Golden Awards W33

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Beste speler: Die moet zich nog bewijzen, er zijn veel goede spelers maar zonder uitschieters...
Beste vijandelijke stam: [.R!.], hun massa slagen beangstigend vaak, vanuit vijandelijk standpunt gezien de enige vijand die nog niet echt zware klappen heeft moeten verwerken (misschien wel opgevangen, maar dan zeer goed). Aan jullie om dat in de toekomst ook zo te houden ;)
De beste stam speler: DiceOfDeath.NL - ixfuryanix - Avengion als je ze nodig hebt staan ze altijd voor je klaar. Net zoals de anderen van DRIVE, Not, ...
Het grootste ego: Ik ga in me eigen post niet mezelf het meest vernoemen dus deze pas ik.
Beste leider: + Slechte leider: Ik neem ze gewoon samen... Ik denk dat er in alle stammen al wat problemen zijn gekomen die al dan niet aan de leiding liggen . Iedereen die kiest om in de leiding te zitten geeft zich daar volledig voor dus ga ik hier niemand de slechtste of de beste noemen.
Meest overschatte stam: Of ze overschat zijn weet ik niet, maar persoonlijk had ik Family als een taaiere brok ingeschat
Meest onderschatte stam: Die hebben we niet, onderschatten is het handelsmerk van de dwaas.
Meest overschatte speler: Aangezien ik mezelf "heel wat" vind, heb ik geen nood aan spelers te overschatten.
Meest onderschatte speler: Mijn vijanden heb ik nooit onderschat aangezien dat jezelf in je kist werken is.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Global knowledge - Rushing Sandy - ixfuryanix - Avengion stuk voor stuk aardige kerels. Maar ik ben natuurlijk zeer blij met mijn huidige stamgenootjes :D
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ik vrees ervoor dat ik hier Golden Haze ga moeten zeggen... Ken je niet als persoon maar ik vond je beu doen onlangs :D
Mooiste speler naam: .Jij bouwt ik edel
Mooiste stam naam: LKWT - Lokwat, ik wou ook altijd mijn eigen stam :(
Het tofste topic: alles met lijstjes
Het domste topic: alles waar men verwacht wordt onderbouwde posts te plaatsen, en de mods hun toppic dat ook :mad:
Favoriete forum poster: Draakje en Napoleon, die snappen tenminste het nut van niet onderbouwde posts
Minst favoriete forum poster: Golden Haze :x
Dikste wannabe op het forum: Unselected (positief opvatten, want zo is het bedoeld)
Dikste wannabe in het spel: Is dat niet het ultieme doel? :p
Mooiste profiel foto van spelers: ik kan niet kiezen en TW heeft maar plats voor 1 plaatje ...
gelukkig vond ik de oplossing :rolleyes:
3c8c817ca980fc51d33c076886726642.png
Mooiste profiel foto van stammen: der zijn er niet veel hé :s ik ga toch voor die van retro :p
user_image.php
Mooiste actie van de wereld: Massa op Family is voor mij wel 1 van de top momenten van deze wereld
 

DeletedUser

Guest
Sorry mensen zwaar weekend gehad maar mede dankzij het HARDE werken van mijn Co hebben wij een nieuwe mijlpaal bereikt hier.
Wat voor mijlpaal kun je als solo stam bereiken? Op dit moment houden wij nog deze records in onze handen:
1. Hoogste puntengemiddelde van elke stam
2. Beste oorlogsverhouding

Maar dit weekend is WEER een mijlpaal bereikt:
Eigenlijk was dit al 18 September bereikt maar door het bier viel het gewoon eff niet op.

Als stam zijnde zijn wij van rang 14 naar rang 13 gegaan!!!! Whoot!!!!
 

DeletedUser71152

Guest
Sorry mensen zwaar weekend gehad maar mede dankzij het HARDE werken van mijn Co hebben wij een nieuwe mijlpaal bereikt hier.
Wat voor mijlpaal kun je als solo stam bereiken? Op dit moment houden wij nog deze records in onze handen:
1. Hoogste puntengemiddelde van elke stam
2. Beste oorlogsverhouding

Maar dit weekend is WEER een mijlpaal bereikt:
Eigenlijk was dit al 18 September bereikt maar door het bier viel het gewoon eff niet op.

Als stam zijnde zijn wij van rang 14 naar rang 13 gegaan!!!! Whoot!!!!

Zie je me boeien? :p
 

DeletedUser

Guest
Ik deel uit. Ontvang niks. Hoezo Tim solliciteer je ergens naar? Beetje bruut het gesprek wat ik met .Conq had onderbreken.......

d4b1f454649bb4da6b2dca5e4bd5297e.png


spank me dan als je kan :D

Liever niet Tim. Kan je beter aan leden van R! vragen. Die vinden dat wel lekker om te doen :D
 
Bovenaan