Goedkope edelman beschikbaar?

DeletedUser

Guest
Bij dorp het troepenoverzicht zie ik onder de edelman in dorp 1 staan: 0 +
Als ik met mijn muis over dat +je hang zie ik staan: Goedkope edelmannen beschikbaar: 1. Wat betekent dit en hoe kan ik een goedkope edelman opleiden?

En ja er is een keer een edelman, opgeleid in dat dorp, gesneuveld door een zwaar imbeciele fout van mezelf.
Maar nadat ik die edelman had verloren stond er een plusje, toen had ik er in hetzelfde dorp nog een gemaakt die gewoon 40k,50k,50k kostte.
Nu staat het +je er nog steeds.
 

DeletedUser52173

Guest
Weet niet hoe het op andere werelden is, maar op w1 (pakketjeswereld) ligt het er ook aan hoe je edel dood gaat.

1. Gaat je edel dood in de aanval: 'goedkoop' nabouwen
2. Laat je edel staan in een dorp dat wordt aangevallen, en gaat dood: niet 'goedkoop' nabouwen

Goedkoop nabouwen kan enkel wanneer jouw edelman in een aanval sterft. Als de edelman op een andere manier dood gaat, of een dorp overneemt, dan kun je hem niet goedkoop nabouwen.

Als je edel dus in de verdediging is gestorven kunnen er verschillen tussen dorpen ontstaan volgens mij (corrigeer me mensen indien nodig, ik heb zelf nooit zo'n wereld gespeeld).

Mensen, ik weet perfect hoe het goedkoop nabouwen bij pakketjes werkt, maar het probleem bestaat eruit dat die 'goedkope edelmannen beschikbaar' ook op W18 (goudmuntenwereld) verschijnt, waar het niet zou moeten.

Momenteel ben ik (in de aanval) 2 volledige treintjes verloren vanuit 1 dorp. In een pakketjeswereld met goedkoop-nabouwen-optie zou ik dan idd 8 goedkope edelmannen kunnen nabouwen. Ik heb echter al minstens 10 nieuwe edelmannen geproduceerd in dat dorp, sinds die aanvallen, dus intussen zou (genomen dat ik goedkoop kan nabouwen) die teller alweer op 0 moeten staan. De teller blijft echter op 8 staan, en blijft dus optellen.

Wat is nu de fout?

1) Goedkoop nabouwen (in pakketjesvorm) is inactief, dus zou dit niet weergegeven moeten worden.
2) Aangezien je in deze wereld niet goedkoop kan nabouwen blijft de teller maar optellen elke keer je in de aanval een edelman verliest.

Hopelijk is nu duidelijk dat dit wel degelijk een bug is en niet - zoals de meesten hier schijnen te denken - een gevolg van de onwetendheid van de mensen die deze bug melden.

Het antwoord staat de post boven je...




Is dat niet genoeg antwoord?
 

DeletedUser

Guest
WAAROM staat er een plusje bij een dorp met '... goedkope edelmannen beschikbaar'? Ook al kan ik niet eens zo veel edels maken????

Waarom staat ie er? Waarom, dat vraag ik al de hele tijd :eek:
 

DeletedUser52173

Guest
Dat heb je nooit gevraagd, en op een vraag die nooit gevraagd is kun je ook geen antwoord krijgen ;)

Maar iig,
zoals al gezegd is:
easyboy zei:
1) Goedkoop nabouwen (in pakketjesvorm) is inactief, dus zou dit niet weergegeven moeten worden.
2) Aangezien je in deze wereld niet goedkoop kan nabouwen blijft de teller maar optellen elke keer je in de aanval een edelman verliest.

Het is dus (Zover hier uitgelegd wordt), een fout in het spel.
 

DeletedUser

Guest
Dus als dit uit staat op een wereld en je een dorp veroverd dat weer door een ander wordt veroverd verlies je 1 edelman en die zie je nooit meer terug? Mag je gewoon weer pakketjes gaan slaan voor een nieuwe?
 

DeletedUser58625

Guest
Dus als dit uit staat op een wereld en je een dorp veroverd dat weer door een ander wordt veroverd verlies je 1 edelman en die zie je nooit meer terug? Mag je gewoon weer pakketjes gaan slaan voor een nieuwe?

Als je een dorp verliest zal je nieuwe edelman normaal 1 pakketje goedkoper worden dan wanneer je dat dorp nog had.

Bij goudmuntensysteem behou je je munten en kan je die edels dus snel en gratis opnieuw maken.
 

DeletedUser54934

Guest
Het is een bug denk ik want ik heb hetzelfde.

Hier bewijs:
Goedkoop.png


Je ziet dat plusje vast wel.


Terwijl ik niet genoeg munten heb of iets.
AHMUNT.png
 
Bovenaan