Golden Awards W13

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de waarschuwing, zal volgende maal zeker zorgen dat deze fout aangepast wordt :eek:
In the meantime, excuseer, zoals gezegd, ik ben nog niet zo goed op de hoogte ^^

Ok, Sr zijn gewoon een groep noobjes.
Maar RF .. O my..
Hebben nog nooit wat bereikt, nog nooit iets succesvol gehad, verbreken de regels maar door huggen komen ze onder de straf uit, als ze weer falen komen ze met slappe smoesjes, samenvatting, RF Zijn nog grotere noobs dan SR. :D

Greetz, Bas
 

DeletedUser

Guest
Ok, Sr zijn gewoon een groep noobjes.
Maar RF .. O my..
Hebben nog nooit wat bereikt, nog nooit iets succesvol gehad, verbreken de regels maar door huggen komen ze onder de straf uit, als ze weer falen komen ze met slappe smoesjes, samenvatting, RF Zijn nog grotere noobs dan SR. :D

Greetz, Bas

zie je nu wel dictator :p

meeste vergeten alleen 2 x 3000 aanvallen en 1x 6000 incomings op darchy en 1,5 jaar lang aanvallen dag en nacht (bedankt fre ;)) oja en we staan nr 1 dus jaloezie is het as der kwaad :D
 

DeletedUser

Guest
Zeg wanneer komt die vloek nu eens?
Want het ruikt hier toch echt te veel naar........

And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord... when I lay my vengeance upon thee."

Ezekiel 25:17
;)
 

DeletedUser58575

Guest
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord... when I lay my vengeance upon thee."

Ezekiel 25:17
;)

"You have an awful way of cutting through the bullshit"

Smokey & The Bandit - Part 1
 

DeletedUser

Guest
zie je nu wel dictator :p

meeste vergeten alleen 2 x 3000 aanvallen en 1x 6000 incomings op darchy en 1,5 jaar lang aanvallen dag en nacht (bedankt fre ;)) oja en we staan nr 1 dus jaloezie is het as der kwaad :D

Gratz, je kan stacken :D
Gratz, jullie zijn een massastam :D

Greetz, Bas
 

DeletedUser

Guest
zegt frans tegen frans in het frans : is frans in het frans ook frans? Nee zegt frans in het frans tegen frans , frans in het frans is francois ;p
 

DeletedUser

Guest
zie je nu wel dictator :p

meeste vergeten alleen 2 x 3000 aanvallen en 1x 6000 incomings op darchy en 1,5 jaar lang aanvallen dag en nacht (bedankt fre ;))

Och och, ze hebben ook eens een beetje moeten deffen. :eek: Wel 3 masses gehad, oh my oh my.. Stressballetje nodig? :D Wat moesten wij dan zeggen in BD & 24/7 toen wij regelmatig masses kregen? De mass op Ratje vergeten? 7K inc's en geen dorp verloren (als ik het me goed herinner). Wat kom je dus zeuren over 2 X 3K aanvallen en 1 X 6K? :D:D

oja en we staan nr 1 dus jaloezie is het as der kwaad :D

This made me LOL! :D:D

And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord... when I lay my vengeance upon thee."

Ezekiel 25:17
;)

And when thy has nothing useful to say, thy shall start beatin' around the bush.

"The Angry Pirate: Uitspraak 758"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Och och, ze hebben ook eens een beetje moeten deffen. :eek: Wel 3 masses gehad, oh my oh my.. Stressballetje nodig? :D Wat moesten wij dan zeggen in BD & 24/7 toen wij regelmatig masses kregen? De mass op Ratje vergeten? 7K inc's en geen dorp verloren (als ik het me goed herinner). Wat kom je dus zeuren over 2 X 3K aanvallen en 1 X 6K? :D:D



This made me LOL! :D:D



And when thy has nothing useful to say, thy shall start beatin' around the bush.

"The Angry Pirate: Uitspraak 758"

Vergeet de mass op Sjon niet:p
10k aanvallen, en 0 verlies:p
Denkik:p, of was het toch 1 dorpje?


zie je nu wel dictator :p

meeste vergeten alleen 2 x 3000 aanvallen en 1x 6000 incomings op darchy en 1,5 jaar lang aanvallen dag en nacht (bedankt fre ;)) oja en we staan nr 1 dus jaloezie is het as der kwaad :D

Deed ik met veel liefde^^


Gratz, je kan stacken :D
Gratz, jullie zijn een massastam :D

Greetz, Bas

Ik moet zeggen bas, ik ken geen 1 speler die meer aanvallen kreeg van 1 andere speler:p(In die ordegrootte van account, grotere accounts tellen nie mee eh:p)
Er zaten een kleine 25k berichtne van darchy in men inbox:p
Soms verveelde ik me en stuurde er voor de lol 500 a 700 fakes op uit:p
Er zaten voor een kleine
 
Bovenaan