom neem je dan je medicijnen niet? Ben zelf ook al meerdere malen opgenomen in het ziekenhuis, ging er vanuit dat je wel medicijnen nam. Mocht dit niet?

Ik had geen last van adem maar dan plots wel(laatste dag), wist zelf niet wat het was, had niet zoveel last ervan.Maar na pufje ventolin (Salbutamol) voelde ik me al veel beter, nu weer dagenlijks pillen slikken plus puffer van inuvair innemen en moest ook nu 1x in de dag ventolin innemen om genoeg adem weer te hebben. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jij bent gewoon een meelopen :mad: Doe eens iets origineels :p
& bedankt trouwens :p



instellingen ==> account ==> wachtwoord ==> wijzigen

Doei :p



Doe dat maar wel, straks word ik nog eens serieus aangepakt :s



Praten kan altijd :p



Vanals je weer inlogt zullen ze weer weten wie je bent
*HINT*

Mattie, zonder mij staat tim010 niet eens top 200. Je staat zo hoog omdat je weet dat je in noodgevallen op mij kan rekenen :D

Het account zonder Tim is maar gewoon "010"

Dan is alle magie ervanaf :p

Remco010 :cool:
 

DeletedUser

Guest
Wat is dat voor grap. We stonden rond rang 90 m. Daarnaast hebben we edels voor #1 :cool:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
ik heb nooit rang 90 gestaan :eek:
behalve eerste 2 weken toen de puntengeilers voor de gs geilers stonden.

Sindsdoen traag en gestaag van rond 75e opgerukt :p
en ja idd edels zat
 

Deleted User - 40808

Guest
De beste stam speler: Royboyz, Willem UB, Matthijs Imperial King,... kan er wel nog een boel plaatsen. Bij DRIVE denk ik TLB en Rick/Marwo momenteel

Meest onderschatte speler: Matthijs Imperial King, weinigen kennen hem, maar verricht goed en pakken werk zonder jullie het weten ;)

Bedankt Floris:)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een nieuwe , raar maar waar kan ik het best praten met de vijand :O


Beste gesprekspartner(s) IG: Henry (Rushing Sandy) , Global Knowledge (Steven) & Doug (Stoned Monkey's)

Rest van het lijstje vul ik morgen wel in :$ Wil toch even slijmen yoo :cool:
 
Bovenaan