Ghosts kan het niet in hun eentje aan

DeletedUser74276

Guest
Beste lezer,

ongeveer een week geleden gebeurden het onvermijdelijke; 3 spelers van Ghosts waardoor ik omringd was zetten de aanval tegen mij in. Nou wist ik dat al lang nadat een speler van hun waarmee ik goede contacten had onze PBG had beëindigd en ik de aanval had ingezet (want ja wat kon ik nog meer?). Nu zijn ze denk ik ondertussen al 80% van de clears verloren maar 1 ding viel me wel op: ze hadden tegen bijna iedere omringende speler, hoe klein die ook was, van mij verteld dat ik was gestopt. Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat de nummer 2 stam van W39 niet een speler van 120k punten kan pakken zonder tegen iedereen te zeggen dat ik was gestopt zodat die spelers mij ook gingen aanvallen. In mijn opzicht vind ik dat enorm zwak.

Mvg,

Baapblazers.
 

DeletedUser74005

Guest
Ghosts is ook zwak, zijn stelletje noobs ^^

Slotje?
 

DeletedUser68252

Guest
Post dit soort dingen voortaan bij top of flop stammen, daarnaast mag je verder wat minder hoog van de daken schreeuwen voortaan. Je hebt mensen gezegd per mededeling dat Divine def bij jullie heeft staan, wat helemaal niet zo is voor zover ik weet.
 

DeletedUser74005

Guest
Laten we hier dan een hele boeiende discussie over gaan houden ^^
 
Reactiescore
116
Okay, ik vind het net heel slim om kleine bondgenoten te zoeken om zelf je handen niet al te veel vuil te maken :)
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
1.278
Ja, maar je mag best 'niet helemaal de waarheid vertellen', als je daardoor voorkomt dat iemand gekwetst wordt.

Nja dat vind ik een lastig geval, want wanneer is iemand gekwetst... iedereen raakt van andere dingen gekwetst dus je weet nooit van te voren of ze van de waarheid gekwetst raken. Dus dat verkomen is natuurlijk uiterst lastig
 

DeletedUser74005

Guest
Nja dat vind ik een lastig geval, want wanneer is iemand gekwetst... iedereen raakt van andere dingen gekwetst dus je weet nooit van te voren of ze van de waarheid gekwetst raken. Dus dat verkomen is natuurlijk uiterst lastig

Njaa... Maar toch vind ik dat een leugentje om best wil moet kunnen. Of in ieder geval de waarheid verzwijgen, dan lieg je nog niet eens ook :D
 

DeletedUser73696

Guest
Ik hoorde net dat het account van de leider van Ghost is opgebouwd door de leider van Divine. Ze kunnen het dus degelijk niet alleen af.
 
Reactiescore
1.278
Njaa... Maar toch vind ik dat een leugentje om best wil moet kunnen. Of in ieder geval de waarheid verzwijgen, dan lieg je nog niet eens ook :D

maar hier is niet spraken van verzwijgen hier is duidelijk spraken van liegen aangezien ze gezegd zouden hebben dat hij gestopt zou zijn wat duidelijk niet waar is gebleken.
 
Reactiescore
372
Ik hoorde net dat het account van de leider van Ghost is opgebouwd door de leider van Divine. Ze kunnen het dus degelijk niet alleen af.

Inderdaad. Maakjenietdruk heeft alles gedaan. Hij heeft ook mijn account opgebouwd. Nog bedankt mjnd!

Voor de rest, wat wil je nu precies bereiken baapblazers? Ik zie het probleem niet zo? Meest simpele vorm van diplomatie lijkt me
 

DeletedUser74005

Guest
maar hier is niet spraken van verzwijgen hier is duidelijk spraken van liegen aangezien ze gezegd zouden hebben dat hij gestopt zou zijn wat duidelijk niet waar is gebleken.

Oke, dan heb ik niks gezegd :(
 

DeletedUser73696

Guest
Ghost heeft zelfs mij hulp gevraagd, ze kunnen het niet alleen.
 

DeletedUser69459

Guest
Wou ik net iets ontopic aan mijn reactie toevoegen, gaat het niet meer :(

Doe ik het nu maar. Het is natuurlijk niet super netjes, maar het is nog steeds tribalwars. Je kan het niet echt een backstab noemen ofzo, eerder slim gezien. Mrgoed, dat is mijn mening.
 

DeletedUser

Guest
Wou ik net iets ontopic aan mijn reactie toevoegen, gaat het niet meer :(

Doe ik het nu maar. Het is natuurlijk niet super netjes, maar het is nog steeds tribalwars. Je kan het niet echt een backstab noemen ofzo, eerder slim gezien. Mrgoed, dat is mijn mening.

Niets persoonlijks Ghosts,

Maar ik ben het wel met je eens Peeta, dit is geen vorm van backstab en het is inderdaad slim spel.
Maar dat maakt het ook Laf spel en een teken van zwakte in mijn ogen?
Of ligt dat aan mij?
 

DeletedUser

Guest
Als het echt zo is, zie ik het eerder strategisch slim om zo te werken.
 
Bovenaan