GoH XL vs. viking

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
DEEL 1:

Genadeloods op 23.04. om 16:05 uur
Beste Viking ,


Hier even een serieus mailtje van mijn kant .

Ik zal meteen met de deur in huis vallen .

We draaien intern niet lekker momenteel binnen GoH XL , dit komt omdat de echte actieve leden de laatste weken wat te veel hebben gegeven ( waardoor we prachtige successen hadden ), ikzelf kreeg al problemen met moeders de vrouw en daar heeft Carlo ( Tomman ) nu ook last van en heeft even 2 weken TW vrij genomen .

Nu gaat het ook wat wrijven tussen de actieve leden en de minder actieve leden , we moeten dus naarstig op zoek naar een goede oplossing , want we geven onze winst nu langzaam weg en de sfeer verslechterd .

Nu zien wij dat vooral de actieve leden in het zuiden zitten en de leden in het noorden wat minder actief en wat minder geneigd oorlog te voeren .

Vorige week kwam Guardian in gesprek met Ownz , Overhung en Palikir en omdat Astra uit elkaar valt vroegen hun zich af of ze bij GoH XL konden aansluiten , mijn eerste reactie was een dikke NEE maar nu lijkt het toch op dit moment de beste oplossing .

De minder oorlogsactieve leden hebben plots geen front meer , dus dat probleem opgelost en iedereen van de stam kan zijn steentje bijdragen aan de oorlog tegen Ful omdat we dan nog maar 1 oorlogsfront hebben .

Ik vertel je dit omdat ik prijs stel op jouw mening hier over als onze beste BG , want ook voor jullie heeft dit grote gevolgen .

Graag dus je visie , of jij dit ziet zitten mocht het zover komen of misschien zie jij nog andere invalshoeken of aanpassingen op dit plan .
Waarschijnlijk gaat Dimanuz dan op delete zodat iedereen daar kan blijven groeien en gaan die spelers op Frozenfear spelen om wat front te houden .

Ik zou dit erg op prijs stellen , en jouw/jullie visie zal ook mee genomen worden in de uiteindelijke beslissing .


Ik hoop en weet dat je met deze informatie vertrouwlijk om gaat .
We zijn nml. nog bezig om het met elk van onze leden te bespreken , dus kan zijn dat jij het nu eerder weet .


Met vriendelijke groet ,

RugbyRob .

Viking Wikkie op 23.04. om 18:49 uur
pfoe, ben net terug van werk en laat het even tot me doordringen ook al heb ik hier gelijk al iets over in mn hoofd. maar ik wil hier serieus danwel uitgebreider op in gaan dus laat het nog even in mn hoofd rondgaan. vanavond stuur ik je een pm.

Viking Wikkie op 23.04. om 22:26 uur
ik ken het probleem met de vrouw :(

maar even over de 3 musketiers; vertrouw je ze? ze verlaten hun stam. vallen of niet, toen visa viel moest ik op de mensen inpraten om te leaven.

ownz wil ten koste van alles c23 bezitten. maar astra wilde wereld dominantie en dit is de prijs die ze ervoor betalen.

ik lees op het forum altijd mee en zie ook dat het slecht gaat met astra. maar de 3 zijn vaker opgestapt. mm, co2, gse, ans. overal zijn ze geweest. nu het zwaar begint te worden, willen ze met jullie tegen ful vechten omdat ze daar ook niet lang meer stand houden. en curam? zijn zij op de hoogte? ik weet niet hoe jullie contact is maar de oorlog van astra komt ook jullie kant op.

ik ben eigenlijk vrij meningloos om de simpele reden dat ik niet weet hoe de gesprekken zijn geweest dus ik kan je alleen zeggen hoe ik als visaan denk en dat is aan een paard van troje. nu niet misschien maar het kan. want ten eerste moeten er keiharde en concrete afspraken komen die vervolgens nagekomen moeten worden.

natuurlijk kan het tijden goed gaan maar de rel om queenn is juist om die reden voorgevallen.

zoals je gelezen hebt misschien waren wij ons aan het voorbereiden op astra's dreiging. ik kan nu niet zomaar ineens weer alles afblazen dus ik hoop dat je snel iets meer weet. vanuit mezelf gezien heb ik veel gevraagd van de spelers. edelen met een vrijwel zekere kans op verlies. dat is niet dat je zomaar voor elkaar krijgt, daar heb je trouwe honden voor nodig en dat zijn ze.

ik zal er wat vertraging in stoppen en hoop dat je snel met je leden tot overeenstemming komt, wat het ook moge zijn.

