Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
1 vd 2 spelers op rayret hier.
Al de beschuldigingen die er gemaakt worden naar onze stam van allies te zijn met beukeh/=3 zijn heel erg raar.
Sinds dat ik op dit account speel, zijn wij met niemand echt bondgenoot geweest, buiten met de stam banaan, aangezien 2 van die spelers werden gebackstabt.
Daarnaast ook een beetje raar dat je bij je eigen kamp niet de stam NSFW hebt toegevoegd, aangezien die wel degelijk spelers samen aanvallen met jullie.
Wij hadden inderdaad een NAP met Pavo, dit omdat dit voordeliger was voor beide accounts, deze is inmiddels opgezegd.
Het feit dat wij Miwo aanvallen terwijl alle anderen dat ook doen, is vrij logisch, zeker als je mij en mijn standpunt kent over boosters.
Bijna iedereen op deze wereld speelt zeer vieze spelletjes, en denk dat elke stam in deze wereld veel heeft gedaan aan internen/boosten.
Het is erg jammer dat iedereen zich verlaagt naar dat niveau.
Op classics zijn het altijd kleine stammen, en dit is juist iets positiefs. Dit zou moeten zorgen voor een meer competitieve wereld. Maar wat jullie allemaal doen is met 10 accounts samen spelen, juist zodat het niet competitief wordt en de stammen die zich niet willen verlagen naar dat gedoe dus erg benadeelt.

Ja precies, prachtig gebaar!Damn wat een haat, gunnen we andere mensen een keer een classic winst, is het weer niet goed.
Zal toch wat zijn als er weer classic premade komt die 20 classic blijven winnen ...
komdan xxDamn wat een haat, gunnen we andere mensen een keer een classic winst, is het weer niet goed.
Zal toch wat zijn als er weer classic premade komt die 20 classic blijven winnen ...
Peutertje, hier kan ik een heel boek over schrijven. Maar nah, kortom, een account met een eigenwijze hoofdspeler die het allemaal maar beter weet, geen inzet toont, info doorspeelt naar de enemy, liever als safe account fungeert die 100% off wil maar geen tijd heeft om te versturen, loopt te pochen dat ''zijn'' massa kowed -85 heeft laten doen, terwijl het account kowed 90% offensief was toendertijd en last minute een backstabber hadden in de rug. Het is een absolute schande dat wij maar -85 gegaan zijn en niet totaal gewiped werden. Naast het welbekende feit dat hij zou gaan runnen bij de eerste incoming. Een absoluut blok aan je been. Een speler die je bij de crèche moet dumpen, jijzelf moet het land uitvliegen, identiteit veranderen en hem vooral nooit meer ophalen.
Pas op dat hij op het einde niet stiekem awards probeert te boosten.Rekruteren van Peutertje, ik zou liever de wereld verloren hebben dan met hem nog één keer in de stam zitten. Op persoonlijk vlak is hij prima en een goede kerel, maar in tribalwars is hij absoluut in idioot, no thanks!
in mijn ogen de enige die stamgewijs wat heeft laten zien deze wereld in het kader van stam-massa's en het wegbeukuh van de meeste spelers.
Als we het over één aanval hebben, zeer zeker de massa op NietNathan. Het doel was geloof ik 25? dorpen ofzo op te edelen en we pakten elk gepland dorp.
Thomas van Koning Priamus. Ik had dat account al tot 3-4x volledig gecleared maar mocht door stambeslissingen nooit dooredelen. Thomas kwam daarna op een account in puin met een niet al te fijne ligging en heeft het gewoon goed gedaan in een nagenoeg solo-bezetting. Kan je alleen maar respect voor hebben.
Ik had het absoluut niet voor Warre & Mathieu van =3. Deze waren voor mij naast real-life dat voorging mijn voornaamste reden om te stoppen.
