Goede aanvallen, Goede verdediging

DeletedUser

Guest
Bwahahah ik ga al heel wat jaartjes mee in TW maar Magneus jij spant de kroon
Mocht je ooit runnen voor presidentschap, mijn stem heb je
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
420

DeletedUser

Guest
Hij zoekt excuses om te kunnen stoppen. Hij valt mij de hele tijd aan in de hoop dat hij doodloopt en dan een excuus heeft om te stoppen.. :D

Dude, ik had al veel eerder besloten om te stoppen, voor ik je al aanviel. En ik heb je maar 2x aangevallen :eek: ? Oja dat is al de hele tijd ..... juist ja
 
Reactiescore
420
Dude, ik had al veel eerder besloten om te stoppen, voor ik je al aanviel. En ik heb je maar 2x aangevallen :eek: ? Oja dat is al de hele tijd ..... juist ja

Voor mij wel want ik ben niet zo vaak online haha :D
 

DeletedUser

Guest
je bent gewoon slecht je had nog 1100 lc over dat is nog steeds meer dan de meeste-.-

Boeiend? Als ik wil stoppen stop ik toch gewoon? Ik dwingde jou toch ook niet om te stoppen op w24 ? Je zei zelfs nog paar dagen terug dat je beter op 1 wereld speelt ipv 3
 

DeletedUser60542

Guest
Boeiend? Als ik wil stoppen stop ik toch gewoon? Ik dwingde jou toch ook niet om te stoppen op w24 ? Je zei zelfs nog paar dagen terug dat je beter op 1 wereld speelt ipv 3

ja dat is gewoon zo, maar dat je zo snel op geeft is gewoon zwak, ik weiger niet voor niets altijd om met je samen te spelen.
 
Bovenaan