Golden awards #71

Reactiescore
1.168
Grootste stabber: MocroMaffia


Zo lijstje weer klaar!
 
Reactiescore
19
1 vd 2 spelers op rayret hier.

Al de beschuldigingen die er gemaakt worden naar onze stam van allies te zijn met beukeh/=3 zijn heel erg raar.
Sinds dat ik op dit account speel, zijn wij met niemand echt bondgenoot geweest, buiten met de stam banaan, aangezien 2 van die spelers werden gebackstabt.
Daarnaast ook een beetje raar dat je bij je eigen kamp niet de stam NSFW hebt toegevoegd, aangezien die wel degelijk spelers samen aanvallen met jullie.

Wij hadden inderdaad een NAP met Pavo, dit omdat dit voordeliger was voor beide accounts, deze is inmiddels opgezegd.
Het feit dat wij Miwo aanvallen terwijl alle anderen dat ook doen, is vrij logisch, zeker als je mij en mijn standpunt kent over boosters.

Bijna iedereen op deze wereld speelt zeer vieze spelletjes, en denk dat elke stam in deze wereld veel heeft gedaan aan internen/boosten.
Het is erg jammer dat iedereen zich verlaagt naar dat niveau.
Op classics zijn het altijd kleine stammen, en dit is juist iets positiefs. Dit zou moeten zorgen voor een meer competitieve wereld. Maar wat jullie allemaal doen is met 10 accounts samen spelen, juist zodat het niet competitief wordt en de stammen die zich niet willen verlagen naar dat gedoe dus erg benadeelt.

How to Tribalwars - By Jentele

1692734731052.png
 
Reactiescore
510
Damn wat een haat, gunnen we andere mensen een keer een classic winst, is het weer niet goed.
Zal toch wat zijn als er weer classic premade komt die 20 classic blijven winnen ...
 
Reactiescore
146
Beste speler: Flex

Beste stam: Freeza

De beste stam speler: Together On A Mission

Het grootste ego: MiWo1994

Meest onderschatte stam: Beukuh

Meest overschatte stam: Boys + NOVA

Meest overschatte speler: little.L

Meest onderschatte speler: Kowed A Mattie

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Al die zooi van nu

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Spelers die hem deze classic op delete hebben gezet <3

Mooiste profiel foto van spelers: Pavo

Mooiste profiel foto van stammen: Banaan

Mooiste actie van de wereld: Massa op Koning Priamus?

Meest belovende speler voor de toekomst: MiWo1994

Meest belovende stam voor de toekomst: BEUKUH

Grootste blunder: Deze wereld beginnen; wat een waste of time
 
Reactiescore
167
Beste speler: Thomas [Koning Priamus] by far, kerel teert weken op stamdeff en besluit niet te runnen ondanks constant waves van 2k+ inca's KEKW! Massive respect!

Beste stam: Beukuh/5-row,
in mijn ogen de enige die stamgewijs wat heeft laten zien deze wereld in het kader van stam-massa's en het wegbeukuh van de meeste spelers.

De beste stam speler:
Together on a Mission, heeft veelal de diplomatie naar buiten gedaan om zelfs met pannenkoeken zoals @Warre in gesprek te gaan. Ik zou mijn tijd liever besteden aan het praten tegen een muur. Ook stelde vaak off beschikbaar voor stammassa's.

Het grootste ego:
Mathieu van Miwo

Meest onderschatte stam:
Beukuh, spreekt voor zich, no?

Meest overschatte stam:
Freeza, wat hebben zij nou laten zien kekw!

Meest overschatte speler:
Little.L, heeft enkel geinternt, bbs opgeedeld en een beetje off gegooid. Ondanks dat zij (dik) rank 1 met punten, liep de OD zwaar achter, met een reden natuurlijk. Wellicht dat Mocromaffia ook onder deze categorie nog valt. Ik heb weinig gezien van hem (miss door zijn vakantie) en verder lastig in stambelang.