Genadeloods op 23.04. om 22:41 uur
Dank voor je antwoord .

Begrijp me goed , paard van troje is ook hoe ik er over denk , zeker omdat ze dan willen dat Dimanuz op grijs gaat zodat ze ruimte hebben om uit te breiden , maar ik ben erg bang dat zodra ze die dorpen binnen hebben weer de pleiterik maken , maar de alternatieven zijn nog minder .

Dat is onze stam opdelen , maar daar doen we leden te kort mee , en wij hebben ook trouwe honden , bovendien zie ik dit zowiezo niet als een oplossing .

Andere optie is om met Ful samen te gaan , dat heeft Yero eerder ge-opperd , maar die vertrouw ik nog minder en dat zal hij ook wel aan Nilva hebben aangeboden .

Curam word ook op de hoogte gesteld , zelfde als wat ik nu bij jou doe .

Onze massa aanval op Palikir gaat ook gewoon door hoor , los even van wat er straks aan compromis ligt .

Viking Wikkie op 23.04. om 22:51 uur
als dimanuz wegvalt, creeren ze een backbone voor curam. hetzelfde doen ze nu richting goh. ze edelen weer een stukje terug. en natuurlijk word mijn os keer op keer besproken...

maar de 3, vooral overhung, kunnen makkelijk uitbreiden naar zuid. helemaal als ze astra verlaten, dan word het overgebleven deel natuurlijk kwaad en hebben ze nog meer targets in het zuiden.

de wereld sluit dus wat er nu nog is, is er. de wanhoop bij astra is er met de uitvallers en mindere activiteit. het is een 'if you can't beat 'em, join them' principe.

then beat 'em...

Genadeloods op 23.04. om 22:59 uur
Duidelijk Viking , je mening word ook mee gewogen .


Je denkt er precies zo over als ik dat doe , echter hebben we helaas met een aantal leden rond Palikir te maken die liever niet actief oorlog voeren en dan red je het niet , dus dan blijft een minder goede oplossing zoeken over .

Bedankt .
 

DeletedUser58249

Guest
Viking , Viking toch . How low can you go ??

Onverwacht een GoH mes in je rug noem je dat terwijl we vooraf verschillende plannen hebben bekeken hoe we dit het beste konden oplossen voor zowel Visa als GoH en jij hiervoor gekozen hebt omdat TWtijd te duur voor je werd en je al langere tijd zat te denken hoe je kon gaan stoppen ( je eigen woorden ).
Ik voel momenteel jouw mes in mijn rug omdat je onze vertrouwelijke PM om tot de beste oplossing te komen voor een ieder inzichtbaar hebt , waar ik het achterste van mijn tong laat zien , terwijl jij dus klaarblijkelijk dingen achterhield . Dat noem ik een backstab van het zuiverste water , terwijl je dit volgende zinnetje in diezelfde PM hebt geschreven ,

" zij die ons niet aanvallen en/ of niet betrokken zijn, zullen wij nooit in de rug steken. wij houden ons eergevoel en loyaliteit hoog in het vaandel, binnen of buiten de stam "

Rijm dit maar eens met het openbaren van die PM .

Het is simpel Viking , je zit in de stront en daar is het net zoals met drijfzand , hoe meer je beweegt hoe dieper je zakt .

Ik wil nog wel zeggen dat ik altijd veel respect voor je had en ik niet zal vergeten wat beide stammen in het verleden voor elkaar betekent hebben , maar je maakt de keuze waar ik ontzettend veel moeite mee had en nog heb wel een stuk gemakkelijker op deze manier . Dank je .
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
DEEL 2:

Viking Wikkie op 27.04. om 20:01 uur
djonni boy is de enige naam die ik hieronder niet gelezen had :)

even iets anders. was benieuwd of curam iets tegen me aan het opzetten was. of je t mag zeggen is een tweede.

vordert het inlichten van de stam vwb de 3 musketiers? ondertussen heb ik proxos ingelicht dat we niet al teveel gekke dingen gaan doen. enkel wat actie voor v2 verzorgen dus zolang jullie onderhandelingen lopen, zitten wij niks (opzettelijk) in de weg.

Genadeloods op 27.04. om 20:23 uur
Djonni was een apart hoofdstukje , wat tegelijkertijd liep met die 3 musketiers . Van deze laatste 3 vond ik dat jij het moest weten vanwege jouw en hun ligging , vandaar .

Het loopt stroef , Patje regelde het maar die gaat soms te snel , dus eerst had ie ze op eigen conto de toezegging gedaan , toen ik zei dat ik het er niet mee eens was en eerst iedereen zijn mening erover wilde horen die aangrenzend ligt heeft hij ze meteen laten weten dat het niet door zou gaan , rommelig dus .
Wel zijn de meeste van onze leden die daar aan Astra grenzen voor een toetreding .

Weet niet of Curam wat aan het opzetten is , wat ik wel weet en ik zou het op prijs stellen als dit tussen ons blijft dat je het van mij hebt , is dat als de 3 musketiers niet naar ons komen ze waarschijnlijk naar Curam gaan en dat zou slecht nieuws voor jullie kunnen betekenen .

Viking Wikkie op 27.04. om 20:39 uur
das ook een manier van overleven.

dan zal ik zo nu en dan de stats bekijken om de vorderingen bij te houden.
ik zie nu al weer de discussies tussen mij en ownz oplaaien...

Genadeloods op 02.05. om 21:49 uur
Hey Viking ,


Ik moet even een ei leggen , of te wel een zware bevalling .

Wilde ik zondag al doen , maar ik dacht we gaan eerst maar eens even koninginnedag vieren .

Heb ondertussen Rick ( lil-john van Curam ) gesproken , kwam toevalig aan de praat met hem en heb toen meteen maar eens gevraagd wat de plannen zijn richting jou .

De 3 astra leden gaan vrijwel zeker naar Curam , ze zien jou het liefste weg uit de rim , daarvoor zijn 2 scenario's .

Of ze gaan je aanvallen ( heeft ie niet zo gezegd maar dat begreep ik wel zo ) of je staat een groot deel van je dorpen in de rim af aan Ownz en in ruil daarvoor stelt Curam 2000 clears beschikbaar in onze oorlog tegen Ful .

Eerste optie is een lastige , wij kunnen je daarbij niet van genoeg OS voorzien ben ik bang omdat we nu al problemen hebben om dit voor elkaar te krijgen in de noord , maar ook omdat we richting een BG aan het werken zijn met Curam .

Tweede optie is ook een lastige , Curam onderhandeld met ons als of jij in onze stam zit en dat bevalt me niet , wij kunnen daar geen verstandig woord over zeggen , jij bent de enige die daar een mening over kan hebben .
Toch hebben we uiteraard er wel even verder over nagedacht , en een optie zou kunnen zijn dat jij op een account bij ons gaat spelen , we hebben wat inactieve accounts .
Ze willen je graag weg daar omdat zoals ze zelf zeggen edelruimte voor Ownz willen creëren .


Tot zover het deel zoals we er zaterdag tegen aan keken .

Echter zijn we nu een paar dagen verder en ik heb er geen goed gevoel bij , mijn nekharen staan overeind , en dat is geen goed teken .

Ik ben bang dat als we het tweede plan doorzetten , we toch over een paar maanden weer die 3 musketiers op ons dak krijgen , maar die staan daar dan wel sterker en dat Curam dan de eventuele BG weer opzegt .

Waarom denk ik dat , omdat ten eerste Ome Toby naast Ownz aan het edelen is , als Ownz edelruimte wil zou Toby ook weg kunnen blijven en dat ownz die kant op gaat .
En ten tweede wij ( en lees dan jij ) moeten wel erg veel inleveren voor erg weinig in return .
2000 clears zijn met 3 weken weer opgebouwd mochten ze allemaal doodlopen , dat is hun offer . Mooi gebaar 2000 clears maar stelt niet heel veel voor .

Onze vragen aan jou zijn dus :

Hoe zie jij de oplossing ?

Zou jij en andere stamleden van jou , bereid zijn om op andere accounts te komen spelen ?



Het moge duidelijk zijn dat wij naar de beste oplossing zoeken voor zowel Visa als GoH XL om dit probleem te tackelen . We hebben beide een groot probleem wat we samen dan ook hopelijk kunnen oplossen .


Excuses voor de lange PM en mss wat te direct , maar ik maak graag duidelijk hoe we er nu voor staan , zoete broodjes worden er nu even niet gebakken .



Groet , RugbyRob .

Viking Wikkie op 02.05. om 22:10 uur
gelezen, zal zo reageren.

Viking Wikkie op 02.05. om 23:00 uur
bedankt voor je info. Het is natuurlijk iets wat ik al veel eerder had verwacht maar elke keer kwam het er blijkbaar niet van. Maar ik blijf bij wat ik eerder zei; jullie worden uitgespeeld. Het is nu een tijdelijk redmiddel maar wie zegt dat 2000 clears ook hun werk doen? De manier van ‘overleven’ van de 3 kan allang in de vorm van een informatief pmmetje naar FUL zijn gegaan waarin vrolijk een gezellige dodge actie is besproken aangezien ze op het AF ook niet bepaald vijandig zijn. Ondertussen zal ik de rim verliezen en front Ownz overal met jullie. Palikir zal al die tijd kunnen herbouwen en alles op aanvallen zetten met os vanuit de hele oost sector. Maar goed, dat is dan weer een gedachtegang van mijn simpele ziel....

