Goede aanvallen, Goede verdediging

Reactiescore
420
Obvious troll is obvious. :p

Was op W25 :D

Ik had al zo'n onderbuikgevoel dat dit niet klopte want hij zei geen lc te hebben maar ja ik ga em niet beschuldigen van zoiets :p

Bestond echt hoor alleen op een andere wereld :D

Haha meer verkenners dan LC die kan je sowieso niet serieus nemen :eek:
Ik heb ook meer scouts dan LC :cool:

waarom valt je eigen stam je aan:p

Omdat hij een baas is :D


Robskee failt met troops : Lololol robskee fail
 
Reactiescore
420
dude, denk je echt dat dat al men troeps waren :eek: ?

Veel meer zul je er niet hebben:D En wat is eigenlijk het nu om met 1) niet al je troepen aan te vallen, 2) een def speler overdag aan te vallen ( ik was maar half uur op voorhand online per chance ) en 3) zo hard te failen?
 

DeletedUser

Guest
mwah, als je die 500 verliezen van net er bij op telt, komt dat wel in de buurt van een reeel aantal :licht: dat je kon hebben ;)

Er loopt een 2e aanval op hem :p als hij die er bij telt (362 ofzo) dan kom je aan men aantal die ik had -> +/- 1550
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals.. Wat probeer je met je aanvallen te bereiken?.. :D

hij wilt niet verder spelena ls hij in het begin een paar 100 :licht: verliest...
dus gaat hij maar willen zeggen dat hij alles is verloren

beetje sneu
 
Reactiescore
420
hij wilt niet verder spelena ls hij in het begin een paar 100 :licht: verliest...
dus gaat hij maar willen zeggen dat hij alles is verloren

beetje sneu

Ja idd hij wilt gewoon doodlopen en dat als excuus gebruiken :(
 

DeletedUser37136

Guest
Volgens mij vallen die spikes behoorlijk mee de laatste tijd hoor. Ik hoor MaGneus iig niet meer klagen over dat hij doodloopt. :D
 

DeletedUser48278

Guest
Mocht dit zo zijn moet ik mijn post terugtrekken. :p Wat is er precies gebeurd dan? Ik heb het niet helemaal gevolgd...

Ik killde 580 lc van hem, omdat ik mijn bijl op het verkeerde dorp stuurde. Die moesten naar het dorp onder hem...

Ik snap nog steeds niet dat ik het niet doorhad op dat moment :/
 
Reactiescore
420
Ik killde 580 lc van hem, omdat ik mijn bijl op het verkeerde dorp stuurde. Die moesten naar het dorp onder hem...

Ik snap nog steeds niet dat ik het niet doorhad op dat moment :/

Ik vind jou echt een baas! hahahahahahah
 

DeletedUser62927

Guest
Ik killde 580 lc van hem, omdat ik mijn bijl op het verkeerde dorp stuurde. Die moesten naar het dorp onder hem...

Ik snap nog steeds niet dat ik het niet doorhad op dat moment :/

Aw, dat is inderdaad iets minder als stamgenoot zijnde... ik dacht trouwens wel dat er dan een bezoek zou komen in plaats van een gewone aanval..
 
Bovenaan