Meest onderschatte speler:
Ik denk dat ik hier mijzelf en de boys van Kowed a Mattie moet nomineren. Aangezien dat Flexmans erop speelt en inderdaad heeft laten zien dat hij gaat rennen bij incomings, om vervolgens later terug te komen wanneer we onszelf weer uit de stront gevochten hebben. Ik denk dat wij over het algemeen niet een goede PR hebben, zeker niet ten opzichte van een account zoals bv PAVO, een zeer respected account waar ikzelf altijd naar op kijk (ondanks ik sommigen balapen moest uitleggen hoe je een massa moet plannen op een account kuch bjorn kuch dennis).
Kowed a Mattie heeft zichzelf wel veelal bewezen met het bedenken, plannen en coördineren van stammassa's en zichzelf voor de leeuwen gooit om stambelang #1 te zetten.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
De pannenkoeken teams van klomp, toam en pavo. Dit is inclusief Thomas & Mathieu. Leuke stammies, by far in mijn vele jaren tribalwars. Weinig toxicity, veel gekloot en ons stamprofiel zegt het al: 'Denk je dat TW je hersencellen afneemt, nou moet je eens in deze stamdiscord zitten.' ~Pavo. De sfeer was absoluut geweldig en ik kijk uit naar de volgende! Ondanks dat wij soms botsten in het begin, zelfs met u Mr.Strandstoel <3<3

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Peutertje, hier kan ik een heel boek over schrijven. Maar nah, kortom, een account met een eigenwijze hoofdspeler die het allemaal maar beter weet, geen inzet toont, info doorspeelt naar de enemy, liever als safe account fungeert die 100% off wil maar geen tijd heeft om te versturen, loopt te pochen dat ''zijn'' massa kowed -85 heeft laten doen, terwijl het account kowed 90% offensief was toendertijd en last minute een backstabber hadden in de rug. Het is een absolute schande dat wij maar -85 gegaan zijn en niet totaal gewiped werden. Naast het welbekende feit dat hij zou gaan runnen bij de eerste incoming. Een absoluut blok aan je been. Een speler die je bij de crèche moet dumpen, jijzelf moet het land uitvliegen, identiteit veranderen en hem vooral nooit meer ophalen.

Mooiste profiel foto van spelers:
Together On A Mission, its soo cute!!

Mooiste profiel foto van stammen:
5-row, doet me denken aan Mathieu irl (laten we even een minuut stilte houden voor deze jongeman)

Mooiste actie van de wereld:
Als we het over één aanval hebben, zeer zeker de massa op NietNathan. Het doel was geloof ik 25? dorpen ofzo op te edelen en we pakten elk gepland dorp. Zo waren er wel meer massa's vanuit Beukuh/5-row met een 100% accuracy dorpen gepakt op geplande dorpen. Vanuit NOVA/FREEZA/BOYS/en co heel weinig gezien qua massa's. Als we het hebben op de massa's op Priamus, het is een schande dat hij zo lang vol kon houden.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Kowed a Mattie, flex is terug nu we geen incomings meer krijgen dus ez edel OK! KOWED#1?! (toch flopaccount dus iedereen gunt dit account vol beperkte spelers wel een betekenloze #1, right?)

Meest belovende stam voor de toekomst:
Beukuh #1!

Grootste blunder:
Rekruteren van Peutertje, ik zou liever de wereld verloren hebben dan met hem nog één keer in de stam zitten. Op persoonlijk vlak is hij prima en een goede kerel, maar in tribalwars is hij absoluut in idioot, no thanks!


Kusjes!
 
Reactiescore
417
Beste speler:
Deze wereld sprongen er voor mij twee individuen echt uit namelijk;
Leon (TOAM): Toch wel he. Zonder grappen een van de betere spelers die TW kent, weet van elke situatie wel iets maken.
Erg fijn om mee samen te spelen. Zet zich altijd voor de volle 110% in (ja zelfs IRL lijdt er soms onder).
Thomas (Priamus): Een hele aardige en vriendelijke spelert. Daarnaast kent deze beste man de kneepjes van het deffen als geen ander.
Wat heb jij lekker massas lopen koppen, respect dat je het bijltje er niet bij neer hebt gelegd. Er heeft echt bizar veel tijd in gezeten, waarvoor mijn respect.