Maar een idee? Ik heb er wel een aantal.. altijd wel een idee 

Maar daarvoor wil ik eerst een paar mensen spreken. In mijn ogen is het geniaal, bij anderen misschien hooguit briljant... hoe dan ook, ik kan het je niet vertellen zonder fatsoenlijke inleiding maar het zal even tot morgen moeten wachten aangezien ik hier thuis iets veel machtigers heb zitten dan curam en astra strijders....

Genadeloods op 02.05. om 23:13 uur
Dank voor de snelle reactie .

Ik neem aan dat je aan de toon in mijn PM ook al wel kon afleiden dat wij ook bang zijn dat het een wassen neus is .

Ik zie uit naar je reactie .

Viking Wikkie op 03.05. om 19:33 uur
dit is een ontwerp en dus nog niet gepost of besproken.


Beste allen,

Zoals bekend heb ik al een hele tijd een Waterloo plan klaarliggen. Leden van ViSa en V2 die dit kunnen lezen hebben hun accounts zijn aangepast op dat van mij en elkaar, hetgeen hen de Loyals van de stammen maakt..

Ook al is dit forum nieuw, de reden hiervoor niet. Spelers en stammen zwakken af, de wereld is gesloten. In de laatste weken heb ik gemerkt dat verraad de goedkeuring wegdraagt om uiteindelijk de wereld te winnen. 100 procent voor 1 stam of wellicht 85 procent voor een BG is immers niet onbereikbaar gezien de situatie.

Welnu, mijn voorlopige plan is heel simpel;

Jedirob en spartakus fuseren en gaan naar goh. Ik zal draakje internen en gezien het feit dat het om moeder en zoon gaat, wat bekend is, zal het de schijn opwekken dat ze simpelweg gestopt zijn.

Jerem Puma kan eventueel verder met kaasboer internen en het kaas account kan west trekken, wellicht voor tukker of tribal.

Proxos internd Richman en girl welke perfect op een co account kunnen binnen goh. Proxos heeft aangegeven met mij de strijd aan te willen gaan met wie dan ook en door zijn skills en toewijding is het mij een eer om samen alles te verliezen wat we hebben opgebouwd. Mocht proxos alles verliezen dan zie ik hem graag terug op een account binnen GoH om bovengenoemde.
 
Laatst bewerkt:

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
DEEL 3:

Genadeloods op 03.05. om 20:12 uur
Duidelijk verhaal .

We hebben een paar onbezette accounts binnen GoH en ook nog een paar accounts die een Co zoeken , dus mss kunnen we daar wat mee .

Wat doe jij mocht je alles verliezen ?? Dat mis ik nog .

Viking Wikkie op 03.05. om 20:46 uur
dat klopt, dat mis je nog ;)

de reden waarom het deze opzet heeft, is dat dit een soort beloning is voor de loyaliteit aangezien ik vanuit de achterhoede aanval en die dorpen leeglaat. die zijn dan te edelen maar dat is door gedeelde verbindingen ed nu niet mogelijk. weet je trouwens dat ownz van mij heeft overgenomen? ik kon een paar maandjes op het forum van astra en na mijn conflict met schimmel is daar een discussie over geweest waarin oa stond dat dat 'niet slecht' was :)

maar goed, zoals bij meerdere spelers word bij mij tw ook teveel. ik kan nog net 10 uur per dag besteden en dat vind ik te weinig tov mijn werk dat zich steeds meer uitbreid. ik ben al geruime tijd bezig om te stoppen en de geintjes die ik weleens maak over draakje zijn misschien net ietsje serieuzer dan ze lijken:( je mag me op mn woord geloven dat er al flinke discussies zijn geweest over tw en soms gaat het tot het uiterste.
ik heb ondertussen wel weten te bedingen dat ik de uren mag blijven besteden maar zal mijzelf dan voornemen om het daarna te laten rusten. vandaar dat dit plan ook waterloo heet. het is veel inhoudelijker dan wanneer je enkel de naam leest. stoppen is nu eenmaal niet uit te sluiten maar ik wil niet zonder mn laatste gevecht. een enkele speler tegen de grote jongens, zo ben ik tw immers ook begonnen...

