Global Stabbings

Reactiescore
1.962
8943367fd92c0fa93f5466f0d0ba8a8d.png


Hier ook nog een screen dat er een poll op ons forum heeft gestaan, de gehele stam heeft hierbij gestemd VOOR EEN BG MET MOTR!
 
Reactiescore
117
Om terug te komen op gisteren, heb ik onze volledige discord van de afgelopen weken terug gescrolld om alle berichten te vinden welke ik hierna ga tonen. Ik ben nog steeds van mening dat wij van Globe niks wisten van de BG tussen MoTr en 1C en dus het hele gebeuren om het aanvallen van een BG na het leaven van een stam. Het enige punt wat ik hier dan ook wil maken, is om aan te tonen dat wij vanuit Globe fair hebben getracht te handelen. Meerdere malen de vraag gesteld of er geen verbanden zijn die mogelijk geschonden zouden worden etc. Daarnaast staan er berichten bij van Ruvon, gecommuniceerd naar ons. Hier wil ik niet over oordelen, de ene zal het dom en onwetend vinden, de ander zal het liegen vinden. Ieder mag daar zijn eigen mening over vormen. Daarnaast zullen jullie een hoop namen geblurd zien of berichten tussen door. Dit is omdat dit gevoelige informatie over de massa bevat welke ik hier niet wil tonen, of omdat ik het niet van belang vind wie die berichten gezonden heeft.

Bekijk bijlage 20132
Bekijk bijlage 20133
Bekijk bijlage 20134
Bekijk bijlage 20135
Bekijk bijlage 20136
Bekijk bijlage 20137
Bekijk bijlage 20139

Dus Ruvon zou al vanaf 26-04 of misschien al eerder Globe joinen en die heeft nog tot 03-05 bij ons in de stam gezeten? Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar er wordt hier geen net spel gespeeld door jullie als stam zijnde. Als Ruvon weg wou bij ons en jullie hem op deze datum al willen rekruteren waarom zit hij dan nog zolang bij ons? Wat heeft dat voor nut tenzij hier misbruik van wordt gemaakt? Vind het wel schrijnend om aan te zien dat jullie dat allemaal niet zo erg vinden bij Globe, een nieuw stamlid waarvan overduidelijk is dat die jullie gaat joinen nog meer dan een week bij jullie vijand in de stam laten zitten, pathetic.
 
Reactiescore
634
Dus Ruvon zou al vanaf 26-04 of misschien al eerder Globe joinen en die heeft nog tot 03-05 bij ons in de stam gezeten? Jullie kunnen zeggen wat jullie willen maar er wordt hier geen net spel gespeeld door jullie als stam zijnde. Als Ruvon weg wou bij ons en jullie hem op deze datum al willen rekruteren waarom zit hij dan nog zolang bij ons? Wat heeft dat voor nut tenzij hier misbruik van wordt gemaakt? Vind het wel schrijnend om aan te zien dat jullie dat allemaal niet zo erg vinden bij Globe, een nieuw stamlid waarvan overduidelijk is dat die jullie gaat joinen nog meer dan een week bij jullie vijand in de stam laten zitten, pathetic.

Er is al genoeg bewijs geleverd middels screens dat Ruvon van de BG afwist en zelfs de planning omtrent een gezamenlijk Massa.
Deze gegevens deelt hij ook mee naar zijn irl vriend @Predec .
Dus alles onzin van dat er geen geweten was vanuit Globe is totaal nutteloze bedragen.

Globe die targets geeft aan Ruvon, deelt nog steeds niet mee van wie ruvon de targets had gekregen en waarom de eerder aangenomen ruvon tot laatste moment in 1C blijft zitten.

Gebruik van spionage en stab is dus middels screens nu voldoende aangetoont.
De Noobs van Globe kunnen nu her en der opzoek gaan naar puntjes en kommaa's om te zien of ze een uitweg kunnen vinden om aan te tonen dat er geen BG was.


Daarnaast verwacht de gros van W72 dat de accounts binnen Globe die zich nu keren tegen zulke manier van spelen, dat zij eens in actie gaan i.p.v. hele tijd boel proberen te verdraaien via AF.
 
Reactiescore
301
Er is al genoeg bewijs geleverd middels screens dat Ruvon van de BG afwist en zelfs de planning omtrent een gezamenlijk Massa.
Deze gegevens deelt hij ook mee naar zijn irl vriend @Predec .
Dus alles onzin van dat er geen geweten was vanuit Globe is totaal nutteloze bedragen.

Globe die targets geeft aan Ruvon, deelt nog steeds niet mee van wie ruvon de targets had gekregen en waarom de eerder aangenomen ruvon tot laatste moment in 1C blijft zitten.

