Goede aanval/Goede verdediging

DeletedUser72584

Guest
Een trein? Volgens mij was het één edel gefeliciteerd :)

En je laat je internen dus dat is opgeven.
 

DeletedUser68372

Guest
Ben ik het niet mee eens, en ik snipe dus een gedeelte van je trein;)

Deze dorpjes laten internen is atm de beste oplossing.
 

DeletedUser72584

Guest
Hmm een van de spelers daar had toch al opgegeven?

En laten internen is idd de beste optie gezien jij ze niet kan behouden. Geslaagde actie van ZO laten we dan maar zeggen :)
 

DeletedUser68372

Guest
Rudral, 1 van de spelers had verdomd goeie redenen om ermee te kappen. Nu komt iedereen weer over me heen met jaaaa er zijn geen excuses bla bla bla. Ik hoef me niet te verantwoorden tegenover jou. Jij weet niet hoe de situatie op dit account nu is dus oordeel er niet over.
 

DeletedUser

Guest
Hmm een van de spelers daar had toch al opgegeven?

En laten internen is idd de beste optie gezien jij ze niet kan behouden. Geslaagde actie van ZO laten we dan maar zeggen :)

Het is geen opgeven, ik kap ermee omdat ik geen levenloos figuur wil worden die 24/7 achter m'n laptop zit omdat ik door 6 figuren en 1 goede kerel aangevallen word. Daarnaast wou je per se front met ons, dacht dat je dan op skills een gevecht wou houden?

Maar nee, je kiest ervoor om ons door 6 mensen te laten bashen, en dan zelf makkelijk dorpjes pakken. ;) Jij bent een ruige hoor Irvan.
 

DeletedUser

Guest
Het is geen opgeven, ik kap ermee omdat ik geen levenloos figuur wil worden die 24/7 achter m'n laptop zit omdat ik door 6 figuren en 1 goede kerel aangevallen word. Daarnaast wou je per se front met ons, dacht dat je dan op skills een gevecht wou houden?

Maar nee, je kiest ervoor om ons door 6 mensen te laten bashen, en dan zelf makkelijk dorpjes pakken. ;) Jij bent een ruige hoor Irvan.

Dus je speelt TW me de gedachte dat als je eenmaal onder aanval komt er meteen mee stopt. Klasse is dat. Hoef je niet veel over Rudral te zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Hmm een van de spelers daar had toch al opgegeven?

En laten internen is idd de beste optie gezien jij ze niet kan behouden. Geslaagde actie van ZO laten we dan maar zeggen :)

Yup. Verdere bash-on is dan ook niet echt van toegevoegde waarde.:D
 

DeletedUser

Guest
Dus je speelt TW me de gedachte dat als je eenmaal onder aanval komt er meteen mee stopt. Klasse is dat. Hoef je niet veel over Rudral te zeggen.

Misschien iets meer nadenken en iets minder stoer doen, zou erg helpen voor je denk ik ;)

Ik heb massa's gedeffed en daarin lukte alles prima. Echter komt bij Classic alles zó snel en dan moet je er elke minuut zijn ;) Dáár heb ik geen zin in. Ik vind dit spel erg amusant en interessant, maar ik heb naast TW ook nog een RL leven.
Liever daaraan mijn tijd besteden, dan no-life achter mijn laptop 24/7 een massa deffen.

En het is mijn eerste Classic, dus daarom had ik geen idee dat zo'n mass (met zo'n enorm laag stacklimiet) zóóóó tijdsrovend zou zijn. ;)
 

DeletedUser72584

Guest
Het is geen opgeven, ik kap ermee omdat ik geen levenloos figuur wil worden die 24/7 achter m'n laptop zit omdat ik door 6 figuren en 1 goede kerel aangevallen word. Daarnaast wou je per se front met ons, dacht dat je dan op skills een gevecht wou houden?

Maar nee, je kiest ervoor om ons door 6 mensen te laten bashen, en dan zelf makkelijk dorpjes pakken. ;) Jij bent een ruige hoor Irvan.

Tja het probleem hier is dat iedereen opeens stopt als wij aanvallen en de tegenstander edelen. Dit is nu al de 3e grote speler... :( Niet dat het mij veel uit maakt, maar ik hou er gewoon niet van om dan opeens te zeggen ja ik heb er geen tijd voor. Als je dat van te voren al weet stop dan direct. De classic is ook snel, dat weet ik, maar je kiest er toch echt zelf voor.

En op skills een gevecht houden? Wil ik ook best doen, maar dan moet het 1 vs 1 zijn met evenveel front en even grote accounts, en dat kan nou eenmaal niet.

En met 6 man op jou is toch alleen maar mooi? :D

Stuurden jullie niet altijd een PM om te kijken of iemand online was? En als die niet online was een beetje gaan edelen? Dat vind ik wel sneu. Dat is ook de reden waarom ik jullie geblokkeerd heb via de PM (weet je dat ook weer) :)
 

DeletedUser68372

Guest
Maat, je hebt je punt gemaakt, wij hebben fouten gemaakt. OK, nu graag zien hoe t verder gaat;) mij kom je sws nog wel tegen Sam niet meer die heeft zijn keuzen gemaakt.
 