Genadeloods op 03.05. om 20:52 uur
Het is hier thuis een paar weken geleden ok flink mis gegaan , om het Genadeloods account te redden zat ik een paar weken 18 tot 20 uur per dag op TW . In de winter heb ik het gelukkig rustig met werk , maar vrouwtje begon te piepen . Heb nu een betere balans gevonden , dat is totdat ik weer vol aangevallen ga worden , maar dat zien we dan wel weer .

Wil je ook niet eventueel een non frontaccount

Wat bedoel je precies met dat Ownz van je heeft overgenomen ?

Viking Wikkie op 03.05. om 21:14 uur
ik weet nog niet in welke mate ik het weet vol te houden maar tot die tijd wil ik viking hoog houden. ik knal alles leeg op degene die over de ruggen van anderen gaat.

ik kon via the infinity op het forum van astra. draakje kreeg ooit een co regeling aangeboden van iemand die blijkbaar niet wist dat wij een relatie hadden. dus vanuit belgie las ik alles mee. weet niet of jij het was of carlo maar die stuurde ik een claimlist. die bekeek ik dagelijks daar. maar ook de reacties over schimmel. er speelden blijkbaar 5 spelers op en dat werd nagebriefd op het forum. totdat een co van ownz in de gaten had hoe ik mn aanvallen deed. dat was wel nadat ik schimmel flinke schade had aangebracht.

als de kinderen en/ of draakje er niet zijn, ben ik ook gerust jouw tijden online. tellen, landkaart, gs. en dan nog kan ik tijd tekort komen. maar het is moeilijk om dan geen aandacht te besteden terwijl je weet dat je er misschien wel verstandig aan doet. we zijn beiden vrij druk, net een tweede huis en door de vakanties in belgie en nederland moeten we enorm goed plannen buiten ons normale werk om, hetgeen dus ook betekend dat we moeten inleveren mn op de tijd van hobbies/tw. en ook al wil ik het niet, wel weet ik dat tw tijd erg duur begint te worden.

Genadeloods op 03.05. om 22:01 uur
Ik weet zeker dat je de beste oplossing kiest .

Je mag gerust weten dat ik bewondering voor je heb en zou je dan ook graag in onze stam verwelkomen als het zo mocht lopen .

Ik wil kijken of we richting Curam het plan wat in de ijskast kunnen zetten en daar de astranten als excuus voor gebruiken , dat ze ons nu op diverse fronten blijven aanvallen , en dat Palikir in het gat springt vam Lambrechts die op grijs is gegaan en dat we het daar niet me eens zijn als er een BG zit aan te komen .

Als Curam de plannen al kant en klaar heeft liggen dan werkt dit niet , mocht dit niet zo zijn dan vechten we nog zij aan zij met jullie om die astranten hier weg te krijgen .

Viking Wikkie op 03.05. om 22:28 uur
als ik de leden heb laten afvloeien dan bied ik jullie aan om met viking mee te vechten. ik zal door het archief(zoals eerder en nog steeds niet veel tijd voor) nog in visa moeten blijven maar zal dan wel jullie voorhoede willen vormen tegen alles buiten goh en v2 .

Viking Wikkie op 04.05. om 06:50 uur
evne vraagje; is tukster op de hoogte van deze pm? zou je dit willen doen anders? gezien haar laatste forumpost zit ook dat me niet helemaal lekker.

ik moet nog 1 reactie afwachten, de rest die het moeten weten, zullen mij volgen in mijn idee.

Genadeloods op 04.05. om 06:55 uur
Nee , ik had het nog niet op het RvCforum gezet omdat je aangaf dat het een concept was en nog niet met iedereen gecommuniceerd , maar ik zal hem er nu opzetten .

Viking Wikkie op 04.05. om 07:14 uur
zal ik anders een verborgen forum openen? dan kunnen we stuk voor stuk de spelers toelaten en kan alles gecoordineerd verlopen.

Viking Wikkie op 04.05. om 07:25 uur
mag overigens (een deel) van de pm gepost worden? dat is om de kern van het probleem niet opnieuw uit te hoeven leggen en kan men zien hoe de aanloop naar het plan is ontstaan.

Genadeloods op 04.05. om 07:35 uur
Je mag alles van mij posten , geen probleem . Zolang er maar geen kans op is dat het door verkeerde ogen gezien word .
Ik heb daar bij jullie geen twijfels over , en eigenlijk ook niet aan onze kant , gezien er bepaalde gevoelige info niet de vijand heeft bereikt , maar toch wil ik het aan onze kant dan alleen voor de RvC houden .

Verborgen forum wat mij betreft dus prima .
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ben ik de enige die dit topic echt zielig en nutteloos vind? Ik doe zelfs geen moeite om die noobpm's te lezen.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
DEEL 4:

Viking Wikkie op 04.05. om 07:49 uur
uitnodiging is verstuurd. ik zal er vanavond op reageren.

degenen die straks kunnen meelezen zijn:

lief draakje
Spartakus
Kaasboer
Jedirob

Proxos
Richman35
Richgirl35

Genadeloods op 04.05. om 13:23 uur
Hier nog een idee van Carlo .



We kunnen dealen met Curam dat alleen het uiterste noorden door hen wordt overgenomen ten oosten van regel 370 bijvoorbeeld. In ruil hiervoor worden alle aanvallen op GOH / ViSa gestaakt en blijft Pali weg uit C32.
Viking zou dan verder kunnen spelen met zijn zuidcluster en kan ook het restant van zijn noordcluster versterken met interns. Visa-spelers kunnen verder groeien maar kunnen ook de kans in GOH Xl / GOH XS krijgen, we kunnen wel wat aanwas gebruiken.



Ik geef de ideeen die leven gewoon door , soms kom je al puzzelend tot de beste oplossing .

Viking Wikkie op 14.05. om 22:02 uur
sinds de pm hieronder heb ik elke dag lopen piekeren maar kwam niet tot een oplossing. zonet zijn 2 musketiers uit astra gegaan en wij hebben net eergisteren de waterloo voorbereiding afgerond.

nu wil ik toch nog een verzoek indienen voor de dorpen van gray, mochten er geen verdere plannen meer zijn voor het account. ik zei eerder dat ik alleen de strijd wilde voeren en blijf daar ook bij maar extra dorpen zouden me daarbij zeer goed uitkomen. er hoeft niet over gebrainstormd te worden, kan het dan kan het, anders niet, geen probleem.


voor nu, ik heb pali een vriendelijk pmmetje gestuurd om een gesprekje op gang te krijgen. ook zijn we met een oud]sol speler lichtelijk in gevecht geraakt, deze [player]Green Turtel[/player] edelde ineens te dicht in onze buurt wat voor ons een signaal was dat er iets op handen is.

Genadeloods op 14.05. om 22:08 uur
Dorpen van Gray die jecwilt hebben zijn voor jou , geen probleem .
Ondertussen wil rick nu echt wel een antwoord , langer rekken gaat niet .

Wat kan ik hem zeggen ????

Hoor ook wat geruchten dat de 3 musketiers toch niet naar curam gaan misschien .

Groet , Rob .

Viking Wikkie op 14.05. om 22:13 uur
las net een paar tellen geleden het AF. ze zullen toch de aanval op mij doen. tenminste, ik ben de volgende in rij die werd genoemd. wat ook nog zou kunnen is dat jullie het BG opheffen zodat ik alleen mn dorpen blijf verdedigen.

Genadeloods op 15.05. om 09:15 uur
Er is op de achtergrond nogal wat gaande en geen idee waar het toe lijdt. Maar ik zal in de volgende mail naar Rick aangeven dat wij de bg met jou opheffen omdat jij niet wenst mee te werken met Curam's plan. Is dat accoord voor jou ?

Lijkt mij op dit moment het beste zeker als de astranten niet overgaan naar Curam en je met hun een nap kan afspreken ofzo . En wij kopen weer wat tijd .

Ik zoek nog steeds naar de beste oplossing voor jou en ons .

Viking Wikkie op 15.05. om 19:09 uur
prima, hef dan maar formeel het bg op. als je aangeeft verder niet op de hoogte te zijn van inidividuele afspraken, vrijwaar je jezelf ook van alles.

ik weet niet wanneer je volgende contact is maar als ik voordat je het aangeeft een aantal dorpen kan edelen, valt dat net iets logischer.

ik zal dan de officiele mededeling doen dat het BG een einde heeft bereikt en het gedeelde forum archiveren.

Viking Wikkie op 15.05. om 19:10 uur
iets te voorbarig. lees net een pm van gray/tukster dat het in werking kan worden gezet.

Genadeloods op 15.05. om 22:19 uur
Hey Viking ,

Er is pittig wat gaande en het lijkt nu totaat anders te gaan lopen . De astranten hebben ondertussen ook door dat Rick iedereen probeert te manipuleren en willen toch graag bij Goh XL komen . Ownz vraagt ons of hij jouw dorpen in C23 en C13 mag overnemen als part of the deal zodat hij daar vandaan sterker richting C14 tegen Curam kan vechten . Lijkt mij een perfect plan .

