Golden Awards (special addition)

Reactiescore
68
<3Heb er een paar maanden geleden een gemaakt maar het is weer tijd voor een nieuwe (forum account weg maar dat geeft niet).

Beste speler: I Just Knocked You Out, ik weet dat mijn oude co hierop speelt en dat ze een super actief team hebben, wat ze hebben laten zien op deze wereld is ook alleen maar goed naar mijn weten. Ga zo door en misschien worden jullie nummer 1 <3. Jammer dat we geen front hebben, had ik oprecht leuk gevonden!

Beste stam: Ik kan hier wel Hi Ho gaan zetten maar ik weet niet of ze zover waren gekomen als ze niet zoveel mb's hadden. De kwaliteit in de stam lijkt me ook genoeg om het zonder te kunnen maar door het (misbruiken) van mb's vind ik het toch zonde, ik denk dat jullie het ook zonder mb's konden. Ik ga toch voor mijn eigen stam hier, niemand gaf TAoW en nu Feriae (wie verzint die naam :rolleyes:) een kans. Door enkele personen die echt volle bak zich hebben ingezet voor de stam zijn we gekomen tot hier. Dit hadden volgens mij weinig mensen verwacht (misschien inclusief mezelf), nu nog even winsten gaan pakken op Hi Ho ;)

De beste stam speler: Omdat ik niet precies weet hoe het bij andere stammen er aan toe gaat ga ik hier 2 spelers van mijn eigen stam benoemen en 1 van Fier. Amen (Jorn) hoor ik van dat hij veel vv's op zich neemt en dat ben ik ook wel gewend van hem, hij stond lang stil uiteraard totdat Alea brak dus dat team heeft tijd over. Dan mijn eigen stam, Melvin (die met dat ego) en Erik, je mag hem of je mag hem niet maar Melvin zet zich voor 100% in voor de stam.

Het grootste ego: Zijn een paar spelers die dit wel hebben maar het ook waarmaken (meeste van de tijd). Wesley, elke keer dat opgefokte gedoe van je en dan altijd terugkomen, ik vind het wel leuk <3. Maar een ego heb je wel.

Beste leider: Melvin, zoals ik hierboven ergens aangaf. Niemand gaf TAoW een goede kans van slagen, terecht of niet doet er niet veel toe. Maar Melvin heeft zichzelf naar mij toe bewezen als beste leider. Wat hij doet vind ik echt bizar dat je dat kan opbrengen voor een online spelletje.

Slechtste leider: Ik denk dat de huidige stammen zich allemaal bewezen hebben en fatsoenlijk draaien.

Meest onderschatte stam: Begint wel heel subjectief te worden mijn lijst o_O. Toch ga ik hiervoor Feriea, we zijn de kleinste van de 3 grote stammen maar ik denk dat wij nog ver kunnen komen als we blijven samenwerken zoals we nu doen.

Meest overschatte stam: Ik denk niet dat er een stam overschat wordt momenteel, Hi Ho heeft zich volledig bewezen zonder slavenleger, Fier nog niet zo maar als ze actief zijn zijn ze goed bezig (iig AAO) en ik vind dat Feriea zichzelf ook bewezen heeft.

Meest overschatte speler: iL Leone Indomabile, kan er maar 1 zijn in mijn ogen, in het begin van de wereld nog vv's gedraaid voor elkaar maar dat mocht niks uitmaken met de overstap naar Fier. Inactief, runners of wat dan ook, jullie hebben (terecht) klappen gekregen terwijl we verwachten dat er een goed team op zat.

Meest onderschatte speler: Mag ik mezelf wegzetten? Ja dat doe ik, QQ(U)EEZZ. Wij hebben natuurlijk idioot veel bb's gepakt en wat interns gehad, maar dat heeft elk account wel tegenwoordig. We werden hier door sommige als overschat weggezet, alleen denk ik met onze laatste "actie" toch 14 dorpen gepakt van AAO (alleen voor de ban daarna dus niks xD, wat zijn wij slecht). Ik hoop gewoon alleen dat we niet meer als onderschat worden weggezet want dat lijkt me iets te kort voor het werk wat wij verrichten.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: IJKYO, Amen, FF en zelfs AAO (hoeveel wij hebben moeten dodgen door hun, gun ik niemand). Daarbij ook mijn huidige stam, er is niemand met wie wij het niet kunnen vinden.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Iedereen die stabt of achterbaks is. Zijn een paar mensen in mijn hoofd maar die hoef ik niet te benoemen.

Mooiste spelers naam: Smokey Eyes, geen idee waarom maar dan moet je aan een knappe vrouw denken.

Mooiste stam naam: Duidelijk Fier, De Paradepaardjes hoe verzin je het :p!

Het tofste topic: GA, als er lijstjes komen dan.

Het domste topic: Alle niet onderbouwde topics / moddergooien.

Favoriete forum poster: Iedereen die zen berichten onderbouwd.

Minst favoriete forum poster: theblackswan, ik zie je alleen maar haten op ons, of W64. Praat met ons of kap ermee.

Dikste wannabe op het forum: theblackswan

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers: SafeTheWhaleMerryAnObese

Mooiste profiel foto van stammen: Fier

Mooiste actie van de wereld: Het wegspelen van Melvin zijn premade Gamble.

Meest belovende speler voor de toekomst: TAS, ik was aan het twijfelen tussen beste speler samen met IJKYO. TAS zal nog wel veel gaan doen deze wereld en met name tegen mijn stam. Desalniettemin ze zijn gewoon structureel gevaarlijk en als ze een gat maken zijn we redelijk klaar.

Meest belovende stam voor de toekomst: Feriae, als enige stam echt de rim verzekerd (zelf). We gaan het zien of we het nog vol kunnen houden, weinig mensen gaven ons een kans dus wie weet.

Grootste blunder: Nicolas die 200 losse edel timings maakt en dat ik van 03:30 tot 06:30 enorme stress had om alles proberen te timen :oops:

Voor wie heb je nu echt respect: Nicolas, ik was zijn buurman en stamgenoot op W64 toen had hij al een enorme drive. Nu ik samen met hem speel merk ik pas hoe snel en hoe goed iemand iets kan oppakken. Ik ken geen ergere controlfreak dan hem maar jezus hij maakt wel een verschil, volkomen positief wel. Daarbij ik vind het niet erg om munten te meppen een hele dag maar jezus Nico doet het op meerdere accounts te gelijk voor de stam.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Nogmaals Nico en goede tegenstanders. AAO en wij hebben genoeg sloopfakes fakes gegooid om het gooien. En maar blijven dodgen, dag vrij toch om 7:30 opstaan om die (sloop)fakes te dodgen ;). Nico ook, wat hij allemaal doet en regelt, dan moet ik wel nachten opblijven <3

Ik wil graag nog meedelen dat: Barbarendorpen edelen een goede strategie is om eerste te staan!

Hopelijk niet te subjectief.

Edit: EMM Wesley wilt ook extra aandacht!!!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81928

Guest
Mooi lijstje buur!

Dat gedodge gatver ja haha. Stuur ik ff 60 fakes, staan er weer 200 terug op de teller....
 
Reactiescore
1.380
Daar gaan we weer. Na een hele tijd ook maar weer tijd voor een nieuw subjectief lijstje

Beste speler: Hier kan ik er denk ik meer opzetten maar ik noem er toch eentje QQEEZZ.
Die gasten hebben denk ik geen werk. 24/7 online en rete fanatiek. Leuke aanvalsplannen en hun speelstijl heeft hun heel snel naar nummer 1 positie geleid.
BB's edelen en op een of andere manier gunnen mensen hun de dorpen dus ze doen zeker iets goed. Terecht atm nummer 1? Ik denk qua activiteit zeker. Ze gaan nog ver komen.
Ook het noemen waars is The American Sniper en in onze stam zou ik IAmNoob in bijzonder Jorn. Wat hij allemaal gedaan heeft bij onze runners, petje af en een pluim waardig

Beste stam: Hier zou ik graag onze stam willen posten maar wij hebben op een stammassa na nog niks gedaan (dit moet nog komen) dus simpel hier komt de nummer 1 van deze wereld atm. HIHO, hier is veel gezeik op geweest en gedoe maar spelen sterk samen en maken grote sprongen waarbij toch enkele sterke spelers op het account zitten.

