Golden Awards (special addition)

Reactiescore
54
Bedankt voor je lijstje @JokersBrain jammer dat het weer zo objectief als wat is!

allereerst dat je een account als Acta hier in bescherming neemt sla je al een plank mis...
Helemaal door te zegen dat het oude team weg is... tot dit weekend heb ik alle 5 de spelers gesproken ? Het zijn gewoon RUNNERS die niks anders kunnen als abusen...

Ben straks heel benieuwd wat je te zegen hebt als ik tegen je front! kijken of je dan nog steeds zoiets op het AF kan posten....

Jullie lijken wel 12! kom eens verhaal halen en stop en met dat kansloze gejank.... bedoel heb jou nog NOOIT gesproken jannes en je loopt al 3 jaar te haten

Dikste wannebe geen skils IAA? Heb werelden gewonnen samen gewerkt met noobs om een nummer 1 kapot te spelen en dan kom jij met zo een verhaal wat een dwaas! !

Daarbij fier op 2 zetten als beste stam had je ook gewoon niet moeten doen jullie hebben de grootste problemen door TAOW en rimnoobs XD
Jullie zijn gewoon de nummer 3 van de wereld!


Slecht lijstje....
 
Reactiescore
3.457
Helemaal door te zegen dat het oude team weg is... tot dit weekend heb ik alle 5 de spelers gesproken ? Het zijn gewoon RUNNERS die niks anders kunnen als abusen...
Das heel bijzonder Pinokkio
Jullie lijken wel 12! kom eens verhaal halen en stop en met dat kansloze gejank.... bedoel heb jou nog NOOIT gesproken jannes en je loopt al 3 jaar te haten
Misschien stoppen met je kansloze pm’s Te sturen naar een paar leden van Fier ,en wellicht gaan we je dan serieus nemen.
Dikste wannebe geen skils IAA? Heb werelden gewonnen samen gewerkt met noobs om een nummer 1 kapot te spelen en dan kom jij met zo een verhaal wat een dwaas! !
Welke werelden heb je gewonnen als ik vragen mag?

En je blijft het maar herhalen,rimnoobs.
Beste meneer ,schijnbaar waren ze toch interssant genoeg voor jou om mee samen te werken?
 
Reactiescore
207
Jullie lijken wel 12! kom eens verhaal halen en stop en met dat kansloze gejank.... bedoel heb jou nog NOOIT gesproken jannes en je loopt al 3 jaar te haten


Slecht lijstje....

Ik heb jou ook nog nooit gesproken en uit je posts op het AF ook niet meteen interesse voor.
Je schreeuwt het van de daken af OBJECTIEF, GEJANK, ...
Jannes zijn lijstje heeft verschillende stammen opgenoemd en was deftige onderbouwing.
Niet akkoord, so be it.

Wij werden ook in een eerder lijstje als booster genoemd of weet ik veel wat, gaan ook niet roepen en tieren dat het objectief is of weet ik veel wat, we hebben er eens goed mee gelachen want wij wisten beter.
 
Reactiescore
54
Das heel bijzonder Pinokkio

Misschien stoppen met je kansloze pm’s Te sturen naar een paar leden van Fier ,en wellicht gaan we je dan serieus nemen.

Welke werelden heb je gewonnen als ik vragen mag?

En je blijft het maar herhalen,rimnoobs.
Beste meneer ,schijnbaar waren ze toch interssant genoeg voor jou om mee samen te werken?

Het kan altijd gebeuren dat je de tijd mist om te spelen! Maar ze waren er wel degelijk! Naast de VV's vanuit fier natuurlijk...

https://gyazo.com/dacd372f1813fe8ab088cb336f1d7481
https://gyazo.com/0bbc2f0718676c9f5f1dc469013eddb6
https://gyazo.com/b0d803ad92d85f18976811d67729a75e


Verder weet ik weinig overkansloze Pm's degene die ik heb gesproken vanuit fier hebben vaak mij benadert of had ik al contact mee voordat fier bestond.....

Ja zeker gezien het feit IAA er alleen voorstond er is namelijk vorige week pas definitief besloten door HIHO dat ze met IAA verder gaan en deze meenemen in de edellijnnen....
 

Deleted User - 487957763

Guest
Het kan altijd gebeuren dat je de tijd mist om te spelen! Maar ze waren er wel degelijk! Naast de VV's vanuit fier natuurlijk...

https://gyazo.com/dacd372f1813fe8ab088cb336f1d7481
https://gyazo.com/0bbc2f0718676c9f5f1dc469013eddb6
https://gyazo.com/b0d803ad92d85f18976811d67729a75e


Verder weet ik weinig overkansloze Pm's degene die ik heb gesproken vanuit fier hebben vaak mij benadert of had ik al contact mee voordat fier bestond.....

Ja zeker gezien het feit IAA er alleen voorstond er is namelijk vorige week pas definitief besloten door HIHO dat ze met IAA verder gaan en deze meenemen in de edellijnnen....
Kyle en ik spelen niet actief op Acta. Enkel beetje invallen als er niemand is en wij toevallig tijd hebben.
 
Reactiescore
54
Ja zo heb ik hier ook 2 van die co's daar zijn ze voor ;)
 

DeletedUser79704

Guest
Het kan altijd gebeuren dat je de tijd mist om te spelen! Maar ze waren er wel degelijk! Naast de VV's vanuit fier natuurlijk...

https://gyazo.com/dacd372f1813fe8ab088cb336f1d7481
https://gyazo.com/0bbc2f0718676c9f5f1dc469013eddb6
https://gyazo.com/b0d803ad92d85f18976811d67729a75e


Verder weet ik weinig overkansloze Pm's degene die ik heb gesproken vanuit fier hebben vaak mij benadert of had ik al contact mee voordat fier bestond.....

Ja zeker gezien het feit IAA er alleen voorstond er is namelijk vorige week pas definitief besloten door HIHO dat ze met IAA verder gaan en deze meenemen in de edellijnnen....
je hebt wel de foxjes een pm gestuurd maar ik vond je daar wel aardig :p
 
Reactiescore
3.457
Het kan altijd gebeuren dat je de tijd mist om te spelen! Maar ze waren er wel degelijk! Naast de VV's vanuit fier natuurlijk...
Ik zie hier 3 pm’s met idd 2 van het oude team,de andere 3 mis ik bij je screens? Of wilde je de boel een beetje aandikken ?
Ja zeker gezien het feit IAA er alleen voorstond er is namelijk vorige week pas definitief besloten door HIHO dat ze met IAA verder gaan en deze meenemen in de edellijnnen....
Oh Iaa stond er alleen voor,je hebt de gehele wereld al met Prone een samenwerking?
Daarnaast zit je in een stam van 3mil en werk je nu ook nog samen met een dikke 3.8 mil stammen in de rim.
Tevens staat Hi ho nu achter je.
Beetje apart gezegd dat je er helemaal alleen voor stond,ofnie?
 
Reactiescore
54
Ja dat was nadat peter bij jullie een klachtenformulier had ingevuld about ActaXD

Wij zijn aardig als mensen aardig voor ons zijn ;) zo werkt de wereld een beetje?

Voor jou inge
https://gyazo.com/043c5d1896a2d08714c6d6f13ca5a06a
Verder weet je ook dat Acta ook rim noob OS krijgt?

En stonden is niet staan! verder ben ik 90% van me stam punten XD

Wil je verder nog berichten zien dat ze trots zijn op hun deff werk? en natuurlijk niet te vergeten hun offensief!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.457
Ja dat was nadat peter bij jullie een klachtenformulier had ingevuld about ActaXD

Wij zijn aardig als mensen aardig voor ons zijn ;) zo werkt de wereld een beetje?

Voor jou inge
https://gyazo.com/043c5d1896a2d08714c6d6f13ca5a06a
Verder weet je ook dat Acta ook rim noob OS krijgt?

En stonden is niet staan! verder ben ik 90% van me stam punten XD
Pm van 2 weken terug?

Maar goed een speler die 218 dorpen in zijn bezit heeft waarvan er minstens 170 intern zijn,die met alle partijen samenwerkt om en langs hem heen,vind ik idd dat we je niet als noob moeten behandelen ,mijn oprechte excuus!
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ja zo heb ik hier ook 2 van die co's daar zijn ze voor ;)
Volgens mij snap jij het niet helemaal. Ik denk dat 90% van Fier niet eens weet dat ik op Acta help. Zit ook niet in de stamchat en hoef dat ook niet. Net zoals ik eerder deze wereld in Alea en op KillB heb gedeffed. Gewoon om wat spelplezier te krijgen en bekenden te helpen. Dat betekend niet direct dat ik een co speler ben. Enige account waar ik mij co noem is op TheWitch.
 
Reactiescore
5.701
Bedankt voor je lijstje @JokersBrain jammer dat het weer zo objectief als wat is!

allereerst dat je een account als Acta hier in bescherming neemt sla je al een plank mis...
Helemaal door te zegen dat het oude team weg is... tot dit weekend heb ik alle 5 de spelers gesproken ? Het zijn gewoon RUNNERS die niks anders kunnen als abusen...

Ben straks heel benieuwd wat je te zegen hebt als ik tegen je front! kijken of je dan nog steeds zoiets op het AF kan posten....



Dikste wannebe geen skils IAA? Heb werelden gewonnen samen gewerkt met noobs om een nummer 1 kapot te spelen en dan kom jij met zo een verhaal wat een dwaas! !

Daarbij fier op 2 zetten als beste stam had je ook gewoon niet moeten doen jullie hebben de grootste problemen door TAOW en rimnoobs XD
Jullie zijn gewoon de nummer 3 van de wereld!


Slecht lijstje....

Hoe kun je een lijstje waarin Jannes meerdere stammen benoemd per puntje en deze ook nog eens degelijk onderbouwt subjectief noemen? Of ja, jij noemt het objectief, dus eigenlijk heb je gelijk.
Kun je trouwens voorbeelden geven van de nummer 1 spelers die jij kapot hebt gespeeld, ben benieuwd. Want dan zullen dat nog wel grotere flops zijn geweest dan Acta momenteel is.

Onderbouwd fier op de tweede plek zetten is zo gek nog niet, ongeacht of je het er nu mee eens bent of niet. Ik kijk er wel naar uit hoe jij Chuchu dalijk gaat rekken, want die kans is vast héél erg reëel aanwezig...
 
Reactiescore
766
Hoe kun je een lijstje waarin Jannes meerdere stammen benoemd per puntje en deze ook nog eens degelijk onderbouwt subjectief noemen? Of ja, jij noemt het objectief, dus eigenlijk heb je gelijk.
Kun je trouwens voorbeelden geven van de nummer 1 spelers die jij kapot hebt gespeeld, ben benieuwd. Want dan zullen dat nog wel grotere flops zijn geweest dan Acta momenteel is.

Onderbouwd fier op de tweede plek zetten is zo gek nog niet, ongeacht of je het er nu mee eens bent of niet. Ik kijk er wel naar uit hoe jij Chuchu dalijk gaat rekken, want die kans is vast héél erg reëel aanwezig...
Hij wil gvd gewoon subjectieve lijstjes lezen, niet deze objectieve rommel, snap dat dan.
 
Reactiescore
3.586
allereerst dat je een account als Acta hier in bescherming neemt sla je al een plank mis...
Helemaal door te zegen dat het oude team weg is... tot dit weekend heb ik alle 5 de spelers gesproken ? Het zijn gewoon RUNNERS die niks anders kunnen als abusen...

Ik heb de hele start van de wereld enkel Dennis, Cedric en Chris gesproken. Dennis en Cedric zijn al een dikke maand weg (ver voor de eerste inc's) en waren de kar trekkers van dit account. Het is duidelijk te zien dat sinds hun vertrek Acta niet meer het account is wat het geweest was. Tenzij je me gaat vertellen je deze 2 heren gesproken hebt is het dus best een groot verschil voor en na.

Ben straks heel benieuwd wat je te zegen hebt als ik tegen je front! kijken of je dan nog steeds zoiets op het AF kan posten....

Je geeft net de best mogelijke argumentatie voor mijn 'grootste ego' nominatie in de wereld.

Jullie lijken wel 12! kom eens verhaal halen en stop en met dat kansloze gejank.... bedoel heb jou nog NOOIT gesproken jannes en je loopt al 3 jaar te haten

3 jaar haten is moeilijk, ik ken je nog maar een jaar sinds de start op w66 (of mijn geheugen moet mij zwaar in de steek laten), je weet wel die wereld waar je gestabt had.
 
Reactiescore
54
Oke dennis en cedric inderdaad niet gesproken maar je snapt met zoveel man op een account ik er niet uit op kan halen wie nou welke taak heeft,
Daarbij is mij verteld dat wout en chris de boel nu runnen daar.... en dat is niet al te best zoals je zelf ook wel weet en aangeeft...

Nogmaals stop is met dat stoken ik heb niemand gestabt.....
 
Bovenaan