Golden awards #71

Reactiescore
180
Er was niks stiekem aan, ik ging voor top 3, linksom of rechtsom. Mij veroordelen terwijl het bij je buurman ook gebeurt. Je bent blind of je hebt een andere reden tegen mij ;) Desalniettemin, ben je gestopt op classic (idc de reden) dus dat je een keer kan verliezen blijkt maar weer ;)

jij snapt het echt niet hé? dat niemand je moet?
 
Reactiescore
1.167
Mwah dat betwijfel ik hoor. Zal niet geholpen hebben, maar een memo war-dog of hidden ones waren echt niet actiever geweest als Warre en Mathieu er niet waren.
Zoals je zelf zei, nicky heeft jan en alleman op de cl gehaald, maar logde zelf ook niet.
Uiteindelijk zijn wij er allemaal ingetrapt!

Meest actieve stam heeft gewoon, verdiend, gewonnen.
 
Reactiescore
1.237
Er was niks stiekem aan, ik ging voor top 3, linksom of rechtsom. Mij veroordelen terwijl het bij je buurman ook gebeurt. Je bent blind of je hebt een andere reden tegen mij ;) Desalniettemin, ben je gestopt op classic (idc de reden) dus dat je een keer kan verliezen blijkt maar weer ;)
En die OD boostings die je probeerde te doen was ook niet stiekem 2 x tot je erop aangewezen werd? :p

jij snapt het echt niet hé? dat niemand je moet?
Ben het niet vaak met je eens, maar eens. :boer:
 
Reactiescore
510
Uiteindelijk zijn wij er allemaal ingetrapt!

Meest actieve stam heeft gewoon, verdiend, gewonnen.
Tegenwoordig wint de meeste actieve stam uiteindelijk sws wel heb ik het idee, zeker op een classic
 
Reactiescore
180
Tegenwoordig wint de meeste actieve stam uiteindelijk sws wel heb ik het idee, zeker op een classic
Een Classic (zeker met deze waanzinnige boost instellingen) draait idd voor groot stuk op activiteit, beetje stamgevoel en skills zijn handig maar vooral toch uurtjes kloppen. Als je dan een groep hebt die de laatste classics met/tegen elkaar dit soort inspanningen al geleverd heeft, dan kom je al eens sneller een tegenslag (-85 kowed, massa's op pria/klomp/miwo te boven. Ik herinner me dat klomp op een bepaald moment 7 dagen op rij een massa mocht koppen. Maar dan wordt er al sneller met spelers geschoven als je elkaar al lang kent en als de favour al es teruggeven wordt. Ik denk dat het in de zomer niet simpel is mensen te vinden die accounts van 500-1.000 dorpen willen beheren waarbij een nuke op 3.5 dag gebouwd is.
 
Reactiescore
133
En die OD boostings die je probeerde te doen was ook niet stiekem 2 x tot je erop aangewezen werd? :p


Ben het niet vaak met je eens, maar eens. :boer:
OD boostings waar jullie wisten wat ik ging doen is dus niet stiekem. ;) Alleen jullie raadde het toen af om vervolgens hetzelfde pad af te lopen. Pak een spiegel en kijk er is goed in. Dan zou je zien dat je ook niet zuiver op de graad bent.

jij snapt het echt niet hé? dat niemand je moet?
Liefde!
 
Reactiescore
1.237
OD boostings waar jullie wisten wat ik ging doen is dus niet stiekem. ;)
Jij hebt dat tegen niemand gezegd, als je jezelf verder belachelijk wilt maken wil ik vast alle screens van de discord hier droppen hoor. ;)

Alleen jullie raadde het toen af om vervolgens hetzelfde pad af te lopen. Pak een spiegel en kijk er is goed in. Dan zou je zien dat je ook niet zuiver op de graad bent.
Niemand gundje jou een award, zoals je wel kan zien, zelfs geen wereld winst award. Dus vandaar dat niemand wou dat JIJ ging boosten? Alle awards die wij hebben gepakt hebben we niet één maal voor hoeven te boosten. ;)

Een account dat gecarried werd door Koen, waarbij jij het ALTIJD te druk had tot het moment dat de vijand op ging geven en je ineens gigantisch actief werd. :)

Dat mensen het te druk hebben voor TW maakt me weinig uit, leven gaat voor, maar de typische "ik ben te druk tot de wereld gedaan is", is gewoon cringe. :)
 
Reactiescore
1.094
Ik vind dat an sich wel bijzonder, beweren dat iets niet gezegd is en daar screens van hebben.
Dat gezegd hebben de OD boosten is lame. En als dat nou op werelden zou gebeuren waarvan de statistieken bewaard worden, misschien onder bepaalde omstandigheden.
Maar de classic wordt volgende wereld toch weer gereset, dus je od boosts zijn letterlijk nutteloos, want het wordt niet bewaard.
 
Reactiescore
2.386
I still love you x
Noob
Ik vind dat an sich wel bijzonder, beweren dat iets niet gezegd is en daar screens van hebben.
Dat gezegd hebben de OD boosten is lame. En als dat nou op werelden zou gebeuren waarvan de statistieken bewaard worden, misschien onder bepaalde omstandigheden.
Maar de classic wordt volgende wereld toch weer gereset, dus je od boosts zijn letterlijk nutteloos, want het wordt niet bewaard.
Gaat over wereld 89.
 
Reactiescore
417
Ik vind dat an sich wel bijzonder, beweren dat iets niet gezegd is en daar screens van hebben.
Dat gezegd hebben de OD boosten is lame. En als dat nou op werelden zou gebeuren waarvan de statistieken bewaard worden, misschien onder bepaalde omstandigheden.
Maar de classic wordt volgende wereld toch weer gereset, dus je od boosts zijn letterlijk nutteloos, want het wordt niet bewaard.
Volgens mij gaat dit inderdaad over de normale werelden en specifiek over w89 in plaats van de classic.
 
Reactiescore
510
Gelukkig staat die nog op 1 op de eindeloze speedladder. Heeft die ook verdiend...
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.167
Haha wat is er gebeurd?
 
Bovenaan