Golden awards W22

DeletedUser62248

Guest

"Slechtste leider: Cruisman"
"Slechtste stam: Team!"
Verklaar je nader? :)

"Slechtste speler: Lancel22"
Kom je nog wel achter ;) (Of niet maar dat hebben jullie dan aan jullie zelf te danken.)

"Minst favoriete forumposter: Heel team eigenlijk met hun opschepperige praatjes"
Ik kom hier niet op het forum om te vertellen dat ik heel geen TW kan spelen... Dit forum is bedoeld voor pure propaganda en voor eigen vermaak. Dat er nu geen propaganda gevoerd wordt is heel jammer, maar hebben jullie ook aan jullie zelf te danken ;) Ik zou zeggen ga dan tegen die opschepperige praatjes in? :)

Hierbij doel ik in ieder geval op de vorige 'eigenaar'. Die snapte het spel ten eerste al niet en als je je dan ook niet laat helpen, dan mag je dat toch best een noob noemen :)

Verder is dit forum er inderdaad ook voor de propaganda, alleen wordt er wel verwacht dat iedereen elkaar respecteert zoals hij/zij is en dit werd in het verleden regelmatig niet gedaan. Ik doel hierbij niet op jouw stam, maar ik bedoel dit eerder over het algemeen.
 

DeletedUser

Guest
Uitgebreide lijst:
Beste speler: -Vossie Magic Joker-
Als teamplayer: HaveYouEverBeenMellow
Aanvallend: .lost cause.
Verdedigend: Hansgaaltje
Skilled: Grumpy Old Noob
Beste All-Ground: Vorteks
Beste interner: SEI*:D
Slechtste speler: Lancel22
Meestbelovende speler voor de toekomst:

Beste stam: Helaas Fear!
Slechtste stam: Team!
Meest overschatte stam:team!
Meest onderschatte stam: SeI*
Beste leider: HaveYouEverBeenMellow
Favoriete leider: HaveYouEverBeenMellow
Slechtste leider: Cruisman


Favoriete forumposter: Vossie122:D (kun je altijd mee lagge)
Minst favoriete forumposter: Heel team eigenlijk met hun opschepperige praatjes
Mooiste profielplaatje speler: -
Mooiste profielplaatje stam: SeI* ofc
Grootste Blunder: het deff werk van modus....

Je kan wel duidelijk zien dat jij niet een lijstje kan maken zonder je emoties uit te schakelen.... Jammer dat je een lijstje zo erg laat beïnvloeden wat er IG gebeurt....
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Cruiseman56
Als teamplayer: Heel Fear!
Aanvallend: IamFamous, Wanderkezanderke, .lost cause., The Mysterious One, Thewidowmaker., Cruiseman56, Beb Handicap. Veel verschillende spelers dus ;)
Verdedigend: Vorteks
Skilled: Tjah genoeg spelers.... Denk dat in iedere stam er hier wel een aantal van rondlopen ;)
Beste All-Round: Vorteks
Beste interner: Hansgaaltje wint deze titel met glans!
Slechtste speler: Hansgaaltje, veruit zijn plek op de ranglijst niet waardig. hij is niet de slechtste speler op w22, maar wel 1 in mijn top 5 van de spelers die ik wat in de gaten houd.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Geen idee, ik laat me verrassen ;)

Beste stam: Fear!
Slechtste stam: Carpe
Meest overschatte stam: Modus
Meest onderschatte stam: UWS
Beste leider: Sharbelsz
Favoriete leider: Dit ben ik zelf natuurlijk (A)
Slechtste leider: niemand die ik zo kan bedenken

Favoriete forumposter: laat ik dan maar voor Drunk Force kiezen, voordat hij me wat aandoet als ik het niet doe (A)
Minst favoriete forumposter: /
Mooiste profielplaatje speler: Geen idee
Mooiste profielplaatje stam: SEI*
Grootste Blunder: Carpe die maar blijft accepteren dat hun leiders vies spel gebruiken.
 

