Golden awards W22

DeletedUser21972

Guest
En die gaan allen naar dezelfde optieker? Hou toch op met zwanzen. Hou je volgende keer aan de feiten, die hebben heus geen behoefte aan de onzin die je er rond probeert te breien.

Okey, mijn oprechte excuses.
 

DeletedUser

Guest
geen probleem -unknownsoldier- anytime kerel, anytime ;)

achjah ik heb HT al tijdje met rust gelaten, niet mijn bedoeling die kant op te groeien maar idd hij deft sinds paar dagen wel weer mooi ;)

sharbelsz wat ben je aan het doen daar?? xD
 

DeletedUser59173

Guest
En die gaan allen naar dezelfde optieker? Hou toch op met zwanzen. Hou je volgende keer aan de feiten, die hebben heus geen behoefte aan de onzin die je er rond probeert te breien.

En jij ben ?
 

DeletedUser59173

Guest
geen probleem -unknownsoldier- anytime kerel, anytime ;)

achjah ik heb HT al tijdje met rust gelaten, niet mijn bedoeling die kant op te groeien maar idd hij deft sinds paar dagen wel weer mooi ;)

sharbelsz wat ben je aan het doen daar?? xD

Misschien is Antho weer terug :p
 

DeletedUser

Guest
haha wie weet ;)

misschien tijd om me er toch weer even mee te gaan bemoeien?? :p kheb antho al wel bericht
gestuurd en gevraagd of hij weer terug wil spelen ;)
 

DeletedUser36068

Guest
Later komt een uitgebreid lijstje, maar aangezien het nog wat vroeg is voor bepaalde awards, het korte:

Beste speler: .ReJoin
Slechtste speler: Paar noobs in me cluster, maar voor de rest..
Meestbelovende speler voor de toekomst: Nuevo Testamento (Geen arrogantie, maar zelfkennis:D)
Beste stam: WaK/Huh?
Slechtste stam: Toast.
Meestbelovende stam voor de toekomst: WaK/Huh?
Beste leider: Hyebm
Slechtste leider: Sharbelsz
Favoriete leider: Hyebm
Favoriete forumposter: 24-7 Offline
Minst favoriete forumposter: Nog niet echt iemand waar ik me echt aan erger..
Meest overschatte stam: Modus
Meest onderschatte stam: WAAROM
Mooiste profielplaatje speler: -
Mooiste profielplaatje stam: -
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
(U) (w)
:(

Sharbelsz is een epic leider, die vecht voor haar leden.
Dus ik snap je keuze echt niet
 

DeletedUser36068

Guest
Zijn keuze ligt nu bij Huh?

Is begrijpelijk dus. <3 Mitch

Zo subjectief ben ik nu ook weer niet:p

Ik vind je een fantastische speler, leuk persoon etc etc

Maar qua leiding geven heb je naar mijn inziens wel in gefaald. En dat heeft niets te maken met dat ik nu in Huh? zit, is echt mijn persoonlijke mening daaromtrend, is wat ik vind.


@ Antho, klopt, zal ik ook nooit ontkennen, maar zij was wel degene die de stam als eerste verlaten heeft, en ook al had ze er de redenen voor, dit doe je als leider niet.;) En de redenen waren naar mijn inziens ook te verhelpen, maarja.:) Ik begrijp het, maar als stamleider mag je dit niet doen.


Voor de rest, no hard feelings Shar;) Neem het dus zeker niet persoonlijk op:p
 

DeletedUser

Guest
Later komt een uitgebreid lijstje, maar aangezien het nog wat vroeg is voor bepaalde awards, het korte:
...
Beste stam: WaK/Huh?
...
Meestbelovende stam voor de toekomst: WaK/Huh?
...

Je haalt Wak/Huh? aan alsof het 1 stam is? Zijn jullie een tandem? :)

Maar als je Huh? de beste en meest belovende stam vindt, dan heeft de keuze en beslissing van je vorige stamleider je geen windeieren gelegd.
Je zou zelfs kunnen zeggen: onze keuze is net in het belang geweest van de oud-stamleden van InS, eerder dan hen een hak te zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan