Goede/Grappige aanvallen en/of verdediging

DeletedUser22635

Guest
...door onoplettendheid zetten jullie er telkens 100k troepen in om mij een beetje tegen te werken ofzo?:cool:

En natuurlijk snap ik dat die dorpen niet te verdedigen zijn. Ben benieuwd of Saks kan verdedigen.

Die dorpen liggen ver verwijdert van de rest dus het kan zijn, dat men op voorhand heeft zitten os'en zodat er om de 24u nieuwe troepen aankomen maar dat men is vergeten om deze terug te trekken.
Benieuwd of Saks zich kan verdedigen? Hokuz, dat is wat anders dan inactievelingen/stoppenden/... van .Kiwik edelen hoor.

Want zeg nu zelf, je komt stoefen met je overnames op .Kiwi maar het zijn wel enkel spelers die inactief zijn of stoppen...
 

DeletedUser35742

Guest
Je bedoelt mn 78-8 voorsprong tegen .iwik en .kill gezamenlijk? Heb dat nooit op het AF geroepen maar als jij dat wilt...;)

Ik viel aanvankelijk .kill aan om aanvallen van .kiwi uit te lokken. Dat lukte, alleen had ik wat te veel verdediging ofzo en hield het vrij snel op. Wat ik daarna van inactieve leden edelde was m'n cluster dichten, die lagen daar toevallig. Als je héél ver terugkijkt in mn spelersakte zie je dat ik destijds wat dorpen aan .kiwi heb verloren, toen Aster en eraiser nog actief speelden. Die had ik toen al direct terug gepakt maar mocht ik een dezer dagen ofzo .kiwi zelf aanvallen: you guys started it, not me^^ Op zich wel lachen situatie in C59; ik lig in het hoekje en links en boven me is het een en al kleine clustertjes van grote .kiwi spelers. Hoeveel kans denk je dat bijvoorbeeld Leading of Saks hebben als ik in 1 nacht edels stuur naar elk dorp in zo'n miniclustertje? Ik ben op zich wel benieuwd namelijk, misschien moet ik het gewoon een keer doen!

Sidenote: ik heb niks tegen de persoonlijkheden binnen .kiwi hoor:)
 

DeletedUser

Guest
Iemand stuurt 4 edels + wat troepen, resultaat ^^

Onderwerp XXX ondersteunt ....
Verzonden 05.06.10 18:00
Van: XXX
Herkomst: XXX
Aan: chicago5
Doel: .... (104|400) C41


Eenheden:
2507 2428 0 989 0 15 0 0 4

Dode edels
 

DeletedUser

Guest
Ik kreeg een aanval van een speler van kiel
De aanval bestond uit 7k speer 6 k zwaard en de rest zc (iets over de 1000 zc)
 

DeletedUser21510

Guest
Omg, ze veranderen de instellingen van wereld 5 en ze laten ons niks weten :eek::rolleyes:
 

DeletedUser26035

Guest
Wat jij triest vind komen we ook zo vaak tegen :rolleyes:

Stuur me eens een bericht door dan die zoveel slachtoffers maakt. Terwijl muur 0 is en de boerderij ookal flink gezakt is.

En als het niet kan kom je die niet vaak tegen lijkt mij...:D
 

DeletedUser

Guest
Dat is zeker een mooie. Die troepen bouw je zo weer bij. Alleen 15 edels weg, dat heb je niet zo snel weer terug.
 

DeletedUser26035

Guest
Dat is zeker een mooie. Die troepen bouw je zo weer bij. Alleen 15 edels weg, dat heb je niet zo snel weer terug.

Klopt niet echt he :rolleyes:

Edels zijn sneller gebouwd dan zoveel troepen. Is alleen wat duurder. :p
 
Bovenaan