Beste stam:
Beukeh!, het grootste verschil met andere stammen is denk ik het omgaan met slechte tijden. Ten tijde van de oorlog met Banaan
werden de schouders eronder gezet ipv op elkaar zeuren en ermee stoppen. Er werd altijd gedacht in oplossingen in plaats van
problemen. Ik kan niet zeggen dat de oplossingen altijd even goed waren maar dat is een ander verhaal :p

De beste stam speler:
Hier ga ik toch echt mijn eigen co's in het zonnetje zetten, de spelers van TOAM. Dit team heeft her en der gezeten om alles
in goede banen te leiden. Leon naar Mocro om een aanval op te zetten, Jesper en Harmen naar klompje. Misschien heeft men
together on a mission iets te letterlijk genomen. Persoonlijk was ik liever SAMEN op ons account gebleven maar ja dat zit er
natuurlijk niet in (gelukkig heb ik one arm man nog).

Het grootste ego:
Sorry Bas deze wint Mat toch echt. Onze sauzenman heeft veel praatjes, gelukkig maakt hij die (deels) ook waar.
Nou ben ik het niet altijd eens met hoe hij het doet, hij krijgt het wel voor elkaar om aan de winnende hand te zijn,
dat is ook een gave en daar mogen best wat praatjes bij zitten.

Meest onderschatte stam:
Het is wat lastig aangezien het stamlimiet 4 was en men over en weer switcht. Ik denk dat ik voor Freeza ga.
Niet dat men echt heel onderschat is maar mij viel het op hoe actief er nog op final werd gedeffed. Respect naar het team
aan vvers die daar voor heeft gezorgd.

Meest overschatte stam:
Beukeh! wat een bende noobs

Meest overschatte speler:
Toam: zo goed zijn we nou ook weer niet he

Meest onderschatte speler:
Ik ga hier voor Pavo, je hoort eigenlijk niet zoveel van ze, maar stiekem kan dit team echt prima spelen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
De huidige samenstelling is erg leuk. Er zijn wel wat karakters waar ik meer botsing mee heb gehad dan anderen, maar
gaandeweg ga het steeds beter (toch BAS) xd. Hart op de goede plek alleen soms laat de communicatie wat achterwegen.
Daarnaast moet ik wel zeggen dat dit sterk is verbeterd naarmate de wereld vorderde. Mr Strandstoel is in ieder geval trots op de progressie.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
In de omgang ben ik vrij relaxed, ik denk dat er daarom vrij weinig mensen zijn waarmee ik liever niet in de stam zit.
Elke wereld is ook anders, op de ene wereld is iemand minder leuk omdat die in kamp X zit, de andere wereld zit je in hetzelfde
kamp en dan kom je erachter dat het een prima persoon is. Houd er ook rekening mee, het is een spelletje wat sommigen
iets te fanatiek spelen.

Mooiste profiel foto van spelers:
TOAM, leuk concept met Nunu (al hoewel het eerste profiel van Klompje ook erg sterk was met die clown).

Mooiste profiel foto van stammen:
Beukeh en NOVA, beide erg gaaf gedaan.

Mooiste actie van de wereld:
PBG met Peuter, zo wat heeft die actie ons rust gegeven xd, volgend jaar samen naar de Coolsingel toch?

Meest belovende speler voor de toekomst:
Peutertje, met wat sturing kan dit echt een toppertje worden.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Beukeh, er zit nog behoorlijk wat potentie in om door te groeien (nou zou men er ook de tijd voor moeten hebben natuurlijk).
Offensief gezien: meer incs meer beter, defensief gezien bij stack aanvraag graag voor WANNEER.