Voordeel is dat wij gewoon BG blijven en we een prachtig sterk blok vormen tegen Curam .

Mocht dit een infiltratie truc zijn dan komen we er ook niet slechter uit dan wanneer deze astranten Curam gaan joinen .

Ik hoop dat je aan deze deal mee wilt werken .

Ik hoop ook snel wat van je te vernemen omdat de tijd wat dringt en we knopen willen doorhakken .

Het is tijd dat wereld 16 word opgeschud . ;-)


Groet , Rob .

Viking Wikkie op 15.05. om 22:22 uur
heel simpel; ik geef mn dorpen niet weg.

Genadeloods op 15.05. om 22:25 uur
Ook niet nu het ten voordele van ons komt en niet van Curam ??

Zou ik jammer vinden , ik snap je gerust wel een beetje , maar we hebben eventueel een ander account voor je als je dat wilt , met wat front .

Viking Wikkie op 15.05. om 22:29 uur
als ik niet meewerk heb ik denk ik alleen maar front. het komt idd ten voordele van jullie maar niet van mij en uiteindelijk niet van jullie. er liggen bb/s en een flatline die ze kan sterken en met minder moeite. als ze die niet nemen, stoot curam via die dorpen door.

zoals ik zei; met jullie meevechten vind ik prima maar ik laat mn account liever vallen dan dat ik het weggeef.

Viking Wikkie op 17.05. om 20:53 uur
ik weet niet hoever de gesprekken zijn gevorderd maar zonet heb ik het nap met ownz beeindigd.

Viking Wikkie op 17.05. om 20:54 uur
overigens hebben we een bg concept opgesteld maar dat is meer ter opinie voor in de toekomst. tot dan gaan wij ons voorbereiden op ownz.

Genadeloods op 17.05. om 21:15 uur
Als er niets geks meer gebeurd zullen morgen of overmorgen de Astranten ons joinen .

Viking Wikkie op 20.05. om 18:24 uur
Een verhaaltje over viking, vluchtelingen en verraders...

Deze mededelingen werden door Viking Wikkie doorgestuurd.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
EXTRA:

Viking Wikkie op 20.05. om 13:48 uur
Hallo Veduki,

Aangezien ik jou het meest op het AF zie, stuur ik dit ook even naar jou.


Groet,

viking

Viking Wikkie vandaag om 13:11 uur
Beste Nilva,

Gezien de overstap van een aantal vluchtelingen vanuit astra naar goh heb ik helaas mogen ondervinden dat ons, blijkbaar voormalige, bg heeft besloten ons aan te vallen.

Lang stand houden zal ik dus helaas niet doen maar wellicht kan ik jullie van (dorps)informatie voorzien? online tijden gaat helaas niet aangezien mijn lijst daarvoor een beetje opgeschoond is.

Ik hoor graag van jullie

viking


Veduki op 20.05. om 13:51 uur
Bedankt!

Viking Wikkie op 20.05. om 18:13 uur
ik heb net even gekeken maar jullie mijn clears aanbieden lijkt me niet rendabel genoeg gezien de reistijd. Wel heb ik een stukje leesvoer over de aanleiding van het hele verhaal, mocht jullie dat interesseren natuurlijk.

Overigens is er een aantal GoH'ers dat mij (nog niet)aanvalt en over hen zal ik niet spreken tot natuurlijk anders blijkt.

de voorlopige fanclub die me nu stalkt bestaat uit:
[player]DiManuz[/player](op een ander lid)
[player]carrrrlo[/player]
[player]dj keessie[/player]
[player]Overhung[/player]
[player]Palikir[/player]
[player]0wnz U P3K3R[/player]

Veduki op 20.05. om 18:22 uur
Stuur die tekst maar door ;)

Viking Wikkie op 20.05. om 18:23 uur
wat je ermee kan, weet ik niet. maar ik zie geen reden meer om dat binnenskamers te houden. ik stuur het door

Veduki op 20.05. om 18:36 uur
Bedankt hè!

Veduki op 20.05. om 18:54 uur
Wat ga jij nu doen dan?

Viking Wikkie op 20.05. om 18:58 uur
tja, in de pm kan je lezen dat ik ook steeds minder tijd heb. niet qua uren maar wel qua tijd die nodig is voor een acc in je eentje. eerlijk gezegd, van alle (nieuwe) vijanden die ik heb, ziet draakje het account toch het liefst vallen :( krijg tenminste vaak genoeg op mn donder als ik weer eens een nachtje doortrek.

maar voorlopig geniet ik nog even van de mooie momenten en vergelijk mijn acc dan met die vluchters en verraders en weet dan van mezelf dat ik het al die tijd alleen heb gedaan en nooit heb gebogen voor een ander ;)
 

DeletedUser22635

Guest
Viking , Viking toch . How low can you go ??