Gebruik van spionage en stab is dus middels screens nu voldoende aangetoont.
De Noobs van Globe kunnen nu her en der opzoek gaan naar puntjes en kommaa's om te zien of ze een uitweg kunnen vinden om aan te tonen dat er geen BG was.


Daarnaast verwacht de gros van W72 dat de accounts binnen Globe die zich nu keren tegen zulke manier van spelen, dat zij eens in actie gaan i.p.v. hele tijd boel proberen te verdraaien via AF.

We proberen niet eens aan te tonen dat er geen BG was. Verder, als we noobs zijn, mag je ons eindelijk wel eens wegspelen. Ik denk dat je de post van Hustler maar half hebt gelezen. Net zoals anderen hierboven. Ik heb reeds meermaals gezegd dat er vandaag over ruvon gepraat zal worden binnen globe.

In plaats van dit even af te wachten loopt heel w72 hier zaken tot 10 keer toe te herhalen als kleine kinderen die persé een snoepje willen. We snappen jullie mening en wat jullie willen ondertussen hoor. Laat ons nu ook even ons werk doen.
 
Reactiescore
634
Ik heb reeds meermaals gezegd dat er vandaag over ruvon gepraat zal worden binnen globe.

Lever gewoon de namen die de targets en massaplanning aan ruvon had meegedeeld :)
Zo kan degene die gebruikt maakte van de info die ruvon doorspeelde aan Globe ook onthuld worden !

Zo kan pas duidelijk worden aan wie de stabber ruvon de info doorspeelde en wie degene binnen Globe is die gebruik maakt van een spion ')
 
Reactiescore
634
Je post slaagt 5 keer op niets ❤

Omdat Globe nu ze zaken probeert te verdraaien en door de druk van buiten af de stab van ruvon eindelijk gaat erkennen.
Alleen @Predec die gretig gebruik heb gemaakt van al de info willen/durven jullie niette onthullen.

Daarom nogmaals verzoek @Thomas Shelby Jr. welke noob binnen Globe deelde de targets en massaplanning aan ruvon door.
Kom nu ook niet met onzin aanzetten, screens laten zien dat Globe op de hoogte was van de BG <3
 
Reactiescore
634
Wat heeft het meedelen van een massaplanning te maken met het weten van een BG?


Omdat Globe nu met onzin zit aan te komen,
Jullie weten ook dat Ruvon een stab heeft gepleegd en een zeer vieze zelfs.
Maar hetgeen waar jullie niet op in durven te gaan is, degene de massa planning met Ruvon gedeeld heeft, terwijl de screens aantonen dat Globe van de BG afwist (check anders de datums van de screens).
Stabber weten we, nu nog degene onthullen die gebruik maakte van die info nog :)

Met een sisser willen jullie nu hier vanaf komen en met onzin voorstellen komen aanzetten.
Stop voorstel van Nieuwe Team daarom ook in je ***.
 
Reactiescore
805
Kan je dan even de juiste foto tonen waar je kan zien dat we voor de overstap wisten van de BG?
Ik kijk er waarschijnlijk over maar ik zie het niet. En dat meen ik serieus. :)
 
Reactiescore
2.433
De post van @.Hustler wilt aantonen dat er fair is gehandeld door Globe, toch? Ik snap oprecht niet wat jullie fair, in de mate we dit woord nog serieus met jullie in verband kunnen brengen, vinden aan de recruit van Ruvon vastleggen. De recruit stond (minstens, ik gok allanger) dan 24 april vast, waarom hem niet laten joinen? Om nog een beetje info van 1c en Motr! te vergaren? Om voor het overstappen nog een NAP met 3 fresh! accounts uit te brand te slepen zodat zijn overstap vlekkeloos kon verlopen?
 
Reactiescore
301
Once again, je begrijpend lezen is lager dan 0. Dit voorstel is er nooit geweest. WIJ GAAN VANAVOND MET DE STAM OVERLEGGEN.

Jou iq is echt beneden pijl. Ik neem een AF brake vooraleer ik mezelf ook verlaag, wat ik net al deed.
 
Reactiescore
634
Laagste van laagste is gebruik maken van spionen en samen willen spelen met een stabber.
Dus lager kan je helaas niet zakken :)

WIJ GAAN VANAVOND MET DE STAM OVERLEGGEN.

Gaan jullie dan als stam proberen rest van W72 overtuigen waarom een stabber en spionage niet zo erg is ?
Of hebben jullie enkel in woord het over fair spelen en niet de ballen om ook daadwerkelijk er iets tegen te doen ?
 
Bovenaan