Grootste blunder:
Blunder A heb ik op de zijlijn van het tennisveld gemaakt, dat was deze wereld spelen.
Blunder B is daarna de leiding proberen te nemen. Allereerst liep het niet en daarbij komt nog dat je concreet moet weten
welke account welke afspraken heeft gemaakt. Je zou denken als je dat eenmaal vraagt aan een account dan weet je van de
gemaakte afspraken, nou ik heb in een week tijd weleens drie verschillende versies van afspraken gezien.
Het creeren van het overzicht waar iedereen mee bezig is en zodoende als praatpaal te fungeren kost echt bakken met tijd,
daar heb ik mij echt behoorlijk in vergist. Dit in combinatie uitvoeren met een reintegratie traject op werk is niet aan te raden.
Ik heb in een aantal situaties niet kunnen handelen zoals ik dat had gewild door gebrek aan tijd.

PS; een strandstoel zit zo lekker, een zonnetje, het warme weer en de zee wat wilt men nog meer.
 
Reactiescore
1.237
Peutertje, hier kan ik een heel boek over schrijven. Maar nah, kortom, een account met een eigenwijze hoofdspeler die het allemaal maar beter weet, geen inzet toont, info doorspeelt naar de enemy, liever als safe account fungeert die 100% off wil maar geen tijd heeft om te versturen, loopt te pochen dat ''zijn'' massa kowed -85 heeft laten doen, terwijl het account kowed 90% offensief was toendertijd en last minute een backstabber hadden in de rug. Het is een absolute schande dat wij maar -85 gegaan zijn en niet totaal gewiped werden. Naast het welbekende feit dat hij zou gaan runnen bij de eerste incoming. Een absoluut blok aan je been. Een speler die je bij de crèche moet dumpen, jijzelf moet het land uitvliegen, identiteit veranderen en hem vooral nooit meer ophalen.
Rekruteren van Peutertje, ik zou liever de wereld verloren hebben dan met hem nog één keer in de stam zitten. Op persoonlijk vlak is hij prima en een goede kerel, maar in tribalwars is hij absoluut in idioot, no thanks!
Pas op dat hij op het einde niet stiekem awards probeert te boosten.
 
Reactiescore
19
Ik ga beginnen met een disclaimer: ik heb niet heel de wereld actief meegemaakt en gevolgd dus ik beoordeel vanuit het perspectief van de dingen die ik gezien heb en meegemaakt heb.

Beste speler:

Thomas van Koning Priamus. Ik had dat account al tot 3-4x volledig gecleared maar mocht door stambeslissingen nooit dooredelen. Thomas kwam daarna op een account in puin met een niet al te fijne ligging en heeft het gewoon goed gedaan in een nagenoeg solo-bezetting. Kan je alleen maar respect voor hebben.

Beste stam:

Dit moet de combinatie 5-ROW & Beukuh geweest zijn. Hebben volgens mijn gegevens en behoudens een vergissing in het begin wel af en toe niet al te nette zaken gedaan (ik spreek over zaken die in de richting van boosten gaan) maar uiteindelijk deed de rest van de wereld (incl. ikzelf nadat ik zag het TW-team niks deed) dat ook. Hebben van in het begin druk gezet op =3 en ze vrij tot zeer makkelijk gebroken. Nadien leek het ook vrij makkelijk te gaan tegen Freeza/nova/boys dus duidelijk de besten deze wereld. Alvast gefeliciteerd met de overwinning.

De beste stam speler:

Binnen mijn eigen stam voelde ik me niet zo goed gesteund dus ik ga iemand van buiten =3 moeten nemen. Ik kies hier voor de eerder genoemde sausjesman. Heeft zijn eigen account aan de kant geschoven en lijkt me altijd te kiezen voor het stambelang boven het accountbelang. Weet perfect waar hij mee bezig is qua inzicht en verloop van het spel.

