Ghosts kan het niet in hun eentje aan

DeletedUser69459

Guest
Niets persoonlijks Ghosts,

Maar ik ben het wel met je eens Peeta, dit is geen vorm van backstab en het is inderdaad slim spel.
Maar dat maakt het ook Laf spel en een teken van zwakte in mijn ogen?
Of ligt dat aan mij?



Ik vraag mij af hoe goed jij bent in diplomatie als jij dit zegt over Ghost met wie jullie betrekkingen hebben mrgoed :D
 
Reactiescore
1.278
Ik vraag mij af hoe goed jij bent in diplomatie als jij dit zegt over Ghost met wie jullie betrekkingen hebben mrgoed :D

heeft ie niet meer volgens mij xD teminste castiel kreeg al aanval op hem op af omdat hij vertrouwlijke info op af had gezet ofz:rolleyes:
 

DeletedUser69459

Guest
heeft ie niet meer volgens mij xD teminste castiel kreeg al aanval op hem op af omdat hij vertrouwlijke info op af had gezet ofz:rolleyes:

Nja, een normale diplmaat zou zijn best doen om banden met de nummer 2 stam te herstellen, mja, ieder zijn ding :D
 
Reactiescore
1.278
Nja, een normale diplmaat zou zijn best doen om banden met de nummer 2 stam te herstellen, mja, ieder zijn ding :D

Ik als normale diplomaat probeer dat ook constant, maarja ghost werkt helaas niet zo mee :(
 

Deleted User - 2075062

Guest
Pffff ... Baapblazers, ga lekker met je blokken spelen en laat het AF maar aan de grote mensen over :rolleyes:
 

DeletedUser71655

Guest
Beste lezer,

ongeveer een week geleden gebeurden het onvermijdelijke; 3 spelers van Ghosts waardoor ik omringd was zetten de aanval tegen mij in. Nou wist ik dat al lang nadat een speler van hun waarmee ik goede contacten had onze PBG had beëindigd en ik de aanval had ingezet (want ja wat kon ik nog meer?). Nu zijn ze denk ik ondertussen al 80% van de clears verloren maar 1 ding viel me wel op: ze hadden tegen bijna iedere omringende speler, hoe klein die ook was, van mij verteld dat ik was gestopt. Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat de nummer 2 stam van W39 niet een speler van 120k punten kan pakken zonder tegen iedereen te zeggen dat ik was gestopt zodat die spelers mij ook gingen aanvallen. In mijn opzicht vind ik dat enorm zwak.

Mvg,

Baapblazers.

Dus omdat ze zeiden tegen jou buren dat je gestopt was, kunnen ze geen account wegspelen?
Het geeft enkel voordelen, maargoed zal je wel niet begrijpen:rolleyes:

Ik hoorde net dat het account van de leider van Ghost is opgebouwd door de leider van Divine. Ze kunnen het dus degelijk niet alleen af.

MJND zou naar Ghosts komen, hij zat in de groepschat en alles, dus hij was gewoon een deel van Ghosts op dat moment, toen Just a Ghost werd gecleard in de periode dat Castiel in Hongarije zat heeft Jurrien veelal de vv gehad, dus opgebouwd wil ik het niet noemen, Jurrien heeft dat echter erg netjes gedaan en is daar ook voor bedankt en alles, verder was er van Divine nog geen sprake, dus ik zie niet in waarom je 'de leider van Divine' er bij moet zetten.
 

DeletedUser71618

Guest
Nou baap, dan ben ik toch benieuwd, wie dat gezegd heeft, tegen wie, enzovoort. Dit is ook een makkelijke insinuatie van je zeg. Voor zo ver ik weet klopt alleen het 'met zijn 3en aangevallen'-gedeelte.
 

Deleted User - 2075062

Guest
]
Wat een arrogantie zeg :eek:

Jij hebt het AF ook niet uitgevonden hoor...

Alweer zo 1 ... Waar beweer ik dat ik t uitgevonden heb zeg alleen dat hij als hij dit soort dingen gaat posten duidelijk nog in de kleutertijd zit en zich niet over verlies heen kan zetten. Dan kan hij beter op de speelplaats blijven ;)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik hoorde net dat het account van de leider van Ghost is opgebouwd door de leider van Divine. Ze kunnen het dus degelijk niet alleen af.

Och och och wat n zielige reactie. Het account is opgebouwd door mij, MJND heeft VV gedraait toen ik op vakantie was en het account problemen had.
 

DeletedUser

Guest
Al de 2e die hier naar het AF komt en in zijn 1e post met een positief bericht over Ghost komt, beetje apart :confused:
 
Bovenaan