DeletedUser72584
Guest
Ik dacht dat jij fuseerde met Consequences? Dan is Consequences toch Rudral?![]()
Ik zeg niks over het internen. Ik zeg alleen dat jij bijna direct opgaf
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik dacht dat jij fuseerde met Consequences? Dan is Consequences toch Rudral?![]()
Hmm een van de spelers daar had toch al opgegeven?
En laten internen is idd de beste optie gezien jij ze niet kan behouden. Geslaagde actie van ZO laten we dan maar zeggen![]()
Het is geen opgeven, ik kap ermee omdat ik geen levenloos figuur wil worden die 24/7 achter m'n laptop zit omdat ik door 6 figuren en 1 goede kerel aangevallen word. Daarnaast wou je per se front met ons, dacht dat je dan op skills een gevecht wou houden?
Maar nee, je kiest ervoor om ons door 6 mensen te laten bashen, en dan zelf makkelijk dorpjes pakken.Jij bent een ruige hoor Irvan.
Hmm een van de spelers daar had toch al opgegeven?
En laten internen is idd de beste optie gezien jij ze niet kan behouden. Geslaagde actie van ZO laten we dan maar zeggen![]()
Dus je speelt TW me de gedachte dat als je eenmaal onder aanval komt er meteen mee stopt. Klasse is dat. Hoef je niet veel over Rudral te zeggen.
Het is geen opgeven, ik kap ermee omdat ik geen levenloos figuur wil worden die 24/7 achter m'n laptop zit omdat ik door 6 figuren en 1 goede kerel aangevallen word. Daarnaast wou je per se front met ons, dacht dat je dan op skills een gevecht wou houden?
Maar nee, je kiest ervoor om ons door 6 mensen te laten bashen, en dan zelf makkelijk dorpjes pakken.Jij bent een ruige hoor Irvan.
Max aantal punten: +- 1.026.153
Huidig aantal punten: 810.828
En dan ben jij trots op een verdediger van de dag????
![]()
Grapjas, van zodra ik ergens dodge time je er 7 clears van dichtbij op (die je altijd gereed hebt staan) + edetrein erop omdat muur 0 is. Dit zorgt ervoor dat ik ongemogelijk kan deffen, al stack ik zoveel als mogelijk -> enkel troepenwaste. En dat raad jij als tegenstander me toevallig aan?Hij had zijn troepen toch sowieso al lang moeten terughalen![]()
Meh toch erg matig hoor daan, ik overleefde veel ergere massa's op nlc4 met hooguit 3 dorpen verlies.![]()
Tja het probleem hier is dat iedereen opeens stopt als wij aanvallen en de tegenstander edelen. Dit is nu al de 3e grote speler...Niet dat het mij veel uit maakt, maar ik hou er gewoon niet van om dan opeens te zeggen ja ik heb er geen tijd voor. Als je dat van te voren al weet stop dan direct. De classic is ook snel, dat weet ik, maar je kiest er toch echt zelf voor.
En op skills een gevecht houden? Wil ik ook best doen, maar dan moet het 1 vs 1 zijn met evenveel front en even grote accounts, en dat kan nou eenmaal niet.
En met 6 man op jou is toch alleen maar mooi?
Stuurden jullie niet altijd een PM om te kijken of iemand online was? En als die niet online was een beetje gaan edelen? Dat vind ik wel sneu. Dat is ook de reden waarom ik jullie geblokkeerd heb via de PM (weet je dat ook weer)![]()
ja maar jij bent baas :$
neh ik heb nergens gezegd dat het zeer sterk deffen is. Maar voor de situatie (en de online uren) maak ik er wel echt het beste van en trek mijn account zoveel mogelijk uit.
trouwens Cl4 was toch zonder boer limiet dacht ik? veranderd de hele situatie dan, niet?
Met boerlimiet en bovendien ook nog eens edels goedkoop herbouwen.. lopen ze dood gooi je ze een halfuur later dus gewoon weer.![]()