Golden awards #71

Reactiescore
19
Er is me verteld dat hij een snipescript zou gehad hebben dat tegen de regels is. Daarom waren de accounts waar hij VV gehad had (Klomp & TOAM) ook gebanned. De uiteindelijke straf is 100% delete voor Kowed en de rest vrijuit op een aanvalbare ban van 1 dag ofzo na.
Miwo heeft z'n plaats in Beukuh overgenomen en de teller is opnieuw gestart.
 
Reactiescore
167
Er is me verteld dat hij een snipescript zou gehad hebben dat tegen de regels is. Daarom waren de accounts waar hij VV gehad had (Klomp & TOAM) ook gebanned. De uiteindelijke straf is 100% delete voor Kowed en de rest vrijuit op een aanvalbare ban van 1 dag ofzo na.
Miwo heeft z'n plaats in Beukuh overgenomen en de teller is opnieuw gestart.

Nee ik kan stellen dat dit zeer inaccuraat is. Wij zijn niet banned wegens illegaal scriptgebruik, maar voor acties die op andere werelden hebben plaatsgevonden door de vorige eigenaar. Hierdoor is door Duckje een accountban gekomen en ''dit omdat je globale ban een eventuele wereldimpact kan hebben en het aankomende wereldeinde zou kunnen beïnvloeden,'' konden we de ban niet aanvechten.

Hij schrijft en ik quote:

''Zoals je kan zien is je account feitelijk niet eens gebanned op de klassieke wereld (waar je de ticket voor indiende) maar op wereld [classified]. Het is wel zo dat op basis van deze verschillende bans er besloten is een permanente blokkade op te zetten voor alle spelwerelden.''

Oftewel wij hebben niets fout gedaan op de klassieke wereld. Triestige ban van een triestige man.
 
Reactiescore
983
Moet je maar weten op wie zijn account je speelt xo

Is deze wereld nu nog niet gedaan... Bah!!
 
Reactiescore
661
Uiteindelijk zijn wij er allemaal ingetrapt!

Meest actieve stam heeft gewoon, verdiend, gewonnen.
Niet allemaal.
ik heb wel zeker 2x gelogd, …, op de chat.
 
Reactiescore
169
Beste speler: Voor iedereen van het Beuken team valt wat te zeggen. Ik heb deze wereld ook met nieuwe spelers mogen kennis maken die een speciale vernoeming verdienen namelijk: Tom, Bjorn, Jesper, Hielke, Gtje, Kevin, Joost, Amber en Bas. Erg leuk spelers die (niet altijd en een enkeling daargelaten) heerlijk zijn in omgang en gezelligheid. Toch springt er een speler uit die net even die extra vieze meters loopt en voor geen gat te vangen is. Dat is Nordin. Zijn onvermoeibare inzet, opwindende positiviteit en diepe kennis van het spel zijn onevenaarbaar. Hoe jij de stam voor deel op sleeptouw hebt genomen en je er constant toe hebt gezet om de onderlinge en externe problemen om te lossen is wonderbaarlijk. Soms kwam je bijna niet aan spelen toe omdat je inhoudelijke wilde reageren op iedereen en overal. Integriteit op 100.

Beste stam: Beuken!!!

De beste stam speler: Voor mij is tribalwars een spel van fouten en degene die er het minste maakt wint. Voor de onbegrensde loyaliteit en stabiliteit zet ik het Pavo team hier op nummer 3. Deze mannen hebben een relatief makkelijke wereld gehad, maar de troepen stonden nooit stil en liepen altijd, voor vriend en vijand. Heerlijk rustig en een super team om mee te spelen, betreft stam betrokkenheid precies het tegenovergestelde van veel andere spelers die ik heb meegemaakt in andere werelden. Nummer 2 is hier voor mij team Kowed. Een team dat mij erg slecht lag in de startfase. Dit is dubbel en dwars gecompenseerd door het opzetten van massa's verdedigende planningen en een tomeloze inzet.
De teugels liggen in elke wereld weer bij de leiding. Al snel werd duidelijk dat Bas niet uit het juiste hout was gesneden om Beuken van diplomatie te voorzien. Toen is Nordin naar voren gekomen in de leidingrol. Dat heeft goed uitgepakt en bracht rust en vrede terug in het kamp. Daar en puur daarom zet Nordin weer terecht op 1.

Het grootste ego: Mathieu, Mathieu, Jens, Bas, Thomas, Little L. Als die samen een stam starten wil ik er ook graag bij.