Het grootste ego:

Ik had het absoluut niet voor Warre & Mathieu van =3. Deze waren voor mij naast real-life dat voorging mijn voornaamste reden om te stoppen.
De eerste overtreft zeker de tweede maar qua communicatieskills belachelijk ondermaats. Ik wil geen clichés aanmoedigen maar zoals het voor normale mensen moeilijk is om te coderen zal het voor mensen met een talent voor coderen moeilijk zijn om menselijk te doen. Meerdere mensen binnen =3 gesproken die het hiermee eens waren maar er werd niet echt opgetreden. Een goede sfeer binnen de stam (zoals er bij de tegenstand duidelijk wel was) is essentieel om uberhaupt een kans te maken op de overwinning.

Meest onderschatte stam:

Misschien een vreemd antwoord maar =3 was volgens mij puur kwalitatief (en misschien zelfs kwantitatief) met de beste papieren. Is foutgelopen om andere redenen daar.

Meest overschatte stam:

Voor zover ik heb kunnen zien Freeza/Nova. Enkel King Leo heb ik een beetje het gevoel bij dat hij wel weet hoe dit spelletje werkt op het 'hoogste niveau'. Ik wil niemand beledigen maar van de rest ben ik niet zo onder de indruk geraakt. Wel heel aardige mensen allemaal, dat absoluut!
Verder liegen ODA en ODD-rangen ook niet (enja er zijn mensen die de afgelopen dagen ODA/ODD aan het faken zijn, ik zie jullie wel hoor sneakertz maar dat is niet relevant voor het punt hier ;) )

Meest overschatte speler:

Er zijn er wel een aantal op delete gegaan voor er uberhaupt wat gebeurd is met die accounts dus sorry maar ik kies voor die personen dan hier.

Meest onderschatte speler:

De spelers die NietNathan. overnamen van me. Ik ga er dieper op in bij 'grootste blunder' maar Martijn (Seg) en Niels (Dia) zijn op een account gekomen dat al sinds de start solo bespeeld werd en op een 'klassieke' manier opgebouwd was. Gewoon Sangu-package en knallen. Toen ze erop kwamen lag het al een bepaalde periode in de clearmolen van Beukuh & 5-ROW ondanks dat er nog geen front was, helemaal niet aangenaam of fijn spelen met die belachelijk 1 minuut annulatie-regel. Ze kregen op de momenten dat ik er nog was weinig tot geen steun van de stam. VV even afgeven kon niet, stamdef moest je echt al PM's gaan lopen sturen op discord en half smeken, ... En zeker niet te vergeten: de hoofdspeler die vrij snel na hun komst er de brui aan geeft. Kortom - in niet optimale omstandigheden hebben hun het nog lang volgehouden en mooie zaken laten zien.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Er blijkt een man/team te zijn die ook 5 classics op rij binnengetikt heeft, wel in een heel andere periode/fase van het spel 'tribalwars' maar lijkt me wel fijn om eens mee samen te spelen. Verder lijkt King Leo ook wel iemand waar je op kan rekenen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Ik sla op dezelfde drum maar Warre van =3. Las in het lijstje van 'een tegenstander' hier al ergens dat het is alsof je met een muur zou praten, voor medestanders was dat hetzelfde of nog erger.

Mooiste profiel foto van spelers:

Iemand heeft Victor Campenaerts als foto, daar bestaat geen concurrentie voor.

Mooiste profiel foto van stammen:

Is er verkeerd om nogmaals voor mezelf te kiezen? Die van Fight geeft me herinneringen.

Mooiste actie van de wereld:

Ik heb opzich wel respect voor TOAM die de edelhalvering pakt en dan de teller stopzet. Wilt het clean winnen met een rang 1 en dat gun ik ze wel.

Grootste blunder:

Mijn grootste blunder deze wereld is geweest om coo's aan te nemen voor mijn account en daarvoor om =3 te joinen. Ik had het gewoon op delete moeten gooien na de eerste aanvaring met mijn niet zo goede vrienden die al een aantal keer naar voor kwamen in mijn lijstje.
Het begin van de wereld nagenoeg de hele tijd 'makkelijk' rank 1 gehad met op rank 2 mijn medestarter 'Tom', nadien werd het meer een afwisselingsrace met Kowed om vervolgens =3 te joinen en volledig stil te vallen omdat er belachelijk slechte stambeslissingen gemaakt werden waarbij ik weken of maanden moest stilliggen.
Verder ook een shout-out naar @nicky die me naar die stam haalt om dan vervolgens de rest van de wereld te verdwijnen. Het werd me een beetje verkocht als 'het oude classic-groepje' en ik zag wel namen als Jurrien, Thorsten, ... maar dit was alles behalve het oude classic groepje.

Maargoed, ik ga veel te uitgebreid. Ik wil afsluiten met excuses aan Martijn & Niels. Nadat jullie op het account kwamen was er voor mij een soort decompressie van weken alleen te spelen en me helemaal op te winden binnen =3. Ik ben dan ook zeer makkelijk van het account gaan lopen toen er een zoveelste massa begon en in plaats van def er commentaar kwam van de eerder genoemde knulletjes. Ik had jullie nooit op het account moeten halen, dat is volledig mijn verantwoordelijkheid en nogmaals mijn excuses.
 
Reactiescore
1.094
Wil even op een paar dingen reageren

in mijn ogen de enige die stamgewijs wat heeft laten zien deze wereld in het kader van stam-massa's en het wegbeukuh van de meeste spelers.

Mee eens, maar jullie waren de enige stam met fatsoenlijke kwaliteit die ook echt in positie was om dat te doen. Er zal heus wel wat gedeffed zijn in Beukuh dat ga ik niet ontkennen er zijn wss genoeg vvs gedraaid, maar echt onder druk hebben jullie als mainstam nooit echt gestaan, behalve door wat opstandige onsamenhangende rimnoobs waar Kowed gelijk 70 dorpen van verloor. Jullie 1 op 1 met die stam van The Bloody Butcher ging je nooit verliezen, en verder had men op die ene rimopstand na, praktisch geen vijanden.
Misschien zal Priamus wat onder druk hebben gestaan, maar als ik hier iedereen over Nova /Freeze lees, en als ik mijn eigen ervaringen erbij plak, dan kan ik dat toch niet echt bepaald onder druk staan noemen.

=3 had niet de activiteit om 2 fronten uit te vechten, zelfs niet met al die slaafjes die meer met hun eigen ding bezig waren, dan echt betrokken waren met de stam.

Als we het over één aanval hebben, zeer zeker de massa op NietNathan. Het doel was geloof ik 25? dorpen ofzo op te edelen en we pakten elk gepland dorp.

Tja ook hier, wat moet ik er nou van zeggen? Er was al 2 weken ruim geen mainspeler meer, en alle invallers waren maar invallers die beperkt tijd hadden. De mooiste actie is dus 25 dorpen edelen van een min of meer onbemand acc, dat praktisch onhoudbaar was geworden toen hidden ones opeens besloot niet meer te gaan loggen. Nou gefeliciteerd...


Thomas van Koning Priamus. Ik had dat account al tot 3-4x volledig gecleared maar mocht door stambeslissingen nooit dooredelen. Thomas kwam daarna op een account in puin met een niet al te fijne ligging en heeft het gewoon goed gedaan in een nagenoeg solo-bezetting. Kan je alleen maar respect voor hebben.

Ik kan best respect opbrengen voor wat deze vent heeft gedaan, maar ik ben zelf niet extreem onder de indruk imo.

Ik vond de manier van aanvallen van Priamus zeer getelegrafeerd, en heb als ik de tijd had om te deffen, ook gelijk zijn frontclears + edels kunnen mollen, vaak met presnipes die al meerdere uren liepen. Het nodig hebben van 3 stammen (eerst cheese, daarna nova/freeze voor zover dat 1 stam was) voor het 'breken' van een onhoudbare positie die het acc NietNathan inmiddels had gekregen na het rennen van hidden ones. Tja sorry, ik ben daar echt niet van onder de indruk.

Goed ik speelde toen inmiddels niet meer, dus ik kan dat wellicht niet zo goed beoordelen, evenals het verdedigen van Priamus tegen nova/freeze. Maar zo goed waren die naar mijn mening ook weer niet en/of volgens mij zijn er ook aardig wat dorpen verloren gegaan door priamus als ik twstats bekijk.

Ik had het absoluut niet voor Warre & Mathieu van =3. Deze waren voor mij naast real-life dat voorging mijn voornaamste reden om te stoppen.
De eerste overtreft zeker de tweede maar qua communicatieskills belachelijk ondermaats. Ik wil geen clichés aanmoedigen maar zoals het voor normale mensen moeilijk is om te coderen zal het voor mensen met een talent voor coderen moeilijk zijn om menselijk te doen. Meerdere mensen binnen =3 gesproken die het hiermee eens waren maar er werd niet echt opgetreden. Een goede sfeer binnen de stam (zoals er bij de tegenstand duidelijk wel was) is essentieel om uberhaupt een kans te maken op de overwinning.

Ik zal niet ontkennen dat ik ook wat moeite had met hun verwoordingen en hoe er sommige dingen bepaald werden. Maar het waren wel de enige die de stam(men) nog enigzins aanzwierde naar mijn mening. Zij probeerde voor min of meer 3 stammen hun richting te bepalen, en als alleen al de helft niet op discord zat, er niets van kon (lord aragorn was vrij nieuw volgens mij) , of gewoon niet aanwezig was (hidden ones, war-dog maar ook insomina jongens een paar weekenden met behoorlijk wat dorpen verlies gelijk, memo was ook maar 1 iemand, el prof random op barb) dan is daar ook weinig wat je tegen kan doen?

Volgens mij zagen ze ook vrijsnel dat die aanpak van gebiedende wijs niet werkte (met die beperkte stamactiviteit), maar ja jij hebt dat niet zo meegemaakt want je was er niet meer...

De spelers die NietNathan. overnamen van me. Ik ga er dieper op in bij 'grootste blunder' maar Martijn (Seg) en Niels (Dia) zijn op een account gekomen dat al sinds de start solo bespeeld werd en op een 'klassieke' manier opgebouwd was. Gewoon Sangu-package en knallen. Toen ze erop kwamen lag het al een bepaalde periode in de clearmolen van Beukuh & 5-ROW ondanks dat er nog geen front was, helemaal niet aangenaam of fijn spelen met die belachelijk 1 minuut annulatie-regel. Ze kregen op de momenten dat ik er nog was weinig tot geen steun van de stam. VV even afgeven kon niet, stamdef moest je echt al PM's gaan lopen sturen op discord en half smeken, ... En zeker niet te vergeten: de hoofdspeler die vrij snel na hun komst er de brui aan geeft. Kortom - in niet optimale omstandigheden hebben hun het nog lang volgehouden en mooie zaken laten zien.

Ja je weet dat ik het je vergeef, het is uiteindelijk toch niet mijn account en niet mijn stam. Maar ik offer mijn tijd op voor jouw, en jij komt vervolgens niet meer opdagen, vond het niet heel netjes.
 
Reactiescore
19
Ik zal niet ontkennen dat ik ook wat moeite had met hun verwoordingen en hoe er sommige dingen bepaald werden. Maar het waren wel de enige die de stam(men) nog enigzins aanzwierde naar mijn mening. Zij probeerde voor min of meer 3 stammen hun richting te bepalen, en als alleen al de helft niet op discord zat, er niets van kon (lord aragorn was vrij nieuw volgens mij) , of gewoon niet aanwezig was (hidden ones, war-dog maar ook insomina jongens een paar weekenden met behoorlijk wat dorpen verlies gelijk, memo was ook maar 1 iemand, el prof random op barb) dan is daar ook weinig wat je tegen kan doen?

Volgens mij zagen ze ook vrijsnel dat die aanpak van gebiedende wijs niet werkte (met die beperkte stamactiviteit), maar ja jij hebt dat niet zo meegemaakt want je was er niet meer...



