We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
![]()
Hier ook nog een screen dat er een poll op ons forum heeft gestaan, de gehele stam heeft hierbij gestemd VOOR EEN BG MET MOTR!
Om terug te komen op gisteren, heb ik onze volledige discord van de afgelopen weken terug gescrolld om alle berichten te vinden welke ik hierna ga tonen. Ik ben nog steeds van mening dat wij van Globe niks wisten van de BG tussen MoTr en 1C en dus het hele gebeuren om het aanvallen van een BG na het leaven van een stam. Het enige punt wat ik hier dan ook wil maken, is om aan te tonen dat wij vanuit Globe fair hebben getracht te handelen. Meerdere malen de vraag gesteld of er geen verbanden zijn die mogelijk geschonden zouden worden etc. Daarnaast staan er berichten bij van Ruvon, gecommuniceerd naar ons. Hier wil ik niet over oordelen, de ene zal het dom en onwetend vinden, de ander zal het liegen vinden. Ieder mag daar zijn eigen mening over vormen. Daarnaast zullen jullie een hoop namen geblurd zien of berichten tussen door. Dit is omdat dit gevoelige informatie over de massa bevat welke ik hier niet wil tonen, of omdat ik het niet van belang vind wie die berichten gezonden heeft.
Bekijk bijlage 20132
Bekijk bijlage 20133
Bekijk bijlage 20134
Bekijk bijlage 20135
Bekijk bijlage 20136
Bekijk bijlage 20137
Bekijk bijlage 20139
Dus Ruvon zou al vanaf 26-04 of misschien al eerder Globe joinen en die heeft nog tot 03-05 bij ons in de stam gezeten? Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar er wordt hier geen net spel gespeeld door jullie als stam zijnde. Als Ruvon weg wou bij ons en jullie hem op deze datum al willen rekruteren waarom zit hij dan nog zolang bij ons? Wat heeft dat voor nut tenzij hier misbruik van wordt gemaakt? Vind het wel schrijnend om aan te zien dat jullie dat allemaal niet zo erg vinden bij Globe, een nieuw stamlid waarvan overduidelijk is dat die jullie gaat joinen nog meer dan een week bij jullie vijand in de stam laten zitten, pathetic.
Er is al genoeg bewijs geleverd middels screens dat Ruvon van de BG afwist en zelfs de planning omtrent een gezamenlijk Massa.
Deze gegevens deelt hij ook mee naar zijn irl vriend @Predec .
Dus alles onzin van dat er geen geweten was vanuit Globe is totaal nutteloze bedragen.
Globe die targets geeft aan Ruvon, deelt nog steeds niet mee van wie ruvon de targets had gekregen en waarom de eerder aangenomen ruvon tot laatste moment in 1C blijft zitten.
Gebruik van spionage en stab is dus middels screens nu voldoende aangetoont.
De Noobs van Globe kunnen nu her en der opzoek gaan naar puntjes en kommaa's om te zien of ze een uitweg kunnen vinden om aan te tonen dat er geen BG was.
Daarnaast verwacht de gros van W72 dat de accounts binnen Globe die zich nu keren tegen zulke manier van spelen, dat zij eens in actie gaan i.p.v. hele tijd boel proberen te verdraaien via AF.
Ik heb reeds meermaals gezegd dat er vandaag over ruvon gepraat zal worden binnen globe.
Lever gewoon de namen die de targets en massaplanning aan ruvon had meegedeeld
Zo kan degene die gebruikt maakte van de info die ruvon doorspeelde aan Globe ook onthuld worden !
We proberen niet eens aan te tonen dat er geen BG was.
Je post slaagt 5 keer op niets ❤
Wat heeft het meedelen van een massaplanning te maken met het weten van een BG?Daarom nogmaals verzoek @Thomas Shelby Jr. welke noob binnen Globe deelde de targets en massaplanning aan ruvon door.
Ik heb reeds meermaals gezegd dat er vandaag over ruvon gepraat zal worden binnen globe.
Wat heeft het meedelen van een massaplanning te maken met het weten van een BG?
WIJ GAAN VANAVOND MET DE STAM OVERLEGGEN.
Je grammatica ookJou iq is echt beneden pijl