Golden Awards W13

DeletedUser17153

Guest
Blijft opvallend.

Grootste monden die niet op nr.1 of 2 staan.
Wel pochen over hun pro-zijn, maar geen speler tot 0 brengen.

Gelukkig geldt dat niet voor al hun stamgenoten. De meesten zijn gewoon lekker bezig met leuk spelletje.
 

DeletedUser

Guest
Welke toppers? :confused:

Ik ben er vrij zeker van dat verscheidene BB spelers het spel beter kennen en kunnen beoefenen dan jij. :eek:

Wie was jij trouwens ook alweer? :rolleyes:

Blijft opvallend.

Grootste monden die niet op nr.1 of 2 staan.
Wel pochen over hun pro-zijn, maar geen speler tot 0 brengen.

Gelukkig geldt dat niet voor al hun stamgenoten. De meesten zijn gewoon lekker bezig met leuk spelletje.

Alsof een speler tot 0 brengen het enige doel is bij een mass. :eek: Tactisch gezien is het niet eens slim om op een account te blijven bashen tot het daadwerkelijk 0 punten heeft of zo hard gedecimeerd is (bvb tot aan 100k of whatever) dat het geen tegenstand meer kan bieden. Dan kan je beter je acties rouleren op verscheidene accounts om zo de kans op winst te maximaliseren. Zolang je genoeg winst behaald op een account bij een mass is het een succesvolle mass (of masses) geweest. Hangt uiteraard ook van de omstandigheden af.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ben er vrij zeker van dat verscheidene BB spelers het spel beter kennen en kunnen beoefenen dan jij. :eek:

Wie was jij trouwens ook alweer? :rolleyes:

Denk het niet, misschien dat er een paar gelijkwaardig zijn.

Ik speelde tot voor kort op Don Corleoni, ben nu echter door tijdige inactiviteit eraf.
 

DeletedUser

Guest
Jij bent toch die op grijs ging?

Bevalt Swol een beetje? De die je verloren bent aan ons, staan er al gezellig :p

Please zeg, je doet net alsof ik op delete drukte omdat ik bang was. :eek:

Je bedoelt die dorpen die in roel hood z'n cluster lagen, die dorpen die voor een deel in lotje z'n cluster lagen en er aan grensden die tactisch gezien niet genoeg waarde hadden om te deffen die we om die reden hebben opgegeven? Die dorpen bedoel je? Lol, wees er blij om. :D

En ja, je kan nu wel gaan zeggen dat die dorpen niet opgegeven zijn. Dan mag jij me wel eens gaan uitleggen hoe het komt dat:

1) Die dorpen niet preventief gestacked stonden.
2) We die dorpen gewoon lieten leeg bashen door jullie zonder te dodgen.
3) We geen treintjes gesniped hebben (behalve 1 voor de fun :p) terwijl dat makkelijk mogelijk was aangezien er veel treintjes van meer dan 10 uur kwamen.

In totaal zijn we 2 dorpen verloren in die mass (voorzover ik weet). 1 aan Mars en 1 aan lotje of roel (weet het niet meer zeker).

Tot zover de "verliezen". :rolleyes:

Denk het niet, misschien dat er een paar gelijkwaardig zijn.

Ik speelde tot voor kort op Don Corleoni, ben nu echter door tijdige inactiviteit eraf.

No offense maar ik denk dat spelers als erik van doolhof, careless en nog een paar anderen je nog wel een paar lesjes kunnen leren hoor. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17153

Guest
Zijde 1:
Stammen: ~RF~!
Zijde 2:
Spelers: Swol

Timeframe: Laatste maand


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 62
Kant 2: 0
Verschil: 62

chart
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Stammen: ~RF~!
Zijde 2:
Spelers: Swol

Timeframe: Laatste maand


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 62
Kant 2: 0
Verschil: 62

chart

Leuke stats, echter hebben ze qua inhoud geen flikker te maken met mijn post van daarnet waar ik uitleg waarom we jullie die dorpen hebben laten pakken. Wat jij nu doet is gewoon een statistiekje tonen met de hoeveelheid dorpen die jullie hebben gepakt, maar je geeft geen inhoudelijk antwoord om mijn post van daarnet te ontkrachten.

Je kan het waarschijnlijk niet dus daarom kom je met deze stats, maar je mag gerust nog een poging doen hoor. Ik wacht. :)

EDIT:

Ow ja, nog zoiets:

Swol op 11.06. om 14:21 uur
Tot nu toe alleen nog maar edels van roel over de vloer gehad. Pakweg 10 treintjes, er lopen er nu ook nog, maar allemaal op dat losse cluster aan de linkerkant dus ik mol ze niet. Berekende verliezen. :)

------ op 13.06. om 14:18 uur
hey,

hoe verloopt het daar ? zie dat je nog dorpen verliest...

Swol op 13.06. om 14:19 uur
Zijn allemaal nog van die losse dorpen. ;)

Zoals je dus kunt zien waren het wel degelijk dorpen die we gewoon hebben laten vallen en niet verdedigd hebben. Dus niet echt iets om trots op te zijn. :eek:

Had je nog iets Jipseltje? :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Eerst gaan jullie op barbaar omdat jullie geen zin meer hebben in tw, of wat was de reden ook alweer ?
En nu komen jullie weer opdagen op een of ander rimaccountje. Bende hypocrieten FTW.
 

DeletedUser

Guest
Eerst gaan jullie op barbaar omdat jullie geen zin meer hebben in tw, of wat was de reden ook alweer ?
En nu komen jullie weer opdagen op een of ander rimaccountje. Bende hypocrieten FTW.

Klopt, ik had ook geen zin meer in TW en ik was ook echt gestopt. ;) Op W1 ben ik toen ook gestopt. Probleem is dat Rommekke toen met een voorstel kwam dat te aanlokkelijk was, namelijk op Swol komen spelen. :D

Ik heb altijd al gezegd dat ik eens een acc'je wou bespelen dat tegen RF aan lag (en dat kan je niet ontkennen want dat heb ik hier meermaals verkondigd op het AF ;)). Toen Rom met dat voorstel kwam moest ik er ff over nadenken maar de verlokking om naast jullie te komen liggen was te groot dus ben ik er op in gegaan, met voorwaarde dat Fre mee op het acc zou komen spelen. Dat heb ik hem toen diezelfde avond nog gevraagd en hij stemde er mee in.

Vandaar. :)
 

DeletedUser

Guest
Blijft opvallend.

Grootste monden die niet op nr.1 of 2 staan.
Wel pochen over hun pro-zijn, maar geen speler tot 0 brengen.

Gelukkig geldt dat niet voor al hun stamgenoten. De meesten zijn gewoon lekker bezig met leuk spelletje.

Jipsel, je niveau daalt naar die van Sterk en Rising Sun.
Als je nog steeds naar rangen kijken ben je zelfs nog een grotere faalhaas dan die 2 samen.

Greetz, Bas
 

DeletedUser

Guest
Pff, iemand naar 0 spelen is helemaal niet nodig, ze zetten hun account vanzelf op bb:cool:
 

DeletedUser

Guest
Please zeg, je doet net alsof ik op delete drukte omdat ik bang was. :eek:

Je bedoelt die dorpen die in roel hood z'n cluster lagen, die dorpen die voor een deel in lotje z'n cluster lagen en er aan grensden die tactisch gezien niet genoeg waarde hadden om te deffen die we om die reden hebben opgegeven? Die dorpen bedoel je? Lol, wees er blij om. :D

En ja, je kan nu wel gaan zeggen dat die dorpen niet opgegeven zijn. Dan mag jij me wel eens gaan uitleggen hoe het komt dat:

1) Die dorpen niet preventief gestacked stonden.
2) We die dorpen gewoon lieten leeg bashen door jullie zonder te dodgen.
3) We geen treintjes gesniped hebben (behalve 1 voor de fun :p) terwijl dat makkelijk mogelijk was aangezien er veel treintjes van meer dan 10 uur kwamen.

In totaal zijn we 2 dorpen verloren in die mass (voorzover ik weet). 1 aan Mars en 1 aan lotje of roel (weet het niet meer zeker).

Tot zover de "verliezen". :rolleyes:



No offense maar ik denk dat spelers als erik van doolhof, careless en nog een paar anderen je nog wel een paar lesjes kunnen leren hoor. ;)

Neuh, denk het niet.

Sowieso niet in de start en ook in de late-game bewtijfel ik het. Enkel Careless lijkt me nog een waardig tegenstander van wie ik wellicht iets kans leren. Verder ken ik die Erik niet zo goed, dus zal geen uitspraken over hem doen.
 

DeletedUser

Guest
Neuh, denk het niet.

Sowieso niet in de start en ook in de late-game bewtijfel ik het. Enkel Careless lijkt me nog een waardig tegenstander van wie ik wellicht iets kans leren. Verder ken ik die Erik niet zo goed, dus zal geen uitspraken over hem doen.


Op het eerste moment dacht ik dat je een zonne steek had, maar je vindt jezelf gewoon te goed.
 
Bovenaan