Ja je weet dat ik het je vergeef, het is uiteindelijk toch niet mijn account en niet mijn stam. Maar ik offer mijn tijd op voor jouw, en jij komt vervolgens niet meer opdagen, vond het niet heel netjes.
Denk dat de inactiviteit ook een gevolg was van het gebrek aan sfeer en samenhang in de sfeer ten gevolge van dat soort gedrag. Je kent me van andere werelden en classics en weet dat ik normaal nooit, maar dan ook nooit een account achterlaat. Ik hoef de voorbeelden niet te noemen maar FUL / Mental op W16 was eigenlijk een verloren situatie tegen GOH XL. Enkel Sverre, Philip, Richard en ik tegen pakweg 80 spelers at some point. Niet allemaal even actief als wij 4 maar toch. Hetzelfde met Cl9 op Valar of Cl11 Gig of ...
M'n vriendin was het gewoon beu dat ik me zat op te winden in een belachelijk klikspelletje dus heb inderdaad niet zo netjes gehandeld naar jou toe door zomaar te stoppen.

Ik weet dat je het me vergeeft maar alsnog mijn excuses. Had ik nooit mogen doen zoals ik aangeef.
Ik was al voor je op het account kwam klaar met de eerder genoemde heren:

1693598204012.png

Zoals ik vermeld heb bij 'grootste blunder' had ik dat moeten doorzetten in plaats van doorzetten door jou en Niels op het account te halen.
Love you hé Martijn ;)

EDIT: De koers die werd uitgezet werkte ook gewoon voor geen meter los van de inactiviteit. Maargoed, als ik het zelf beter kan had ik maar het heft in hand moeten nemen en een soort veto gesteld hebben van hun eruit en ik zal wel leider zijn.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Denk dat de inactiviteit ook een gevolg was van het gebrek aan sfeer en samenhang in de sfeer ten gevolge van dat soort gedrag.

Mwah dat betwijfel ik hoor. Zal niet geholpen hebben, maar een memo war-dog of hidden ones waren echt niet actiever geweest als Warre en Mathieu er niet waren.
Zoals je zelf zei, nicky heeft jan en alleman op de cl gehaald, maar logde zelf ook niet.
 
Reactiescore
146
Mwah dat betwijfel ik hoor. Zal niet geholpen hebben, maar een memo war-dog of hidden ones waren echt niet actiever geweest als Warre en Mathieu er niet waren.
Zoals je zelf zei, nicky heeft jan en alleman op de cl gehaald, maar logde zelf ook niet.

Klinkt als een nicky van de vorige classic met Mathieu :p
 
Reactiescore
133
Pas op dat hij op het einde niet stiekem awards probeert te boosten.
Er was niks stiekem aan, ik ging voor top 3, linksom of rechtsom. Mij veroordelen terwijl het bij je buurman ook gebeurt. Je bent blind of je hebt een andere reden tegen mij ;) Desalniettemin, ben je gestopt op classic (idc de reden) dus dat je een keer kan verliezen blijkt maar weer ;)
 
Reactiescore
2
    • Beste speler:
      Teacher Bas (kowed a mattie)

    • Beste stam:
      NSFW

    • De beste stam speler:
      Thomas [Koning Priamus]

    • Het grootste ego:
      Bas (kowed a mattie) &
      Peutertje


    • Meest onderschatte stam:
      Beukuh

    • Meest overschatte stam:
      BoyS


    • Meest overschatte speler:
      BB koning #Little.L


    • Meest onderschatte speler:
      TOAM

    • Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
      de rest van Pavo, Kowed a Mattie, Thomas, TOAM en klompje

    • Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
      GameBreak

    • Mooiste profiel foto van spelers:
      TOAM


    • Mooiste profiel foto van stammen:
      Beukuh

    • Mooiste actie van de wereld:
      de massa op Koning Priamus #flop OK

    • Meest belovende speler voor de toekomst:
      Thomas [Koning Priamus]

    • Meest belovende stam voor de toekomst:
      Beukuh DUH

    • Grootste blunder:
      Beginnen deze wereld

 
Bovenaan