Gezocht: Speedronde #1200 - Special Round

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
575
Speedronde #1200 - Special Round

Beste spelers,

Bijna is het alweer zover: speedronde #1200 komt eraan en dat kunnen we niet zomaar aan ons voorbij laten gaan. We willen deze (speciale) ronde uiteraard weer uitbundig vieren, en daarom hebben we weer een leuk concept bedacht. We kunnen op dit moment natuurlijk nog niet het gehele concept uit de doeken doen. We kunnen echter wel zeggen dat je de aankomende ronde weer kunt vergelijken met de vorige speciale rondes, maar dat we wel proberen om er ook ditmaal een eigen twist aan te geven. Als je je alvast een beeld wilt vormen van de ronde, kun je dus in die richting denken.

De datum kunnen we alvast verklappen. Speedronde #1200 zal plaatsvinden op zondag 12 mei 2013. Als je deze ronde dus niet wilt missen, raden we je alvast aan deze dag vrij te houden. De exacte start- en eindtijd zullen in een later stadium bekend gemaakt worden. Dit betekent ook gelijk dat de geplande ronde van de Springtime Speed op deze dag komt te vervallen en in het eerste weekend van juni ingehaald zal worden.

Gezocht

Om alles in goede banen te kunnen leiden, zijn wij voor deze ronde op zoek naar de volgende personen:

• 2 stamoprichters (eindverantwoordelijke in de stam)
• 2 stamleiders (assisteert de stamoprichter)

Om even een misverstand uit de wereld te helpen, elke stam heeft dus 2 leiders. Een stamoprichter én een stamleider. We zijn ons ervan bewust dat we toch een redelijke inspanning vanuit jullie kant nodig hebben, echter verwachten we dat dit geen problemen zal opleveren en willen we je vragen te solliciteren als je daarvoor tijd en zin hebt. Houd daarbij in gedachten dat we op je moeten kunnen rekenen tijdens de ronde! We hebben geprobeerd deze ronde ruim op voorhand bekend te maken, zodat je je vrienden en familie kan optrommelen om zich beschikbaar te stellen. Je hoeft voor deze ronde echt niet over goede capaciteiten te beschikken om een stam te kunnen leiden, maar het is altijd meegenomen.

Weet jij daarom heel zeker dat je deze ronde (nagenoeg) in zijn geheel kan spelen en/of deze dag aanwezig kunt zijn, je stam naar de overwinning kan brengen en over enig gezag beschikt? Dan zoeken we jou en kan je je aanmelden als stamleider of -oprichter via het supportsysteem. We willen jullie nadrukkelijk vragen enkel te solliciteren als je daarvoor ook de tijd hebt! De deadline voor het aanmelden is op donderdag 9 mei 2013 23:59 uur. Eventueel kunnen de inlevertermijn nog iets opschuiven, als we niet aan voldoende aanmeldingen raken, maar dit zullen we te zijner tijd overwegen.

Zet in je sollicitatie even in het kort (± 50 woorden) je ervaring met speedwerelden en je motivatie. Vermeld ook je forumaccount en spelaccount. Spelers, die deze ronde graag willen spelen, hoeven zich niet aan te melden. Dit is enkel als je graag als stamleider of -oprichter wilt deelnemen.

De aankondiging met de specifieke (ronde)instellingen zal te zijner tijd volgen.

Wij wensen jullie alvast veel plezier en succes met deze speciale ronde. Wij hopen dat hij in de smaak zal vallen.

Mochten jullie nog vragen of opmerkingen hebben, wij horen het graag. Je kunt dit topic verder gebruiken voor het stellen van vragen met betrekking tot de ronde of met elkaar erover discussiëren.

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl speedteam
 

DeletedUser64860

Guest
Leuke initiatief!

Alleen kan ik bijna nooit op een zondag anders had ik me sws aangemeld :)
 

DeletedUser67386

Guest
Ik kan ook niet 's zondags, dan komen we namelijk altijd met de hele familie bij elkaar:(
 

DeletedUser

Guest
lijkt me leuke ronden, moeten spelers zich later wel aanmelden?
 
Reactiescore
575
lijkt me leuke ronden, moeten spelers zich later wel aanmelden?
Ja, daarover komt later meer informatie.

We hebben inmiddels drie aanmeldingen gehad, we zoeken dus nog minimaal één aanmelding voor stamoprichter of -leider. We zien je aanvraag graag via de support tegemoet.
 

DeletedUser

Guest
Ik sla deze ronde over, toch zeker qua leiderschap :p
Vier deze zondag me verjaardag, daarbij ook me rijbewijsje vieren dus ik heb wel iets beters te doen in de middag/avond, misschien dat ik de ochtend nog wel eventjes speel :D
 

DeletedUser

Guest
ik sla deze ronde over, toch zeker qua leiderschap :p
vier deze zondag me verjaardag, daarbij ook me rijbewijsje vieren dus ik heb wel iets beters te doen in de middag/avond, misschien dat ik de ochtend nog wel eventjes speel :d

pilsenn!
 

DeletedUser63150

Guest
Ik zou wel willen maar ben gestopt met nls door die onterechte ban
 

DeletedUser

Guest
Jij bent duidelijk niet geband. Je zou verschieten als je ziet hoeveel frustratie een onterechte ban teweegbrengt als je net lekker gaat.

ik ben zat vaak geband, maar gebanned worden is in 99% van de gevallen terecht.

en in jullie geval vast ook wel, en anders moet je niet zo wenen want het is maar een spelletje :eek:

onee wacht jullie misten nu een speedronde!!:eek::eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan