Gezocht: Speedronde #1200 - Special Round

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik ben zat vaak geband, maar gebanned worden is in 99% van de gevallen terecht.

en in jullie geval vast ook wel, en anders moet je niet zo wenen want het is maar een spelletje :eek:

onee wacht jullie misten nu een speedronde!!:eek::eek:

Ga fietse ofzo, snol.
 

DeletedUser

Guest
ik ben zat vaak geband, maar gebanned worden is in 99% van de gevallen terecht.

en in jullie geval vast ook wel, en anders moet je niet zo wenen want het is maar een spelletje :eek:

onee wacht jullie misten nu een speedronde!!:eek::eek:

Die 1% was voor die ban op .br, omdat wij een plaatje hadden dat zogenaamd niet toegestaan was, alsof ze daar nl konden! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Waarom geven jullie uberhaupt nog je mening? Het is toch altijd negatief en neerbuigend omdat jullie jezelf zogenaamd ''beter'' vinden.
 

DeletedUser30571

Guest
Ik mag het toch wel onzin vinden dat je een script gebruikt? En bovendien jullie zetten jezelf nogal raar neer met al dat gezeik en gezeur..
 

DeletedUser

Guest
We geven dat commentaar en zetten jullie op jullie plek zodat jullie ons willen ownen en daardoor stiekem toch niet stoppen en blijven spelen, want anders missen we jullie zo! :eek:
 
Reactiescore
76
We geven dat commentaar en zetten jullie op jullie plek zodat jullie ons willen ownen en daardoor stiekem toch niet stoppen en blijven spelen, want anders missen we jullie zo! :eek:

ik ben van dezelfde mening alhoewel op dat op jullie plaats zetten moeilijk gaat :D
 

DeletedUser

Guest
Ik mag het toch wel onzin vinden dat je een script gebruikt? En bovendien jullie zetten jezelf nogal raar neer met al dat gezeik en gezeur..

ja maar jullie maken jullie eigen verhaal ervan zoals dat we illegale scripts gebruiken terwijl we nu de legale gebruiken.
 
Reactiescore
575
We hebben eerst nog één aanmelding nodig voordat de ronde door kan gaan. Als je dus tijd hebt en het leuk lijkt om als stamoprichter of -leider aan de ronde mee te doen, meld je dan gauw dan via het supportsysteem!

Groetjes,
 

DeletedUser63150

Guest
Waarom geven jullie uberhaupt nog je mening? Het is toch altijd negatief en neerbuigend omdat jullie jezelf zogenaamd ''beter'' vinden.

1 Flexibility Revo. 90.957 16
2 Candice Swanepoel Candic 79.145 14
3 .The Enemy Candic 61.225 11

U rock davey

Top 3 Spelers
Afgekeurde Astronaut
thijs44
Candice Swanepoel

U rock sean

Top 3 Spelers
Thundercracker
koenislief
Candice Swanepoel

U rock robbie
 

DeletedUser

Guest
1 Flexibility Revo. 90.957 16
2 Candice Swanepoel Candic 79.145 14
3 .The Enemy Candic 61.225 11

U rock davey

Top 3 Spelers
Afgekeurde Astronaut
thijs44
Candice Swanepoel

U rock sean

Top 3 Spelers
Thundercracker
koenislief
Candice Swanepoel

U rock robbie

Pff idd, wat een constante speler die Candice Swanepoel, elke keer in de top 3 zeg! :D
 

DeletedUser51009

Guest
Top 3 Spelers
Sexyness above Skills
Louder Than Boom
Julia Schippers

u rock costi :D
 
Reactiescore
575
We zijn weer goed off-topic bezig..

De stamleiders zijn bekend en zijn inmiddels ook aangeschreven. Een oproep aan hen om even te reageren op hun supportaanvraag. De aankondiging voor de ronde komt later vanavond op het forum. ;)

.closed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan