Beste speler:
Op dit moment twijfel ik tussen een subjectieve keuze (het account Klompvoetje) en de twee top accounts van =3
Klompvoetje houdt het ondertussen al meer dan een week vol tegen 3-4 accounts. Dan denk ik dat er gewoon bijzonder keurig gespeeld wordt en dit in het bijzonder door de heren Joao, Mathijs en Jorn, sterk werk maar zijn dan ook geen pannekoeken.
Ik vermoed dat de bezetting van Donkey & bubblegum ook meer dan prima is, al kan ik niet echt inschatten hoeveel tegenstand hun reeds ervaren hebben deze wereld gezien de totale afwezigheid van ODD score vermoed ik weinig tot geen. Zal wachten zijn tot een eerste degelijke massa op één van die accounts om het in te kunnen schatten.
Beste stam:
Ik denk dat er nog sprake is van 4 grotere stammen.
Tot een week geleden durfde ik Freeza/nova op 1 zetten maar ik heb gemerkt dat niet elk account daar evenveel volharding in het deffen kan weerleggen. Vervolgens komen we bij F 05, hier later mee over. De twee meest 'gevoedde' stammen qua spelers/erelijsten/ego's lijken me echter het clangebeuren rond =3 en Beukuh+5row te zijn, mezelf inclusief. =3 heeft deze week wat van hun pluimen gelaten met het quasi verlies van 2 accounts echter zal hier ook nog wel wat geschoven worden. Vermoedelijk op vandaag qua bezetting en activiteit durf ik Beukuh als favoriet te omschrijven. De meeste spelers hebbe de laatste classics wel wat winsten weten te noteren en hebben wel feeling/doorzetting/verslaving genoeg om zo'n classic binnen te halen.
De beste stam speler:
Wegens onwaarschijnlijke opofferingsdraag ga ik hier voor mezelf gaan (Miwo) en ik hoor ook veel goed over de bergen werk van King Leo. Duidelijk steengoeie speler, vraag is hoe goed deze omringt is binnen zen stam en wat er gebeurt bij een volgende massa op hun.
Het grootste ego:
Me, myself and I en dan zal er daarnaast nog wel plaats zijn voor een hoopje andere etters genre
@Sevii @Warre @Flexiicution en dan mis ik er nog wel, zijn nu degene waar ik recent het meest mee geconfronteerd word.
Meest onderschatte stam:
F 05 zou ik hier wel durven nomineren. Ik denk niet dat ze voor 100% serieus worden genomen, dat ze ook al wat problemen hebben gehad met bezetting voor oa TBB en erwtensoep. Naar wat we mogen vernemen zou de bezetting terug gefixed moeten zijn dus ik ben heel benieuwd hoever ze hiermee kunnen geraken. Hebben een hele hoop safe, hebben ondertussen ook met heel de wereld behalve hun front Beukuh een nap/BG/gesprek achter de rug. Dus als je zoveel safe hebt denk ik dat je wel eens wat mag presteren op offensief vlak. Benieuwd naar komende massa's, ook de samenwerking met Peutertje die rondgefluisterd wordt zou voor hun belangrijk kunnen zijn.
Meest overschatte stam:
=3, komt het door de snelheid van de wereld, de agressieve groei of een aantal mensen die met vakantie zijn. Maar van hun oorspronkelijke stam liggen er gewoon twee accounts volledig in puin. Gezien de aanwezige kwaliteit & ervaring mogen we toch stellen dat we hier meer van hadden mogen verwachten. Vermoedelijk zal er uit hun zusterstammen boys & beweeg nog wel wat komen en lijkt een nieuwe stam met accounts zoals creativity & war-dog de grootste kans voor hun om het nog te endgame te rekken (als ze hiervoor de motivatie vinden).
Meest overschatte speler:
Persoonlijk Nietnathan, waanzinnig grote bek opgezet en zelden iemand slechter weten deffen (tijdsgebrek of skill maakt mij atm niet uit als je kan pm'n kan je deffen ook). Gehoord dat de hoofdspeler helaas er niet meer opzit, dus jammer voor hem maar zen account werd niet fameus beheerd.
Vervolgens ook alle kneuzen die het spelplezier er volledig uithalen door barbs te edelen tot ze mooi mee top 25-50 stonden met 1-2mio punten om dan te beseffen dat ze totaal geen zin/ervaring/tijd hebben voor een volwaardige endgame waardoor je als stam (stamlimiet 4) plots op halve kracht vaart. Als je nadien ook nog groot loopt te doen in fora, discords en leugens gaat verspreiden moet ik je al helemaal niet meer horen.
Meest onderschatte speler:
Koning Priamus. Wat thomas telkens opnieuw doet is absolute waanzin. Niet de grote babbelaar of spammer. Maar wel diegene die zich gaat bezig houden met zorgen dat de boel draaiende blijft. Hij mist nooit een massa, defft altijd prima zen eigen massa's. Het wordt hem nu verweten niet super te offen op NN, denk dat we de berichtgeving hieromtrent met een flinke korrel zou mogen nemen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Fastrabbit, niemand wil die als buurman met zen kata's.
Voor de rest zien we wel weer waar we terecht komen met ons teampje
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Warre, spijt me maar heb alweer gesprekken van je gelezen, onwaarschijnlijk hoe je het blijft verzinnen in je hoofd.
Mooiste profiel foto van spelers:
Boeit me maar matig.
Mooiste profiel foto van stammen:
Weinig speciaals deze wereld. Dan maar Beukuh
Mooiste actie van de wereld:
1. Massa op NietNathan (liepen toch snel een 4k aan inc), opofferingswerk van de stam om clears 24+u te sturen, sterk gedaan en account stevig gebroken.
2. Massa op the hidden ones vanuit het freeza/nova gebeuren
3. Het defensieve werk op Klompvoetje
Meest belovende speler voor de toekomst:
Klompvoetje (als ze eindelijk de verdiende hulp van de stam krijgen, REGEL HET)
King Leo
Meest belovende stam voor de toekomst:
Beukuh zal deze wel weer binnenhalen zeker? Of krijgen we nog een verrassing nu ongeveer de hele wereld alwel gesprekken gevoerd heeft tegen hun. (geen calimerogedrag hier, is maar logisch gevolg van bepaalde acties binnen beukuh, bepaalde ego's (waaronder mezelf) en de huidige klassering).
Grootste blunder:
Altijd hetzelfde liedje, telkens opnieuw een classic starten en telkens opnieuw het me veeeel te hard aantrekken. Ik ben hier ondertussen ook alweer veel te veel tijd aan het insteken.
Veel liefs,
Sauzenbaron, stabvegan, lijder Mat