DeletedUser19123

Guest
Beste speler: Cruiseman56
Als teamplayer: Heel Fear!
Aanvallend: IamFamous, Wanderkezanderke, .lost cause., The Mysterious One, Thewidowmaker., Cruiseman56, Beb Handicap. Veel verschillende spelers dus ;)
Verdedigend: Vorteks
Skilled: Tjah genoeg spelers.... Denk dat in iedere stam er hier wel een aantal van rondlopen ;)
Beste All-Round: Vorteks
Beste interner: Hansgaaltje wint deze titel met glans!
Slechtste speler: Hansgaaltje, veruit zijn plek op de ranglijst niet waardig. hij is niet de slechtste speler op w22, maar wel 1 in mijn top 5 van de spelers die ik wat in de gaten houd.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Geen idee, ik laat me verrassen ;)

Beste stam: Fear!
Slechtste stam: Carpe
Meest overschatte stam: Modus
Meest onderschatte stam: UWS
Beste leider: Sharbelsz
Favoriete leider: Dit ben ik zelf natuurlijk (A)
Slechtste leider: niemand die ik zo kan bedenken

Favoriete forumposter: laat ik dan maar voor Drunk Force kiezen, voordat hij me wat aandoet als ik het niet doe (A)
Minst favoriete forumposter: /
Mooiste profielplaatje speler: Geen idee
Mooiste profielplaatje stam: SEI*
Grootste Blunder: Carpe die maar blijft accepteren dat hun leiders vies spel gebruiken.

Valt me een beetje van je tegen hoor :(
 
Reactiescore
2.506
Omdat jij er niet bij staat zeker :eek:
 

DeletedUser58239

Guest
Favoriete leider: Dit ben ik zelf natuurlijk (A)

Favoriete forumposter: laat ik dan maar voor Drunk Force kiezen, voordat hij me wat aandoet als ik het niet doe (A)

Ik zou niet durven Guppert;)

En natuurlijk zijn wij favoriete leiders:cool:

Valt me een beetje van je tegen hoor :(

als je graag in zn post wil er nog plekje over bij slechtste leider en minst favoriete forumposter
aangezien je geen leider ben kun je een verzoek doen bij minst favoriete forumposten:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je kan wel duidelijk zien dat jij niet een lijstje kan maken zonder je emoties uit te schakelen.... Jammer dat je een lijstje zo erg laat beïnvloeden wat er IG gebeurt....

Het gaat er toch ook om wat er n game gebeurt :eek:
 

DeletedUser19123

Guest
Ik zou niet durven Guppert;)

En natuurlijk zijn wij favoriete leiders:cool:



als je graag in zn post wil er nog plekje over bij slechtste leider en minst favoriete forumposter
aangezien je geen leider ben kun je een verzoek doen bij minst favoriete forumposten:D

Dat is tenminste nog iets :p

Grootste blunder kan ook?

Mijn grootste blunder is om ooit op w22 te komen spelen.
Wat een noobwereld is dit.
Er werd me een lekker stuk vlees voor gehouden om tegen de nummer 1 stam te vechten (destijds).
Maar wat is dat tegen gevallen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19123

Guest
Als je een uitdaging wilt moet je Carpe joinen.

En mijn oude strijdmakkers de rug toekeren?
Dan zou ik shar of vorteks moeten gaan aanvallen.
Heb een lange geschiedenis met shar en op w22 is vorteks een goede strijdmakker geworden.
Dat is iets wat ik niet kan dus.

Eens kijken of Eta voor een beetje uitdaging kan zorgen ;)
 

DeletedUser58239

Guest
En mijn oude strijdmakkers de rug toekeren?
Dan zou ik shar of vorteks moeten gaan aanvallen.
Heb een lange geschiedenis met shar en op w22 is vorteks een goede strijdmakker geworden.
Dat is iets wat ik niet kan dus.

Eens kijken of Eta voor een beetje uitdaging kan zorgen ;)

Probeer je zelf helemaal te edelen
is ook een uitdaging;)
 

DeletedUser64109

Guest
jongens toch, jullie zagen op ons omdat onze leiders oneerlijk spelen, hervormingen allom, oké er zijn fouten gemaakt, maar iedereen maakt die, een beetje objectiviteit zou wel mooi zijn.

en ETA voor uitdaging zorgen? vanaf de 1ste dag in Carpe vroeg hij al ongeveer 50% van de te missen def, daar schiet dus niet veel meer van over nu.
 

DeletedUser60448

Guest
jongens toch, jullie zagen op ons omdat onze leiders oneerlijk spelen, hervormingen allom, oké er zijn fouten gemaakt, maar iedereen maakt die, een beetje objectiviteit zou wel mooi zijn.

en ETA voor uitdaging zorgen? vanaf de 1ste dag in Carpe vroeg hij al ongeveer 50% van de te missen def, daar schiet dus niet veel meer van over nu.

Niet goed onderzocht dus voor hij aangenomen werd
"oh veel punten laat maar komen"...
 

DeletedUser64109

Guest
niet goedgekeurd door de leden!! wat al in een ander onderwerp uitgebreid aan bod kwam.
 
Bovenaan