Onverwacht een GoH mes in je rug noem je dat terwijl we vooraf verschillende plannen hebben bekeken hoe we dit het beste konden oplossen voor zowel Visa als GoH en jij hiervoor gekozen hebt omdat TWtijd te duur voor je werd en je al langere tijd zat te denken hoe je kon gaan stoppen ( je eigen woorden ).
Ik voel momenteel jouw mes in mijn rug omdat je onze vertrouwelijke PM om tot de beste oplossing te komen voor een ieder inzichtbaar hebt , waar ik het achterste van mijn tong laat zien , terwijl jij dus klaarblijkelijk dingen achterhield . Dat noem ik een backstab van het zuiverste water , terwijl je dit volgende zinnetje in diezelfde PM hebt geschreven ,

" zij die ons niet aanvallen en/ of niet betrokken zijn, zullen wij nooit in de rug steken. wij houden ons eergevoel en loyaliteit hoog in het vaandel, binnen of buiten de stam "

Rijm dit maar eens met het openbaren van die PM .

Het is simpel Viking , je zit in de stront en daar is het net zoals met drijfzand , hoe meer je beweegt hoe dieper je zakt .

Ik wil nog wel zeggen dat ik altijd veel respect voor je had en ik niet zal vergeten wat beide stammen in het verleden voor elkaar betekent hebben , maar je maakt de keuze waar ik ontzettend veel moeite mee had en nog heb wel een stuk gemakkelijker op deze manier . Dank je .

Zoiets heet poets wederom poets?
 

DeletedUser58451

Guest
dank voor het betoon, rob. en natuurlijk wist ik dat mijn account zou vallen maar ik had dan wel op zn minst verwacht dat er geen misbruik van mijn afwezigheid werd gemaakt. ik snap ook wel dat het oorlog is maar zelfs dan kan zou je met een leuke inleiding in oorlog kunnen gaan. we kregen niet eens een officiele oorlogsverklaring.3
maar laag gezonken ben ik mijns inziens niet anders had ik wel gebruik gemaakt van jullie zwakke momenten.
en ds, met welk doel neem je dan wel deel aan het forum?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
dank voor het betoon, rob. en natuurlijk wist ik dat mijn account zou vallen maar ik had dan wel op zn minst verwacht dat er geen misbruik van mijn afwezigheid werd gemaakt. ik snap ook wel dat het oorlog is maar zelfs dan kan zou je met een leuke inleiding in oorlog kunnen gaan. we kregen niet eens een officiele oorlogsverklaring.3
maar laag gezonken ben ik mijns inziens niet anders had ik wel gebruik gemaakt van jullie zwakke momenten.
en ds, met welk doel neem je dan wel deel aan het forum?

Moet een beetje bij de tijd blijven hé oude buurman!
+ik wou een spotprent maken hé, maar ik snap geen bal van photoshop......
 

DeletedUser

Guest
Genadeloods op 15.05. om 22:19 uur
Hey Viking ,

Er is pittig wat gaande en het lijkt nu totaat anders te gaan lopen . De astranten hebben ondertussen ook door dat Rick iedereen probeert te manipuleren en willen toch graag bij Goh XL komen . Ownz vraagt ons of hij jouw dorpen in C23 en C13 mag overnemen als part of the deal zodat hij daar vandaan sterker richting C14 tegen Curam kan vechten . Lijkt mij een perfect plan .

Voordeel is dat wij gewoon BG blijven en we een prachtig sterk blok vormen tegen Curam .

Mocht dit een infiltratie truc zijn dan komen we er ook niet slechter uit dan wanneer deze astranten Curam gaan joinen .

Ik hoop dat je aan deze deal mee wilt werken .

Ik hoop ook snel wat van je te vernemen omdat de tijd wat dringt en we knopen willen doorhakken .

Het is tijd dat wereld 16 word opgeschud . ;-)


Groet , Rob .

Rick liep te manipuleren?
Volgens mij zat Curam echt te overwegen om drie astranen te recruiten en heeft
GoH XL de boel op een dusdanige manier gemanipuleerd dat deze astranen niet naar
Curam gingen, maar dus naar GoH XL.

Over Viking + GoH, volgens mij hebben ze elkaar gestabbed. :D
 

DeletedUser63410

Guest
Wel leuk dat Pedik hier meer reageert dan in zijn eigen topic :eek:
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan