GoH XL vs. viking

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58451

Guest
Wat ik eerder had willen doen maar door tijdelijke afwezigheid voor mijn werk niet mogelijk was, was een gezellig onderwerp op het AF te beginnen over de heldenmoed van GoH. Zoals ik hen leerde kennen, loyaal en vol discipline, werd ik onverwacht voorzien van een GoH-mes in mijn rug. Nu ik voorlopig weer terug ben, heb ik het resultaat eens bekeken van deze geweldige backstab operatie en ben ik tot de conclusie gekomen dat het vroegere GoH is veranderd in een stam die het niet erg vind om over lijken te gaan.

Wat echter hartverwarmend was, was dat omringende stammen en/ of spelers hun os aanboden maar welke ik heb geweigerd. Ook elke andere vorm van hulp heb ik niet aangenomen, simpelweg omdat ik mijn account liever zie vallen dan dat ik er anderen mee omlaag trek. Maar het allermooiste, mocht dit het goede woord hiervoor zijn, is toch wel de aangeboden hulp door de mensen die voor het offensief als vijand te boek stonden.

Voordat ik al mn energie ga steken op het AF, wil ik eerst even afwachten of men hier liever een slotje op heeft of liever ziet dat ik zoveel mogelijk informatie naar buiten breng of een gezellig onderonsje begin over de heldenmoed van GoH XL.

Begrijp me niet verkeerd, enkele GoH leden weigerden mij aan te vallen waarvoor mijn dank. Zij lieten mij zien dat vriendschappen boven hebzucht staan.
 

DeletedUser60695

Guest
Zijde 1:
Spelers: Viking Wikkie
Zijde 2:
Spelers: 0WNZ u P3K3R, DiManuz

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 10
Kant 2: 137
Verschil: 127

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 58
Verschil: 58

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 98,911
Kant 2: 1,130,821
Verschil: 1,031,910

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 524,890
Verschil: 524,890

chart
 

DeletedUser58451

Guest
zeer indrukwekkend. maar mijns inziens had er met 4400+ veegjes toch meer bereikt kunnen worden.
 

DeletedUser44451

Guest
Je gaat nu zielig op het forum doen, maar je gaf zelf aan dat je geen BG meer met de stam wil zijn. Wij hebben ook verhalen over jou gehoord dat je meerdere stammen een mes in de rug gestoken hebt.

Toon geen medelijden aan hem. Alles is zijn eigen keus geweest. Wij gaven hem de keus om gewoon BG te blijven, maar hij kon het niet accepteren dat er Astra leden in GoH kwamen. Waarom niet? Hij had die leden vroeger bedrogen.
 

DeletedUser41607

Guest
Viking dit geeft maar weer aan dat we er goed aan gedaan hebben om de NAP te verbreken.
Dat je nu in de slachtoffer rol gaat zitten vind ik erg triest en een HELE lage streek van je!

Je weet dat wij je tientallen aanbiedingen hebben gedaan die je stuk voor stuk hebt afgewezen.
We hebben je accounts aangeboden en we hebben met 0wnz gepraat dat hij maar een deel mocht overnemen en jou vervolgens helpen met een nieuw cluster op te bouwen.

Dit heb jij allemaal afgewezen en dan moeten we aan ons zelf gaan denken, het was een moeilijk besluit waar we echt niet blij mee waren maar ook jij hebt altijd aan jezelf gedacht tijdens de NAP.

Heb jij bijvoorbeeld ooit ons offensief ondersteunt tegen het oude astra, nee nooit.
Waarom niet, omdat de NAP met astra dan opgeheven zou worden en JIJ er dan niet goed voor zou komen te staan.

Dit zegt meer over jou dan over ons.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Er mag gehuild worden, jezus zeg, tegenwoordig mag je zelfs niemand meer aanvallen..
 

DeletedUser58451

Guest
tuurlijk ds, je hebt altijd je tanden klaar om te bijten. en sydsney, ik dacht dat jij de diplomaat was. waar heb ik het nap beeindigd precies? bottom line, het gaat niet om het aanvallen maar om het verraden. en zoals in de heldhaftige aanval tijdens mijn afwezigheid zal het dus weer met zn allen worden.

offensief tegen astra heb ik idd nooit aan meegedaan wat mijn os liet sturen aan degenen die het bij jullie nodig hadden.
 

DeletedUser41607

Guest
en sydsney, ik dacht dat jij de diplomaat was. waar heb ik het nap beeindigd precies? bottom line, het gaat niet om het aanvallen maar om het verraden. en zoals in de heldhaftige aanval tijdens mijn afwezigheid zal het dus weer met zn allen worden.

offensief tegen astra heb ik idd nooit aan meegedaan wat mijn os liet sturen aan degenen die het bij jullie nodig hadden.

Klopt dat ben ik, en waar heb je gelezen dat jij die verbroken hebt want ik weet namelijk dat ik dat gedaan heb.

Je hebt ons inderdaad altijd defensief ondersteunt maar dit mochten we nooit tegen astra vertellen omdat de NAP met astra anders verbroken zou worden en jij aangevallen zou worden. Hier dacht je dus aan jezelf, nu denken wij aan ons zelf en ga je deze lage streek uithalen. Je moet je schamen.
 

DeletedUser63410

Guest
Altijd leuk om goede resultaten te kunnen plaatsen.. Denk dat hiermee juist Goh een cadeautje is gedaan :eek:
 

DeletedUser64787

Guest
Ik heb viking wikkie geholpen met een paar kleine dingentjes en heb me altijd eervol gedragen en toch noemt hij me een backstaber. Dit ben ik helemaal niet.
 

DeletedUser

Guest
Je gaat nu zielig op het forum doen, maar je gaf zelf aan dat je geen BG meer met de stam wil zijn. Wij hebben ook verhalen over jou gehoord dat je meerdere stammen een mes in de rug gestoken hebt.

Toon geen medelijden aan hem. Alles is zijn eigen keus geweest. Wij gaven hem de keus om gewoon BG te blijven, maar hij kon het niet accepteren dat er Astra leden in GoH kwamen. Waarom niet? Hij had die leden vroeger bedrogen.

En waarom gaf hij aan geen BG meer te willen zijn? Grappig dat je juist dat deel vergeet te vertellen. Maar ik heb heel toevallig, een PM in bezit, waar al die informatie in staat.:D:D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan