Goede/Grappige aanvallen en/of verdediging

DeletedUser

Guest
Sorry, maar ik weet niet wat mooi is aan die rapportjes?? Frontspelers krijgen dagelijks zo'n rapportjes... :confused:

Geen idee. Was gewoon effekes het postvakje aan het doorlezen. Had niet eens iets hoeven doen, hij liep zelf dood.

Ik speel hier niet eens :p Vind het alleen grappig, dat HRS zo succesvol is, maar tot noch toe niet in staat is geweest, om onder mijn hoede een timing binnen de 30 sec te krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Geen idee. Was gewoon effekes het postvakje aan het doorlezen. Had niet eens iets hoeven doen, hij liep zelf dood.

Ik speel hier niet eens :p Vind het alleen grappig, dat HRS zo succesvol is, maar tot noch toe niet in staat is geweest, om onder mijn hoede een timing binnen de 30 sec te krijgen.

Kijk naar je account, dat is niet nodig om enige timing uberhaupt te gaan doen.
 

DeletedUser

Guest
niet dat de meesten het daar het uberhaupt kunnen:p (of in ieder geval proberen:D)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kijk naar je account, dat is niet nodig om enige timing uberhaupt te gaan doen.

Het is mijn account nog lang niet. Tuurlijk is het niet nodig om te timen op een account dat onbemand is. Maar blijkbaar is wel nodig om continu 10 clears voor de zekerheid erop af te sturen, terwijl jullie hadden kunnen weten dat het onbemand was. En zelfs met een leeg front, waar af en toe nog 1k verdwaalde zwaard staat, kan je blijkbaar nog edels van jullie pakken.
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk is eerlijk.. Ik had niet verwacht dat er in dit stadium van de wereld nog spelers zouden zijn die zc ipv van lc in hun clears gebruiken....
 

DeletedUser

Guest
Ik gebruik zelf geen ZC in aanval, maar als je veel onder aanval ligt kan ik het begrijpen aangezien je dan de (ongeveer) 1500/2000 ZC kan gebruiken als verdediging.
 

DeletedUser

Guest
Dan nog is dat niet bijster effectief. En het was iemand die helemaal niet of iig nauwelijks onder aanval lag xD
 

DeletedUser

Guest
Daarom zei ik ook als :)
Vind het effectief als je het als aanval en verdediging gebruikt, maar alleen als aanval ZC gebruiken is minder effectief (en efficiënt in GS volgens mij) dan LC.
 

DeletedUser64943

Guest
Bekijk bijlage 4252tja hé als je alle dorpen noemt naar diegen die jou gaat internen en dan óók nog een dorpje noemt, NIET AANVALLEN.

snappen wij hoe het zit :)

toch een mooi ODA bom voor yent, gratz mate :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan