Gevechten Firm vs Exodus

DeletedUser

Guest
onze leiding heeft tijd zat :D die valt nooit uitelkaar :D FIRM:D

Dacht ik ook toen ik ermee begon. Maar op een begeven moment ben je het toch echt zat hoor ;)

Overigens, wout20, tijdens de eerdere Exodus vs FIRM, waren het ook maar 2 personen die vechtten, alleen met meer dorpjes. Dus waarom zouden wij dat niet vol kunnen houden?
 

DeletedUser5435

Guest
dat winnen ze niet ;). maar voor ons hebben wij de oorlog al een soort van gewonnen. aangezien ze uitelkaar zijn gevallen.

nu moet je toch maar eens even stil gaan zijn denk ik.
ik zit zelf in =IRB= dus ik neem helemaal niks voor groundus ofzo op en heb ook vaak een hekel aan hoe hij zich gedraagd op het openbare forum (vooral vroeger). Maar exodus is zeker niet kapot gegaan door jullie druk dat zou ik niet meer geloven. dus dat jullie een oorlog hebben gewonnen is bullshit zeker met al die pacten die er tussen leden nog waren van Firm en exodus dat ze elkaar bijna niet aanvielen.
 

DeletedUser5435

Guest
Het is maar hoe je ertegenaan kijkt ;)

jongen je hoeft het niet op te nemen voor Firm ofzo want wat hebben ze dan gedaan tegen Exodus wees nou even reeël nooit genoeg dorpen overgenomen om ze op hun knieën te krijgen dan moesten ze met wat beters komen.
 

DeletedUser

Guest
jongen je hoeft het niet op te nemen voor Firm ofzo want wat hebben ze dan gedaan tegen Exodus wees nou even reeël nooit genoeg dorpen overgenomen om ze op hun knieën te krijgen dan moesten ze met wat beters komen.

wat wij binnen borg en firm gedaan hebben is het spelelement beheersen, exodus had geen uitbreidingsmogelijkheden en firm en borg wel, het leukste aan dit spel is om dorpen te veroveren, wanneer dit weinig gebeurd en je zelf dorpen verliest ( door inactieve leden) verlies je de zin om dit spel overtuigend te kunnen spelen, op dat front hebben firm en borg gewonnen tegen exodus, (spelbederf zullen (oud) exodus en cdm leden straks gaan zeggen)
 

DeletedUser14450

Guest
wat wij binnen borg en firm gedaan hebben is het spelelement beheersen, exodus had geen uitbreidingsmogelijkheden en firm en borg wel, het leukste aan dit spel is om dorpen te veroveren, wanneer dit weinig gebeurd en je zelf dorpen verliest ( door inactieve leden) verlies je de zin om dit spel overtuigend te kunnen spelen, op dat front hebben firm en borg gewonnen tegen exodus, (spelbederf zullen (oud) exodus en cdm leden straks gaan zeggen)

Dus jij vindt dat voor CdM Borg en FIRM geen uitbreidings gebieden zijn? LOL
 

DeletedUser

Guest
Dus jij vindt dat voor CdM Borg en FIRM geen uitbreidings gebieden zijn? LOL

leer lezen, je kunt wel merken dat er een vakantie geweest is, pfff, exodus had geen uitbreidingsgebied, cdm,borg en firm juist wel...
 

DeletedUser14450

Guest
wat wij binnen borg en firm gedaan hebben is het spelelement beheersen, exodus had geen uitbreidingsmogelijkheden en firm en borg wel, het leukste aan dit spel is om dorpen te veroveren, wanneer dit weinig gebeurd en je zelf dorpen verliest ( door inactieve leden) verlies je de zin om dit spel overtuigend te kunnen spelen, op dat front hebben firm en borg gewonnen tegen exodus, (spelbederf zullen (oud) exodus en cdm leden straks gaan zeggen)

Hier zeg je dat FIRM en BORG geen uitbreidings gebied waren/zijn voor Exodus/CdM leden. Ik denk dat dat niet zo is volgens mij kan iedereen als ie wil ergens een uitbriedings gebied van maken ligt er maar aan hoe goed je kan plannen timen en aanvallen.
 

DeletedUser

Guest
Hier zeg je dat FIRM en BORG geen uitbreidings gebied waren/zijn voor Exodus/CdM leden. Ik denk dat dat niet zo is volgens mij kan iedereen als ie wil ergens een uitbriedings gebied van maken ligt er maar aan hoe goed je kan plannen timen en aanvallen.

nogmaals leer lezen:

exodus had geen uitbreidingsmogelijkheden en firm en borg wel...
en nee borg had heeft zn dorpen aan exodus grens goed verdedigd..
 

DeletedUser

Guest
als je niet meer kan uitbreiden is het spel inderdaad een beetje saai

maar nog effe terug komen op de discusie of firm nouw gewoone heeft van
exodus ik denk niet dat exodus uitelkaar is gevallen door de druk van firm
maar ik denk wel dat we een beetje mee hebben geholpen

als er een speler van exodus verlaten werd waren wij firm en b0rg
er snel bij en hebben dan weer wat dorpjes erbij

en wij hebben zo veel mogenlijk geprobeert om er voor te zorgen dat exodus niet achter ons kwam en dus kan uitbreiden
 

DeletedUser3621

Guest
@proxis

tsjah, de grens aan exodus goed verdedigt...

da's tactisch hoor, vind je niet Lkingpin? :)
 

DeletedUser

Guest
Dacht ik ook toen ik ermee begon. Maar op een begeven moment ben je het toch echt zat hoor ;)

Overigens, wout20, tijdens de eerdere Exodus vs FIRM, waren het ook maar 2 personen die vechtten, alleen met meer dorpjes. Dus waarom zouden wij dat niet vol kunnen houden?

minder ondersteuning ;) al je stamleden zijn weg. en die hebben jullie flink gesteunt. en nu hebben jullie een stuk minder steun ;)
 

DeletedUser3306

Guest
minder ondersteuning ;) al je stamleden zijn weg. en die hebben jullie flink gesteunt. en nu hebben jullie een stuk minder steun ;)

Leg eens uit waarom die ondersteuning er niet meer zal zijn?

Niet alles wordt gelijk teruggetrokken als een stam uit elkaar gaat...
 

DeletedUser

Guest
Prox , het is niet omdat je bv uit een stam bent gesmeten of gewoon niet in een stam zit dat je zeer zwak bent ,zeker in het exodus geval denkik dat grouduns en mdg zeer goeie vriende hebbe gemaakt in exodus en dus hen nog steeds ondersteunen;)
 

DeletedUser

Guest
Als ik ondersteuning stuur naar chrissie valt dit toch onder verse ondersteuning?
Of wat bedoel je nu?

we hebben het over de stam exodus, ze zijn met zn 2en, de kans dat anderen hun ondersteunen is kleiner geworden
 

DeletedUser

Guest
Prox , het is niet omdat je bv uit een stam bent gesmeten of gewoon niet in een stam zit dat je zeer zwak bent ,zeker in het exodus geval denkik dat grouduns en mdg zeer goeie vriende hebbe gemaakt in exodus en dus hen nog steeds ondersteunen;)

Ja ik val groundus aan edel een dorpje van hem en dan komt crissie eventjes langs met 1 aanval om wraak te nemen voor hem :D:D
 

DeletedUser3621

Guest
Ja ik val groundus aan edel een dorpje van hem en dan komt crissie eventjes langs met 1 aanval om wraak te nemen voor hem :D:D

oh zijn ze weer unblocked? :)
welkom trug dan jullie 2.

ik zal voortaan niet meer op de chat over t engelse stamprofiel praten groundus :x =p


(hoewel het wel geniaal was dat daardoor bastards aanval niks deed ^^)
 
Bovenaan