Geweldige rapportjes/enorme faalacties

DeletedUser75520

Guest
Het leuke van veroveren van lege dorpen en ze uitbouwen vind ik vooral het gedeelte waarin je aangevallen wordt lekker troepen verplaatsen, dorpen volstoppen en lekker veel snipen.
 

DeletedUser71655

Guest
Precies, hij is gewoon een bb's edelende nub, maar fastgonerr en bokkekots waren waardevolle recruits. Niet dat die iets anders doen dan bb's edelen en internen overigens :eek: :D

Tussen haakjes, waarom hebben jullie die 2 du's gerecruit eigenlijk?

Je vergeet -Sander- die al een lange tijd een invite van BaBe heeft staan, maar waar die nog niet op is gegaan, en nu ook wel niet meer zal doen^^

Mag ik dan vragen wat zo erg is aan NiSky?

Die hele hoek Nighthunterz/FTB/Cookiesoldier/Nisky bakken er gewoon geen kloten van.:D
Ze braken niet door Sweexer, en toen bedachten ze maar om het hele account plat te gooien en het dan wel te edelen, uitermate goeie tactiek wel, alleen wel een beetje triest:D
 

DeletedUser75798

Guest
Nighthunterz is wel goed account hoor, al een paar keer vv gedraaid & vond dat het er nog goed uitzag... :p
 
Reactiescore
853
Als iets er goed uitziet hoeft het niet meteen kwaliteit te hebben? Kijk naar die neppe kleren in Turkije, ziet er prima uit alleen is de kwaliteit wel degelijk minder dan van het orgineel :p

(clue is dus dat het er prima uit kan zien maar als de spelers er niks van bakken het niet opschiet)
 

DeletedUser54299

Guest
(clue is dus dat het er prima uit kan zien maar als de spelers er niks van bakken het niet opschiet)

Dat mag ik toch oprecht hopen, zou eigenlijk de standaard moeten zijn.

Tsja, er goed uitzien maakt natuurlijk weinig uit, zegt niets over de kwaliteiten:D

Goed voorbeeld van finity spelers die elkaar herhalen en min of meer hetzelfde zeggen zonder echt iets toe te voegen
 

DeletedUser74658

Guest
Die hele hoek Nighthunterz/FTB/Cookiesoldier/Nisky bakken er gewoon geen kloten van.:D
Ze braken niet door Sweexer, en toen bedachten ze maar om het hele account plat te gooien en het dan wel te edelen, uitermate goeie tactiek wel, alleen wel een beetje triest:D

Wij van Nighthunterz hebben niks kapot gegooid sterker nog wij hebben geen katapulten in onze clears. Ik zelf vond het ook vrij triest dat Nisky/FTB alles plat gooide.

Hadden jullie trouwens de VV van Sweexer/Martimen? Aangezien daar de eerste dag wel redelijk gedeft werd en ik had niet verwacht dat deze spelers konden snipen.
 

DeletedUser71655

Guest
Nee, dat niet.
Maar Sweexer kwam naar mij toe met de vraag om FTB plat te knallen omdat hij heel Sweexer kapot geschoten had. Hierdoor heb ik rapportjes gehad etc en kwam ik tot de trieste conclusie dat inderdaad alle boeren en alle smids waren kapot geschoten, en dat er dan eens geedelt werd.
Zulke spelers krijgen het natuurlijk ook terug^^
 
Reactiescore
372
Je zegt zelf al dat het nog niet op papier staat en je vraagt om bevestiging. Naar mijn weten is er bij ons in de stam niets overlegd en is er ook niets over gemeld

Aan de ene kant ben ik er een voorstander van, maar aan de andere kant waren jullie de vorige keer niet in voor afspraken. Nu jullie in de minderheid zijn, opeens wel. Dat is in mijn ogen een te makkelijke uitweg.
 

DeletedUser63354

Guest
Ja vergeet echter niet dat deze Pm is geschreven ná ik reageerde op BehindTheScenes. Hierdoor wist ik dus direct dat er niks overlegd was en besloot ik de pm te schrijven inderdaad :)
 

DeletedUser63354

Guest
Aan de ene kant ben ik er een voorstander van, maar aan de andere kant waren jullie de vorige keer niet in voor afspraken. Nu jullie in de minderheid zijn, opeens wel. Dat is in mijn ogen een te makkelijke uitweg.

Je weet dat Jan zelf met de vraag naar afspraken kwam?
 
Reactiescore
372
Dat wil toch absoluut niet zeggen dat ze daadwerkelijk actief zijn. Als dat het geval was zouden we wel zijn ingelicht. Het lijkt me sterk dat Jan zoiets formeel zou ondertekenen zonder de rest iets te laten weten ;)

Zoals je dus al zegt gaat het om een vraag... Tegen Jessey en mij hier deed je echter of de afspraken al stonden. Je had het namelijk over de bereidheid van het verbreken etc.
 

DeletedUser63354

Guest
Niet uit de context trekken aub. Lees even wat er in de quote staat.

Daarnaast moet je niet gaan doen alsof ik het allemaal zo verkeerd bedoel, Maick.
 

DeletedUser75798

Guest
Tsja, er goed uitzien maakt natuurlijk weinig uit, zegt niets over de kwaliteiten:D

Als iets er goed uitziet hoeft het niet meteen kwaliteit te hebben? Kijk naar die neppe kleren in Turkije, ziet er prima uit alleen is de kwaliteit wel degelijk minder dan van het orgineel :p

(clue is dus dat het er prima uit kan zien maar als de spelers er niks van bakken het niet opschiet)

Dat mag ik toch oprecht hopen, zou eigenlijk de standaard moeten zijn.

Een account er mooi & verzorgd laten uitzien is toch al een teken dat ze weten hoe ze willen spelen om er zo het meeste uit te halen.
 
Bovenaan