De beste stam speler: Hier kan ik puur naar mijn eigen stam kijken en daar nomineer ik er een paar waaronder Alex, in het begin konden wij lekker vitten op elkaar omdat we elkaar ook nog niet kende maar mijn respect heeft ie gekregen. Mooie planningen voor stammassa's waar zeker veel tijd in gaat zitten ook is hij goed om het moraal hoog te houden en pept ons elke keer op. Volgende zijn beide Jorn spelers een is leider de ander heb ik hierboven al genoemd. Zijn niet vies van een vv en hebben veel over voor de stam. Jannes wil ik niet noemen dan gaat ie naast zijn schoenen lopen maar ook hij steekt teveel tijd in deze stam. :like: ga zo door.

Het grootste ego: hier ga ik voor IAA. Wat die malloot allemaal rond stuurt en hoe trots hij wel niet is dat hij dorpen kon pakken van een account dat nog net niet op delete stond.

Beste leider: De top 3 stammen hebben allemaal goede leiders. Melvin (zeg het niet graag) doet het goed. TAOW staat sterk aan de kant van fier en dat had niemand ze gegeven. Stam HIHO aan de ranking te zien zegt dit toch genoeg. En bij ons Jannes en Jorn ze zetten zich serieus heel hard in voor de stam en pakken zeer veel vv als nodig is.

Slechtste leider: -

Meest onderschatte stam: hier kan ik geen stam invullen want ik onderschat niemand. Elke stam heeft sterke en zwakke accounts.

Meest overschatte stam: HIHO ze zijn de beste op het moment maar rim safe en 1000 slaafjes op de hele wereld. Dit is kwantiteit en of ze echt kwaliteit hebben valt nog te bezien (enkele accounts zijn serieus sterk bij HIHO maar of de rest van hun net zo zijn). Kortom alles valt en staat ook bij activiteit en dit gaat voor meer accounts een issue worden deze wereld in een later stadium denk ik.

Meest overschatte speler: hier moet ik toch LEONE neerzetten. Helaas zijn een x aantal spelers een tijdje geleden gestopt om bepaalde redenen (vind ik persoonlijk niet kunnen, alles valt op te lossen op welk account dan ook tenzij het om rl zaken zijn die gaan altijd voor). Gelukkig zijn die problemen opgelost maar daardoor zijn ze een korte tijd toch door de mand gevallen. Ook Acta valt hieronder (uitzondering Chris) maar hier zit nu serieus een beest van een team op wie wij er ook wel bij willen hebben.

Sorry maatjes maar moest jullie vermelden.

Meest onderschatte speler: Hier moet ik persoonlijk QQEEZZ neerzetten. Ik heb ze niet echt onderschat maar kon meer niet tegen hun speelstijl in het begin, bb edelen en internen. Maar dit account is niet normaal hoe actief. Slaan gewoon bijna 200 edels in een week zijn 24/7 online. Hebben per dag 500 en meer incs dag in dag uit moeten verwerken (was wederzijds en in die tijd hebben ze helaas niks kunnen roven bij ons :p).
Massa op ons was op een perfecte timing. Normaal zijn we genoeg online helaas hadden we die dag een gap van 1,5 uur en dan net op het belangrijkste moment. Ook die 180 edelspam in 4 uurtjes was mooi gedaan.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met de volgende teams zou ik wel willen samenspelen: Firefox (zeker Stijn, is gek maar hart op de juiste plek) TheTrainGoesChuuChuuu leermeesters mag je nooit afvallen. Durf niet te zeggen maar ook met team Cherno en IamNoob. dan als buitenstaanders met QQEEZZ kan je goed mee praten (van horen zeggen was mijn oordeel anders), TheAmericanSniper zo een sterk team wil je er altijd bij hebben. Kanade wat ik mee gekregen heb vriendelijke spelers en weten wat ze doen en last but not least Kyuka dit om de spelers die erop zitten en ik weet wat ze kunnen en aangezien melvin toch altijd op vakantie is hoef ik me niet aan hem te ergeren of andersom.
Ook zou ik wel eens met de beste deffer van TW willen samenspelen. Ik hoor alleen maar slechte verhalen maar denk dat dit bes meevalt met Laurens.

En voor de fun met Team CircusofInsanity die gasten zijn gewoon gek.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Premade spelers, cheaters, haters en arrogante spelers. Je kan misschien goed zijn maar gedraag je gewoon normaal

Mooiste spelers naam: niet interressant.

Mooiste stam naam: fier, de paradepaardjes

Het tofste topic:
dit topic en spotprentjes

Het domste topic: alle andere

Favoriete forum poster: Circusofinsanity die wie die toffe filmpjes maakt, @maretan en @JokersBrain vind ik altijd wel goed posten.

Minst favoriete forum poster: op deze wereld zijn dat er toch wel heel veel waarond ikzelf, InActiveasAlways en kan er zo nog wel wat opnoemen

Dikste wannabe op het forum: die wie iedereen een wannabe vind, zal zijn naam niet noemen dan krijgt ie weer aandacht

Dikste wannabe in het spel: same als hierboven

Mooiste profiel foto van spelers:
ce1dc0718520dff8228bcea3f5752752.png

en die van ons
@Rumpelstiltskin mooi gemaakt

Mooiste profiel foto van stammen:
Die van onze stam

Mooiste actie van de wereld: de geplande massa van onze stam met thnks to Alex en de komende stammassa die nog komen gaan

Meest belovende speler voor de toekomst: hier noem ik 2 namen: The American Sniper en QQEEZZ.

Meest belovende stam voor de toekomst:
hier wil ik toch onze stam neerzetten Fier. Als je er niet in gelooft dan gaat het ook niet gebeuren.

Grootste blunder: Dat ik werk voor liet gaan tegen de massa van QQEEZZ tegen ons zodat we een gap van 1,5 uur hadden en dat ons team verkeerde edelboost aan gezet heeft dit heeft ons zeker 5 recaps om zeep geholpen. Dan waren de verliezen minder geweest. Maar alle credits naar QQEEZZ ze hebben ervoor gevochten

Voor wie heb je nu echt respect: Spelers die anders accounts uit de brand helpen terwijl die runnen en bier gaan drinken

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn team en enkele spelers uit mijn stam

Ik wil graag nog meedelen dat: We meer bier moeten drinken, meer sex moeten hebben, minder moeten gaan werken en meer TW moeten spelen
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Reactiescore
1.585
Bedankt voor de benoemingen, prima lijstjes! ;)
 
Reactiescore
68
Bedankt voor de nominaties! We gaan ons best doen :D
 
Reactiescore
604
Beste speler:
QQEEZZ:
Terechte nummer 1. Veel van ze geleerd deze wereld en heeft me een andere visie op dingen gegeven. Het account is een stille wolf dat ineens onverwachts toe slaat. Als ze iets doen dan doen te het gepland en goed en dat waardeer ik heel erg.

The American Sniper: Mijn directe tegenstander. Aanvallend en verdedigend veel laten zien in m'n ogen. Leuke tegenstander en we hebben nog een appeltje te schillen.


Beste stam:
Hi Ho:
De nummer 1 stam die vooral aanvallend uitblinkt. Deze stam heeft aanvallend het meeste bereikt in mijn ogen. Mooie clusters en gaan voor elkaar door het vuur. Echter worden er wel veel mb's (slaafjes) gebruikt waardoor ze veel terechte kritiek krijgen. Echter van de 3 grote stammen blinken zij echt uit.

De beste stam speler:
Melvin
. Steekt veel uren in het spel en doet er alles aan om het een gezellig clubje te houden. Dankzij hem speel et Murus Magnificum op deze wereld en heeft et Murus Magnificum de eerste en veel bepalende blitz van The American Sniper overleefd. De tijden de we 's nachts wakker waren om te snipen zal ik niet vergeten.

Het grootste ego:
Ikzelf
en Melvin zijn wel de haantjes van onze stam. Grote bek maar we voegen ook woord bij daad.

Beste leider:
Melvin
heeft TAoW van dikke flop naar potentiële winnaar veranderd. Veel respect hoe hij het heeft aangepakt deze wereld en hoe TAoW mee doet aan de eindstrijd,

Slechtste leider:
Ik ben totaal niet te spreken over Jacob van mystery men. Zeer impulsieve leider in mijn ogen en doet veel dingen in eigen belang ipv stambelang. Voorbeeld: TAoW en *Get High* hadden een nap staan, Jacob accepteerde dit niet en ging via vv MI aanvallen. Dit is niet hoe je al leider van een stam opstelt.

Meest onderschatte stam:
TAoW:
TAoW werd niet eens gezien als kanshebber maar heeft ze geknokt tot de top. Ik denk dat Hi Ho nogsteeds denk dat we geen kans maken waardoor ik TAoW als meest onderschat zet.

Meest overschatte stam:
Hi Ho:
Hi Ho staat weliswaar eerste en ik denk dat veel mensen denken dat het al gespeeld is. Echter is Hi Ho ook niet onoverwinnelijk en gaan er zeker nog steken vallen.

Meest overschatte speler:
SaveTheWhaleMarryAnObese:
Ken dit account van andere werelden, geen positieve gedachte aan overgehouden. Deze wereld wordt er weer alleen geinternt tot de top. Dit account heeft niks bewezen en ik gok dat dit ook niet gaat gebeuren.

Acta est Fabula.: Spreek voor zich. Gewoon onnodige dorpen verloren en werd gerekt door rimstammies. Ik weet de situatie niet maar het zag er knullig uit.


Meest onderschatte speler:
QQEEZZ:
Dit account wordt heel erg onderschat. Veel mensen vinden het account geen waardige nummer een omdat het zoveel barbarendorpen heeft geedeld. Echter denk ik dat dit account veel gaat bepalen nog.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
TAS, IJKYU, Da Vinci, QQEEZZ, Melvin en natuurlijk mijn co-spelers: Wouter, Sean, Dick en soms Frank (Paul kom terug plz).

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Yorni
. Meest achterlijke speler ooit.

Mooiste spelers naam:
aZemmel


Mooiste stam naam:
Fier

Het tofste topic:
Golden Awards

Het domste topic:
De ontembare leeuw.

Favoriete forum poster:

Weinig inhoudelijke posts de laatste tijd.


Minst favoriete forum poster:
-

Dikste wannabe op het forum:
*Get High*
wat een onzin en cringe post deze speler.

Dikste wannabe in het spel:
*Get High*
zieligste account van heel w71. Wilde overstappen naar de vijand omdat ze met ons wilde spelen en weinig toekomst zagen in HI Ho. Uiteindelijk interende ze tijdens de gesprekken een speler aan het front om zo beter front te hebben. Om ervoor te zorgen dat we niet genaait zouden worden hebben we een contract opgesteld voor *Get High* voor de join en hierin zat een permanente eenzijdige nap in. Deze is geaccepteert maar laten verbroken omdat ze er geen zin meer in hadden. Gewoon stabbers dus. Account bestaat voor 75% uit intern. Inprincipe zou dit account gewoon -50% moeten krijgen voor boosten.


Mooiste profiel foto van spelers:
Niet boeiend

Mooiste profiel foto van stammen:
Niet boeiend

Mooiste actie van de wereld:
Ik zie een potentieel dodelijk blitz van The American Sniper deffde. et Murus met toen 500k en 61 dorpen kreeg een blitz van TAS (met 50 edels) die om 03:00 begon te sturen getimed op 10:00. Echter was ik aanwezig en met de juiste coördinatie met Kyuka hebben we toen heel de blitz afgehandeld.

De morgen van aankomst en Yvo geappt en team TAS zat met 5 man af te tellen tot de blitz aankwam, echter tot hun verbazing hadden ze niks gepakt. Als deze blitz was doorgekomen ben ik er zeker van dat TAoW er nu niet meer zo voor stond.


Meest belovende speler voor de toekomst:
QQEEZZ

Meest belovende stam voor de toekomst:
Hi Ho
of TAoW

Grootste blunder:
MI
niet internen aan de start toen hij 4 dorpen had.

Voor wie heb je nu echt respect:
Nicolas

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Sean
<3

Ik wil graag nog meedelen dat:
*Get High*
een dikke noob is
 
Bovenaan