De eerste overtreft zeker de tweede maar qua communicatieskills belachelijk ondermaats. Ik wil geen clichés aanmoedigen maar zoals het voor normale mensen moeilijk is om te coderen zal het voor mensen met een talent voor coderen moeilijk zijn om menselijk te doen. Meerdere mensen binnen =3 gesproken die het hiermee eens waren maar er werd niet echt opgetreden. Een goede sfeer binnen de stam (zoals er bij de tegenstand duidelijk wel was) is essentieel om uberhaupt een kans te maken op de overwinning.
De spelers die NietNathan. overnamen van me. Ik ga er dieper op in bij 'grootste blunder' maar Martijn (Seg) en Niels (Dia) zijn op een account gekomen dat al sinds de start solo bespeeld werd en op een 'klassieke' manier opgebouwd was. Gewoon Sangu-package en knallen. Toen ze erop kwamen lag het al een bepaalde periode in de clearmolen van Beukuh & 5-ROW ondanks dat er nog geen front was, helemaal niet aangenaam of fijn spelen met die belachelijk 1 minuut annulatie-regel. Ze kregen op de momenten dat ik er nog was weinig tot geen steun van de stam. VV even afgeven kon niet, stamdef moest je echt al PM's gaan lopen sturen op discord en half smeken, ... En zeker niet te vergeten: de hoofdspeler die vrij snel na hun komst er de brui aan geeft. Kortom - in niet optimale omstandigheden hebben hun het nog lang volgehouden en mooie zaken laten zien.
Denk dat de inactiviteit ook een gevolg was van het gebrek aan sfeer en samenhang in de sfeer ten gevolge van dat soort gedrag. Je kent me van andere werelden en classics en weet dat ik normaal nooit, maar dan ook nooit een account achterlaat. Ik hoef de voorbeelden niet te noemen maar FUL / Mental op W16 was eigenlijk een verloren situatie tegen GOH XL. Enkel Sverre, Philip, Richard en ik tegen pakweg 80 spelers at some point. Niet allemaal even actief als wij 4 maar toch. Hetzelfde met Cl9 op Valar of Cl11 Gig of ...Ik zal niet ontkennen dat ik ook wat moeite had met hun verwoordingen en hoe er sommige dingen bepaald werden. Maar het waren wel de enige die de stam(men) nog enigzins aanzwierde naar mijn mening. Zij probeerde voor min of meer 3 stammen hun richting te bepalen, en als alleen al de helft niet op discord zat, er niets van kon (lord aragorn was vrij nieuw volgens mij) , of gewoon niet aanwezig was (hidden ones, war-dog maar ook insomina jongens een paar weekenden met behoorlijk wat dorpen verlies gelijk, memo was ook maar 1 iemand, el prof random op barb) dan is daar ook weinig wat je tegen kan doen?
Volgens mij zagen ze ook vrijsnel dat die aanpak van gebiedende wijs niet werkte (met die beperkte stamactiviteit), maar ja jij hebt dat niet zo meegemaakt want je was er niet meer...
Ja je weet dat ik het je vergeef, het is uiteindelijk toch niet mijn account en niet mijn stam. Maar ik offer mijn tijd op voor jouw, en jij komt vervolgens niet meer opdagen, vond het niet heel netjes.

Denk dat de inactiviteit ook een gevolg was van het gebrek aan sfeer en samenhang in de sfeer ten gevolge van dat soort gedrag.
Mwah dat betwijfel ik hoor. Zal niet geholpen hebben, maar een memo war-dog of hidden ones waren echt niet actiever geweest als Warre en Mathieu er niet waren.
Zoals je zelf zei, nicky heeft jan en alleman op de cl gehaald, maar logde zelf ook niet.
Ik heb nicky nooit gezien? Misschien dat mat het intern had geregeldKlinkt als een nicky van de vorige classic met Mathieu![]()
Er was niks stiekem aan, ik ging voor top 3, linksom of rechtsom. Mij veroordelen terwijl het bij je buurman ook gebeurt. Je bent blind of je hebt een andere reden tegen mijPas op dat hij op het einde niet stiekem awards probeert te boosten.