Meest onderschatte stam: Meest overschatte stam: Boys, ik had echt iets van deze stam verwacht, zoals wij al vroeg lange afstand massa's gingen gooien had ik dat ook van hun verwacht, helemaal safe. Hier is nooit echt iets gebeurd. Big letdown. Uiteraard Freeza, pannekoeken stam van semi verslaafde tw spelers

Meest overschatte speler: -

Meest onderschatte speler:
Thomas peutertje zou hier kunnen staan, veel haat gekregen wat in mijn ogen deels terecht is, maar een goede speler die het spel snapt. Ik kies hier toevallig voor Nordin. Hij kreeg net als thomas een veeg uit de pan en werd uitgemaakt door de oude/elite garde voor verschillende onwaarheden die dan weer totaal onterecht waren. Ik durf met diepe zekerheid te zeggen dat er weinig mensen zoals hij rondlopen die zo nuchter, redelijk en sterk in hun schoenen staan als hij. Belachelijke accusaties

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Heel team Beuken en dan ook de oude garde van vorige classik. Daarmee bedoel ik Thomas/Goat., Mathieu sausman, Remine, Jorn en Mathijs. Hier zou ik graag NietNathan/laatste speler en Nilsje toevoegen. Dit lijken me fijne spelers om misschien op andere werelden intensiever mee samen te spelen. TBB zou hier ook bij mogen. Er schuilt hier wel een speler. Als die ontbreekt in de stam, dan ben ik er ook niet, iedereen mag 1x raden...

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
De zeurige mensen, in mijn ogen was dat Warre, met vlagen MM.

Mooiste profiel foto van spelers:
TOAM. #Meestal alleen soms together...
butterfly


Mooiste profiel foto van stammen:
5-row of freeza

Mooiste actie van de wereld:
Peutertje die Kowed voor aap zet.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Nilsje, mogen meenemen als nieuwe speler en ik verwacht dat die ook andere werelden zal spelen. Ik ben benieuwd in hoeverre die geïnteresseerd blijft en blijft bijleren.

Meest belovende stam voor de toekomst:
-

Grootste blunder:
Ikzelf. Ik die groepen herindeel en troepen ontsla. Je kan dus edelmannen ontslaan. Het is geen directe spelfunctie , maar via massaontslaan kan het. Toen werd ik op het matje geroepen dat alle edels waren verdwenen. Op zo een wereld big Ooooffff


Groetjes en big love aan iedereen van tw. Altijd leuk om te zien dat er kampen zijn die een interessante tijd mogelijk maken waarin iedereen zijn best probeert te doen.

#Meestal alleen soms together... L
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Leuk lijstje
Ik had eerlijk gezegd zelf niet zo heel veel meer verwacht van Boys. Ik wist al dat Freeza niks was, en de bijdrage van sommigen accs in Boys was totdat =3 het voor gezien hield ook zeer beperkt door voornamelijk activiteitsgebrek.

Creativity is a gift heeft gewoon helemaal niks gedaan toen =3 nog bestond, er speelde ook maar 1 speler op die alleen maar had geinternd en barbs geedeld.
 
Reactiescore
146
Leuk lijstje en bedankt voor de benoemingen namens account Pavo.

Inderdaad relatief rustig account, elk account dat we aanvielen gooide vrijwel direct de handdoek in de ring, met de edelsnelheid van 14/16 per dag was het op zo'n grote wereld met weinig stamgenoten lastig om hele fronten op te schuiven. Maar goed blij dat we deze gezamelijk nog hebben binnengesleept en zou graag nog ooit op een dag een wereldje met dit team zien tegen de oude/elite garde zoals jij hen benoemd :D
 
Reactiescore
453
Leuk lijstje en bedankt voor de benoemingen namens account Pavo.

Inderdaad relatief rustig account, elk account dat we aanvielen gooide vrijwel direct de handdoek in de ring, met de edelsnelheid van 14/16 per dag was het op zo'n grote wereld met weinig stamgenoten lastig om hele fronten op te schuiven. Maar goed blij dat we deze gezamelijk nog hebben binnengesleept en zou graag nog ooit op een dag een wereldje met dit team zien tegen de oude/elite garde zoals jij hen benoemd :D

Noem je me nu oude garde?
Ik heb je vorige nlc2 geklapt
Xx
 
Reactiescore
725
Pavo noobs
 
Bovenaan