Golden awards #71

Reactiescore
47
Gooit maar mensen

Beste speler:

Beste stam:

De beste stam speler:

Het grootste ego:

Meest onderschatte stam:

Meest overschatte stam:

Meest overschatte speler:

Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste profiel foto van spelers:

Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst:

Meest belovende stam voor de toekomst:

Grootste blunder:
 
Reactiescore
180
Beste speler:

Op dit moment twijfel ik tussen een subjectieve keuze (het account Klompvoetje) en de twee top accounts van =3
Klompvoetje houdt het ondertussen al meer dan een week vol tegen 3-4 accounts. Dan denk ik dat er gewoon bijzonder keurig gespeeld wordt en dit in het bijzonder door de heren Joao, Mathijs en Jorn, sterk werk maar zijn dan ook geen pannekoeken.

Ik vermoed dat de bezetting van Donkey & bubblegum ook meer dan prima is, al kan ik niet echt inschatten hoeveel tegenstand hun reeds ervaren hebben deze wereld gezien de totale afwezigheid van ODD score vermoed ik weinig tot geen. Zal wachten zijn tot een eerste degelijke massa op één van die accounts om het in te kunnen schatten.

Beste stam:

Ik denk dat er nog sprake is van 4 grotere stammen.

Tot een week geleden durfde ik Freeza/nova op 1 zetten maar ik heb gemerkt dat niet elk account daar evenveel volharding in het deffen kan weerleggen. Vervolgens komen we bij F 05, hier later mee over. De twee meest 'gevoedde' stammen qua spelers/erelijsten/ego's lijken me echter het clangebeuren rond =3 en Beukuh+5row te zijn, mezelf inclusief. =3 heeft deze week wat van hun pluimen gelaten met het quasi verlies van 2 accounts echter zal hier ook nog wel wat geschoven worden. Vermoedelijk op vandaag qua bezetting en activiteit durf ik Beukuh als favoriet te omschrijven. De meeste spelers hebbe de laatste classics wel wat winsten weten te noteren en hebben wel feeling/doorzetting/verslaving genoeg om zo'n classic binnen te halen.

De beste stam speler:

Wegens onwaarschijnlijke opofferingsdraag ga ik hier voor mezelf gaan (Miwo) en ik hoor ook veel goed over de bergen werk van King Leo. Duidelijk steengoeie speler, vraag is hoe goed deze omringt is binnen zen stam en wat er gebeurt bij een volgende massa op hun.

Het grootste ego:

Me, myself and I en dan zal er daarnaast nog wel plaats zijn voor een hoopje andere etters genre @Sevii @Warre @Flexiicution en dan mis ik er nog wel, zijn nu degene waar ik recent het meest mee geconfronteerd word.

Meest onderschatte stam:

F 05 zou ik hier wel durven nomineren. Ik denk niet dat ze voor 100% serieus worden genomen, dat ze ook al wat problemen hebben gehad met bezetting voor oa TBB en erwtensoep. Naar wat we mogen vernemen zou de bezetting terug gefixed moeten zijn dus ik ben heel benieuwd hoever ze hiermee kunnen geraken. Hebben een hele hoop safe, hebben ondertussen ook met heel de wereld behalve hun front Beukuh een nap/BG/gesprek achter de rug. Dus als je zoveel safe hebt denk ik dat je wel eens wat mag presteren op offensief vlak. Benieuwd naar komende massa's, ook de samenwerking met Peutertje die rondgefluisterd wordt zou voor hun belangrijk kunnen zijn.

Meest overschatte stam:

=3, komt het door de snelheid van de wereld, de agressieve groei of een aantal mensen die met vakantie zijn. Maar van hun oorspronkelijke stam liggen er gewoon twee accounts volledig in puin. Gezien de aanwezige kwaliteit & ervaring mogen we toch stellen dat we hier meer van hadden mogen verwachten. Vermoedelijk zal er uit hun zusterstammen boys & beweeg nog wel wat komen en lijkt een nieuwe stam met accounts zoals creativity & war-dog de grootste kans voor hun om het nog te endgame te rekken (als ze hiervoor de motivatie vinden).

Meest overschatte speler:

Persoonlijk Nietnathan, waanzinnig grote bek opgezet en zelden iemand slechter weten deffen (tijdsgebrek of skill maakt mij atm niet uit als je kan pm'n kan je deffen ook). Gehoord dat de hoofdspeler helaas er niet meer opzit, dus jammer voor hem maar zen account werd niet fameus beheerd.
Vervolgens ook alle kneuzen die het spelplezier er volledig uithalen door barbs te edelen tot ze mooi mee top 25-50 stonden met 1-2mio punten om dan te beseffen dat ze totaal geen zin/ervaring/tijd hebben voor een volwaardige endgame waardoor je als stam (stamlimiet 4) plots op halve kracht vaart. Als je nadien ook nog groot loopt te doen in fora, discords en leugens gaat verspreiden moet ik je al helemaal niet meer horen.

Meest onderschatte speler:

Koning Priamus. Wat thomas telkens opnieuw doet is absolute waanzin. Niet de grote babbelaar of spammer. Maar wel diegene die zich gaat bezig houden met zorgen dat de boel draaiende blijft. Hij mist nooit een massa, defft altijd prima zen eigen massa's. Het wordt hem nu verweten niet super te offen op NN, denk dat we de berichtgeving hieromtrent met een flinke korrel zou mogen nemen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Fastrabbit, niemand wil die als buurman met zen kata's.
Voor de rest zien we wel weer waar we terecht komen met ons teampje

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Warre, spijt me maar heb alweer gesprekken van je gelezen, onwaarschijnlijk hoe je het blijft verzinnen in je hoofd.

Mooiste profiel foto van spelers:

Boeit me maar matig.

Mooiste profiel foto van stammen:

Weinig speciaals deze wereld. Dan maar Beukuh

Mooiste actie van de wereld:

1. Massa op NietNathan (liepen toch snel een 4k aan inc), opofferingswerk van de stam om clears 24+u te sturen, sterk gedaan en account stevig gebroken.
2. Massa op the hidden ones vanuit het freeza/nova gebeuren
3. Het defensieve werk op Klompvoetje

Meest belovende speler voor de toekomst:

Klompvoetje (als ze eindelijk de verdiende hulp van de stam krijgen, REGEL HET)
King Leo

Meest belovende stam voor de toekomst:

Beukuh zal deze wel weer binnenhalen zeker? Of krijgen we nog een verrassing nu ongeveer de hele wereld alwel gesprekken gevoerd heeft tegen hun. (geen calimerogedrag hier, is maar logisch gevolg van bepaalde acties binnen beukuh, bepaalde ego's (waaronder mezelf) en de huidige klassering).

Grootste blunder:

Altijd hetzelfde liedje, telkens opnieuw een classic starten en telkens opnieuw het me veeeel te hard aantrekken. Ik ben hier ondertussen ook alweer veel te veel tijd aan het insteken.

Veel liefs,
Sauzenbaron, stabvegan, lijder Mat
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.167
Gestopt met lezen nadat je zei dat er slecht gedeffed werd op Nathan. Wat een grap.

Jij liep constant, elke keer weer, al je clears + edels dood. Alles wat jij deed was zo ontzettend voorspelbaar dat het , ik herhaal, lachwekkend was.

Enige reden dat jullie konden doordrukken was omdat Beukuh op 100+ velden afstand constant 1000 fakes en clears kon leveren.
 
Reactiescore
180
Gestopt met lezen nadat je zei dat er slecht gedeffed werd op Nathan. Wat een grap.

Jij liep constant, elke keer weer, al je clears + edels dood. Alles wat jij deed was zo ontzettend voorspelbaar dat het , ik herhaal, lachwekkend was.

Enige reden dat jullie konden doordrukken was omdat Beukuh op 100+ velden afstand constant 1000 fakes en clears kon leveren.

toen ik zag dat er 100% focus kwam op onze edels en jullie freeza/nova gratis liepen doorlopen ben ik er vrij snel mee gekapt; Heb men +10 gepakt die ik moest pakken en nu nu effe focus ergens anders?

alles wat zo voorspelbaar dat het account er dus prima voorstaat na onze massa? Anders moet je nog eens 150 nukes gooien ?
 
Reactiescore
93
Je bedoelt dat je na 3 accounts boosten bent terug gekomen en dan maar 10 dorpen kan pakken wanneer je echt iemand moet aanvallen?
 
Reactiescore
146
Nietnathan had gewoon een veel te grote mond en "die had netjes 1000 edels gehad eens en -0". Dan is dit met tientallen edels -10 alsnog wel een zwaar overschatte speler en prima op zijn plek genoteerd.

--
Lekker lijstje Mat, leuk om te lezen en aardig goed onderbouwd.
 
Reactiescore
1.094
Ach NietNathan overschat noemen dan heb je ook echt geen idee wat je maar noemt. Dan kan je wel wijzen naar stoerdoenerij via pm van 20 juli, maar toen was Hidden Ones al gone, en acc toch al onhoudbaar. Bovendien was dat ook maar een floater die er een paar keer was. Had van mij niet gehoeven hoor, je kan jezelf alleen maar als clearmagneet praten.

De mainspeler was vanaf 5 juli van voor die eerste aanval al weg. En dat met zo'n front, en dan komt men doodleuk nog even met een vv accje 40 tot 60 edels dumpen dat daarna deels geinternd werd. Triest. En vanaf dat moment ook alleen maar met 3 stammen attacken. Zo overschat was nathan blijkbaar, dat er vvs van cheesemix, en 3 spelers van nova nodig zijn om een half bemand acc te breken, afgezien natuurlijk van heel beukuh en miwo en priamus zelf.

Ik en niels hebben waar wij konden goed gedeffed, vaak was priamus binnen een paar uur al zijn frontoff en edels kwijt, en miwo die gooide sowieso zijn frontoff eerst op stacks om daarna longrange aan te laten komen. Liep ook edels dood op simpele tussenstacks. Ik kan me ook nog herrineren dat die eerste gezamelijke aanval met nova zo desperate was, rond de 14e of 15 dat Priamus en Irvyx samen wel 100 halve clears op stacks hebben gegooit. Alleen ja zonder vaste bespelers, van zowel het eigen acc als de buren (hidden) die opeens gone zijn, is de situatie onhoudbaar.

Was sowieso vervelend om een dag goed te deffen, 3 dagen later weer te loggen en -15 te zien. Of smorgens te loggen en dan erachter te komen dat de nachterfloaters niets hadden voorbereid.
Maarja veel keuze heb je ook niet, vanaf afgelopen dinsdag was ik er niet meer, en niels kon ook maar beperkt loggen.
 
Reactiescore
1.094
Het wordt hem nu verweten niet super te offen op NN, denk dat we de berichtgeving hieromtrent met een flinke korrel zou mogen nemen.

Met alle respect, maar nee eigenlijk niet. Het was extreem getelegrafeerd. En er werden in eerste instantie alleen maar wat eilandjes gepakt die onverdedigbaar lagen (helemaal na die actie van jullie via cheesemix) of toen er niemand was. We hadden die eerste dag (5 juli) wat geklooi gehad met vv's waardoor er 6 7 en ik denk ook 8 juli (toen ik en niels allebei niet konden invallen) maar een paar uur vv gedraaid kon worden (vanwege die 18 uur restrictie). Er waren toen geen andere floaters beschikbaar, en ja zoals ik al zei, mainspeler was al weg voor de attacks...


Maar met deze looptijden in 2,5 week 15k incs vanuit 10-12 spelers 4 stammen, half bemand acc overschat noemen vanwege een paar kansloze pms van een random floater. Is goed hoor.
 
Reactiescore
169
Met alle respect, maar nee eigenlijk niet. Het was extreem getelegrafeerd. En er werden in eerste instantie alleen maar wat eilandjes gepakt die onverdedigbaar lagen (helemaal na die actie van jullie via cheesemix) of toen er niemand was. We hadden die eerste dag (5 juli) wat geklooi gehad met vv's waardoor er 6 7 en ik denk ook 8 juli (toen ik en niels allebei niet konden invallen) maar een paar uur vv gedraaid kon worden (vanwege die 18 uur restrictie). Er waren toen geen andere floaters beschikbaar, en ja zoals ik al zei, mainspeler was al weg voor de attacks...


Maar met deze looptijden in 2,5 week 15k incs vanuit 10-12 spelers 4 stammen, half bemand acc overschat noemen vanwege een paar kansloze pms van een random floater. Is goed hoor.
Ben het wel met je eens, werd goed gedeft en matig aangevallen. Kleine stukjes snoepen.
 
Reactiescore
417
Alle respect voor het defwerk, heeft veel tijd in gezeten lijkt mij en vervelend dat sommigen het af lieten weten. Echter is er nooit een vv gedaan op cheese. Voor de rest mee eens.
 
Reactiescore
1.094
Nja goed wat er wel is gedaan geen idee precies. Maar tijdens jullie massa gooide cheesemix opeens 40-60 edels en wat faketreinen op een leeg front, 30 minuten voor, à tegelijk met edels van priamus. En nadat die edels van cheese doodliepen, en ze zelf een aantal incs van donkey, bubble en ons kregen werden die dorpen vrijwel instant overgenomen door miwo.
Er werd zelfs 1 dorp overgenomen waar nog een trein uit liep.

Vanuit cheesemix werd er ook een pm gestuurd naar donkey, dat het allemaal 'faketreinen waren' en dat ze die faketreinen 'in opdracht' stuurde.
Het waren 70% edels en 30% faketreinen.

Hoe het precies in elkaar steekt geen idee, en boeit ook niet zo. Het was alleen behoorlijk triest om dat nodig te hebben. Want dat het afgesproken werk was lijkt me vrij duidelijk.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
180
Het is natuurlijk veel leuker om met 124 mio aan stammen/spelers vs 2 spelers die samen 10.5 mio punten hebben te knallen :p.
 
Reactiescore
167
Het is natuurlijk veel leuker om met 124 mio aan stammen/spelers vs 2 spelers die samen 10.5 mio punten hebben te knallen :p.

Je moet wat als je tegen de top van de wereld speelt! Alleen met een significante overmacht (3:1) kunnen ze een kans maken tegen ons :p
 
Reactiescore
1.094
Jullie hebben zelf weken lang met geen front op 150 velden clears en fakes lopen smijten. Nu wordt is het 1x teruggedaan en is het gelijk janken?

Vind je dat zelf niet een beetje hypocriet? En please voordat je weer met boys en beweeg komt. Crea en insomina gooide nooit mee. Weet niet of dat inmiddels anders is. En el prof heeft 1x meegegooit daarna barb.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.019
Zelfs al zou je daar niet mee mogen aankomen met boys en beweeg zorde dat wel voor 100% safe, waardoor je alles naar het front kon sturen

Wij zijn vanaf het begin al duidelijk geweest dat we met 6 accs speelde (jullie 7 als we jullie mochten geloven)

Over hypocriet gesproken lol
 
Reactiescore
1.094
Maar dat gevolg heeft iedere nap/gap, want in zoverre waren de bijdragen van sommige van die accs. Een crea zat iig toen ik niet meer kon invallen niet eens in de discord, en deed letterlijk niks anders dan rimnubs en barbs edelen.

En naps/gap hadden jullie toch ook zat? Al die gedumpte rimaccs die na 1 bevlieging op jou weer weg waren. S55, Nova, freeze en cheesemix, en ook peuter.
Precies de hele reden waarom jullie zo vroeg op de wereld al zoveel op nathan konden gooien.
 
Reactiescore
167
Nu word er wel heel veel recht gepraat wat krom is. Laat ik even ophelderen hoe de stand van zaken is in mijn eigen ogen. Laat ik er gelijk maar lekker inspringen!

1. GB + Fanta was niet netjes, we hebben het alsnog toch 'netjes' opgelost door met oorlog te gaan met hen en hun drie-stammen-coalitie, (South55, LK! & Banaan). In alle eerlijkheid hebben jullie hier niet veel over te zeggen, dit is een situatie gewoon gesettled in oorlog en niet in intern.
2. Cheesemix, ik heb er niet super veel van meegekregen, maar het is niet netjes verlopen. Dit is te betreuren, maar deze speler is nu weg en dus irrelevant, was hoe dan ook maar like 200 dorpkes.

Daarnaast is El Prof op delete gegaan, gratis intern voor jullie allemaal dus dat balanceert alles imo. Situatie memorized is ook sus en zo zijn er nog meer acties waar ik vraagtekens bij heb, we kunnen er allemaal wel wat over zeggen en vinden.

Het is eigenlijk heel simpel, wij hebben sommige dingen gedaan waar we allemaal vraagtekens bij kunnen zetten of het allemaal wel zo netjes gegaan is en dit is ook bij jullie kamp het geval. Laten we vooral kijken hoe we er een leuke eindstrijd van kunnen maken. Dit praat onze, noch jullie acties goed en rechtvaardig, zand erover en laten we kijken hoe we dit tot een leuke en eerlijke eindstrijd voor elke partij kunnen maken.

Dan de huidige stand van zaken op het slachtveld op het moment van schrijven. Hier volgt een lijst van onze bondgenootschappen en vijanden in één lijst.

Beukuh + 5-ROW:
2731 dorpen + 1654 dorpen = 4385 dorpen (22,3% van de hele wereld). Dit is inclusief Peutertje, iemand die we door actie-reactie helaas erbij moesten nemen, ik had hem persoonlijk liever weggespeeld als revenge :p

Freeza + F05 + =3 + Boys + S55 + NOVA + Beweeg:
2302 + 2171 + 2004 + 1881 + 1726 + 1311 + 1292 = 12.687 dorpen (64,4% van de hele wereld).

Onze coalitie, vertegenwoordigd door Beukuh + 5-ROW, hebben in totaal 4385 dorpen, wat slechts ongeveer 22,3% van de hele wereld is. Aan de andere kant hebben onze vijanden, gecombineerd onder de namen Freeza, F05, =3, Boys, S55, NOVA en Beweeg, maar liefst 12.687 dorpen, wat neerkomt op een overweldigende 64,4% van de hele wereld. Voor de goede orde, dit komt neer op 42,1% oftewel 8.302 dorpen overmacht. Omgerekend is dit voor elke 3 vijandelijke dorpen, bezitten wij er 1.

Nu is de vraag, willen jullie écht zo ´´winnen,´´ als je dit wil definiëren tot een bevredigende en oprechte overwinning. Waarom maken we hier niet een leuke en eerlijke eindstrijd van?

Bewijs van het aantal dorpen, mocht je het willen checken ^


Kusjes!
 
Reactiescore
417
Maar dat gevolg heeft iedere nap/gap, want in zoverre waren de bijdragen van sommige van die accs. Een crea zat iig toen ik niet meer kon invallen niet eens in de discord, en deed letterlijk niks anders dan rimnubs en barbs edelen.

En naps/gap hadden jullie toch ook zat? Al die gedumpte rimaccs die na 1 bevlieging op jou weer weg waren. S55, Nova, freeze en cheesemix, en ook peuter.
Precies de hele reden waarom jullie zo vroeg op de wereld al zoveel op nathan konden gooien.
Wat ik ervan weet is dat na die massa op kowed, de meeste rim accs geveegd zijn. Mocht je het over concrete accounts willen hebben dan kan ik misschien meer uitleg geven. S55 heeft persoonlijke banden met het account Pavo, Nova en Freeze hebben wij geen banden mee (er is wel gevraagd mee te lopen met een massa), cheese had een rare band met spelers uit 5 row (als ik mij niet vergis) en peuter heeft altijd al een pbg met Toam gehad.
 
Bovenaan