Geweldige rapportjes/enorme faalacties

DeletedUser

Guest
Een account er mooi & verzorgd laten uitzien is toch al een teken dat ze weten hoe ze willen spelen om er zo het meeste uit te halen.

Je kan best weten hoe je wil spelen, maar dat wil niet zeggen dat je meteen goed bent. Daarnaast is het ook niet ongebruikelijk dat als een acc er minder goed bij staat dan het zou moeten staan iemand uit de stam een vv pakt om het account op orde te zetten als de spelers zelf niet actief/capabel genoeg zijn. Dat je account goed staat zegt dus vrij weinig imo :p
 

DeletedUser75798

Guest
Zit een vorm van waarheid in, maar volgens mij ga jij ook een account helemaal omver kappen om het zo goed mogelijk in te delen? DarkSnake bv werkte niet met groepen, maar zette in notities: 'Dit dorp is off/Dit dorp is deff/Dit dorp bevat edels.
 
Reactiescore
1.075
daan niet praten, jij bent noob
 

DeletedUser

Guest
Zit een vorm van waarheid in, maar volgens mij ga jij ook een account helemaal omver kappen om het zo goed mogelijk in te delen? DarkSnake bv werkte niet met groepen, maar zette in notities: 'Dit dorp is off/Dit dorp is deff/Dit dorp bevat edels.

Als je niet met groepen werkt ben je wel een ongelofelijke amateur, maar dat wil niet zeggen dat je wel meteen goed bent zodra je je groepen normaal op orde hebt toch? Groepen op Sjondeer staan prima, en toch bak ik er nogsteeds geen klap van :cool:

daan niet praten, jij bent noob

Jij stinkt :mad:
 

DeletedUser75798

Guest
Ik heb ook kruis & stam, telt dat ook? ZC/Boog & ZC ed. zijn dan wel noob?
 

DeletedUser73082

Guest
juh. Gwn random sturen die hap, zie je achteraf wel of het OFF of DEFF was dat je als OS of Attack stuurde :cool:
 
Reactiescore
372
Niet uit de context trekken aub. Lees even wat er in de quote staat.

Daarnaast moet je niet gaan doen alsof ik het allemaal zo verkeerd bedoel, Maick.

Hah nee die kant ga je bij mij niet meer op, jij bent hier degene die weer voorbarige conclusies getrokken heeft, net zoals andere BaBe spelers ook altijd gedaan hebben. Je vroeg aan Jessey of hij bereid was de afspraken te verbreken, ik verhelder hier alleen maar dat die er naar mijn weten nog niet zijn. Jij zit fout, niet ik.

Het zal mij een worst wezen hoe je het bedoelde Twan... Hoe het over komt is het enige wat telt. Je deed alsof Jessey afspraken wilde verbreken, voor mij is dat niks anders dan ons onterecht in een kwaad daglicht willen zetten.
 

DeletedUser63354

Guest
Hah nee die kant ga je bij mij niet meer op, jij bent hier degene die weer voorbarige conclusies getrokken heeft, net zoals andere BaBe spelers ook altijd gedaan hebben. Je vroeg aan Jessey of hij bereid was de afspraken te verbreken, ik verhelder hier alleen maar dat die er naar mijn weten nog niet zijn. Jij zit fout, niet ik.

Het zal mij een worst wezen hoe je het bedoelde Twan... Hoe het over komt is het enige wat telt. Je deed alsof Jessey afspraken wilde verbreken, voor mij is dat niks anders dan ons onterecht in een kwaad daglicht willen zetten.

Je moet eens niet alles als propaganda willen zien, Maick. Ik was totaal niet aanvallend bezig, en zo kwam het enkel over omdat jij er meteen zo tegenin ging. In mijn posts kun je alleen maar afleiden dat ik wilde uitleggen waarom ik tot bepaalde posts kwam. Het zit in jou om meteen allerlei zaken af te kraken, terwijl dat helemaal niet relevant hoeft te zijn.

Jessey weet zelf ook wel dat het niet bedoeld was om hem in een kwaad daglicht te stellen. Misschien had er een smiley ' :D ' achter gemoeten, maar ik had verwacht dat het nu toch wel enigzins duidelijk was dat er van dat soort propaganda geen sprake meer is. Of mag je niet meer enigzins normaal babbelen met de 'vijand' op het AF? :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
372
Ik heb er geen probleem mee dat men met elkaar aan het babbelen is, integendeel... Het kwam echter over als een steek onderwater :) Maar zolang duidelijk is dat Jessey of een ander Finity lid geen afspraken verbreekt zijn we het met elkaar eens.
 

DeletedUser63354

Guest
Nope, ik ben zelf erg tegen 'steken onder water' of wel 'dat soort propaganda' (zoals ik het noemde), dus zou een beetje hypocriet zijn als ik zelf zulke dingen zou gaan posten. Hoe een post zonder smileys wel niet kan overkomen :D
 

DeletedUser

Guest
Ja daar verbaas ik me ook nog altijd over :eek::cool::confused::eek::mad::):rolleyes::p:D;):boer:

Stuk duidelijker zo of niet? :cool:
 
Bovenaan