DeletedUser72584

Guest
Geen idee wie je bent :p Maakt me ook niet uit of ik je weer tegen kom. Ik vind het prima ;)
 

DeletedUser

Guest
Kom is met rapportjes i.p.v. al dat gelul hier het is rapportjestopic:p
 

DeletedUser

Guest
Max aantal punten: +- 1.026.153
Huidig aantal punten: 810.828

En dan ben jij trots op een verdediger van de dag????
:D

stuk of 5 dorpen verloren toen ik online was, rest toen ik er niet was. wereld is te snel als je er half uur niet bent ben je dorp kwijt en aangezien ik al tijden zo goed als solo speel/def kan ik onmogelijk heel de tijd online zijn dus als ze dan toeslaan dan verlies ik inderdaad dorpen/troepen.

Hij had zijn troepen toch sowieso al lang moeten terughalen :)
Grapjas, van zodra ik ergens dodge time je er 7 clears van dichtbij op (die je altijd gereed hebt staan) + edetrein erop omdat muur 0 is. Dit zorgt ervoor dat ik ongemogelijk kan deffen, al stack ik zoveel als mogelijk -> enkel troepenwaste. En dat raad jij als tegenstander me toevallig aan? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Meh toch erg matig hoor daan, ik overleefde veel ergere massa's op nlc4 met hooguit 3 dorpen verlies. :D

ja maar jij bent baas :$
neh ik heb nergens gezegd dat het zeer sterk deffen is. Maar voor de situatie (en de online uren) maak ik er wel echt het beste van en trek mijn account zoveel mogelijk uit.

trouwens Cl4 was toch zonder boer limiet dacht ik? veranderd de hele situatie dan, niet?
 

DeletedUser

Guest
Tja het probleem hier is dat iedereen opeens stopt als wij aanvallen en de tegenstander edelen. Dit is nu al de 3e grote speler... :( Niet dat het mij veel uit maakt, maar ik hou er gewoon niet van om dan opeens te zeggen ja ik heb er geen tijd voor. Als je dat van te voren al weet stop dan direct. De classic is ook snel, dat weet ik, maar je kiest er toch echt zelf voor.

En op skills een gevecht houden? Wil ik ook best doen, maar dan moet het 1 vs 1 zijn met evenveel front en even grote accounts, en dat kan nou eenmaal niet.

En met 6 man op jou is toch alleen maar mooi? :D

Stuurden jullie niet altijd een PM om te kijken of iemand online was? En als die niet online was een beetje gaan edelen? Dat vind ik wel sneu. Dat is ook de reden waarom ik jullie geblokkeerd heb via de PM (weet je dat ook weer) :)

Lol, pretendeer je nu echt dat ik ben gestopt door jou? :eek: Laat me niet lachen, ik stop omdat ik niet zo'n levenloze computernerd wil worden. En ik heb zeker tijd gemaakt voor de Classic, maar zoals ik eerder al zei in een vorige post ----> dit is m'n eerste classic, dus ik had geen idee wat ik kon verwachten.

Nouja als jij en Woerst samen op mij waren gegaan, dan was het geen probleem geweest. Dan hadden we in totaal evenveel punten en dan was het jullie veel minder afgegaan.

Erg mooi ja, zeggen dat je front met ons wilt (ik denk, die wilt een leuk gevecht houden en ons op "skills" verslaan) ----> gaan ze met 7 man alles kapot bashen :eek:

In PM kijken of iemand online was? Woerst was altijd online, daar kon ik altijd goed mee praten en we hebben rond 1 uur gewoon nog kunnen praten. Dat jij een PM om 12 uur ziet als online-check, daar kan ik niets aan doen. Misschien vragen of je bedtijd wat later mag?
 
Reactiescore
2.039
ja maar jij bent baas :$
neh ik heb nergens gezegd dat het zeer sterk deffen is. Maar voor de situatie (en de online uren) maak ik er wel echt het beste van en trek mijn account zoveel mogelijk uit.

trouwens Cl4 was toch zonder boer limiet dacht ik? veranderd de hele situatie dan, niet?

Met boerlimiet en bovendien ook nog eens edels goedkoop herbouwen.. lopen ze dood gooi je ze een halfuur later dus gewoon weer. :p
 

DeletedUser

Guest
Met boerlimiet en bovendien ook nog eens edels goedkoop herbouwen.. lopen ze dood gooi je ze een halfuur later dus gewoon weer. :p

ik herhaal: ja maar jij bent baas :p
al is elke situatie uiteraard anders. Geen idee of ik hetgene wat jij gepresteerd hebt zou kunnen evenaren, net als ik niet weet of je in deze situatie meer zou kunnen doen als mij. Waarschijnlijk met de nodige activiteit zeker en vast :)
 
Bovenaan