Gevechten Firm vs Exodus

DeletedUser

Guest
De verdediger heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)
-13.8%

Moraal: 100%

Aanvaller: sk1nhead(verwijderd)
Dorp: [134] A DT (665|324) K36

Aantal: 0 0 8700 0 0 2500 0 0 300 0 0 0
Verliezen: 0 0 8700 0 0 2500 0 0 300 0 0 0


Verdediger: softie
Dorp: C-o05-PitjePatje (724|480) K47

Aantal: 390817 382988 6167 244405 54951 358 0 48919 1 1086 2 0
Verliezen: 373 366 6 233 52 0 0 47 0 1 0 0




Troepen in de simulator invoeren

probeer daar maar is doorheen te komen ^^
sk1nhead wou even zijn aanvalstroepen dumpen op softie dus we hebben het gelijk maar leuk gemaakt ^^

Kheb er dan ook wel eentje voor je




Verdediger: ***
Dorp: ****

Aantal: 614728 513948 11039 173649 12451 18397 0 44955 219 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
 

DeletedUser

Guest
Neh ik gebruik deuberpuber ridder zo word je boederij 10 x zo groot:D

deze is niet zichtbaar voor pubers.
 

DeletedUser3621

Guest
uhm bastard... ik vrees overigens dat je mij de schuld moet geven dat je aanvallen op groundus niet zo veel effect hebben ^^
 

DeletedUser1665

Guest
ik zou graag de reactie van groundus of micheal the great horen dat hun stam geen ruk voorsteld...;)

Het broertje van Groundus ook goed ? 0.0
Houd eens op de hele tijd met die lange nek, ik moet er zowat van braken (om maar even netjes te zeggen).

Dat jij geen respect hebt voor je medespelers = jouwn zaak maar val de rest er dan aub niet mee lastig..

+ dat Exodus Lives For Ever wel iets voorstelt ;)
 

DeletedUser

Guest
Het broertje van Groundus ook goed ? 0.0
Houd eens op de hele tijd met die lange nek, ik moet er zowat van braken (om maar even netjes te zeggen).

Dat jij geen respect hebt voor je medespelers = jouwn zaak maar val de rest er dan aub niet mee lastig..

+ dat Exodus Lives For Ever wel iets voorstelt ;)

En dat zijn. Zijn laatste woorden neem ze maar mee je graf in.
 

DeletedUser

Guest
Het broertje van Groundus ook goed ? 0.0
Houd eens op de hele tijd met die lange nek, ik moet er zowat van braken (om maar even netjes te zeggen).

Dat jij geen respect hebt voor je medespelers = jouwn zaak maar val de rest er dan aub niet mee lastig..

+ dat Exodus Lives For Ever wel iets voorstelt ;)

exodus for ever, hoe wil je dat voor elkaar krijgen..

en ik heb zeker wel respect voor mijn medespelers, alleen niet alle medespelers, er zijn er enkele die door hun gedrag en daden al dat respect hebben kwijtgeraakt, maar dat is iets wat ik met mijn opmerking niet eens wou laten blijken.

ps.
ik geloof dat ik binnenkort aardig wat dorpjes van je ga overnemen trouwens..
 

DeletedUser

Guest
exodus for ever, hoe wil je dat voor elkaar krijgen..

en ik heb zeker wel respect voor mijn medespelers, alleen niet alle medespelers, er zijn er enkele die door hun gedrag en daden al dat respect hebben kwijtgeraakt, maar dat is iets wat ik met mijn opmerking niet eens wou laten blijken.

ps.
ik geloof dat ik binnenkort aardig wat dorpjes van je ga overnemen trouwens..

Nee hoor, denk ik niet.
En ik blijf ook van jou houden hoor <3

Maar Exodus geen reet voorstellen? Volgens mij moet jij eerst nog maar eens zelf iets bereiken op de wereld proxis2. Michael heeft iets bereikt, ik heb iets bereikt, wat heb jij nu bereikt?
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor, denk ik niet.
En ik blijf ook van jou houden hoor <3

Maar Exodus geen reet voorstellen? Volgens mij moet jij eerst nog maar eens zelf iets bereiken op de wereld proxis2. Michael heeft iets bereikt, ik heb iets bereikt, wat heb jij nu bereikt?

je hebt meer bereikt dan ik in dit spel, dat geef ik toe, voor de rest moet je me wel gelijk geven, wat stelt jouw stam nog voor..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser18716

Guest
je hebt meer bereikt dan ik in dit spel, dat geef ik toe, voor de rest moet je me wel gelijk geven, wat stelt jouw stam nog voor..

Daar moet Groundus, proxis ook weer gelijk geven..:cool:
Want Exodus steld idd niks meer voor..;)
 

DeletedUser18716

Guest
Dan nog..
Dus als er een oorlog komt FIRM - Exodus, dan denk jij dat die 2 ervaren leden winne:eek:
 

DeletedUser

Guest
Die 2 kunnen het maanden uithouden hoor...

groundus is zoals een kakkerlak
Je krijgt ze nooit weg en ze overleven alles :p

@groundus : srry voor de terminologie maar tis makkelijkste manier om het te beschrijven :p
 

DeletedUser18716

Guest
Die 2 kunnen het maanden uithouden hoor...

groundus is zoals een kakkerlak
Je krijgt ze nooit weg en ze overleven alles :p

@groundus : srry voor de terminologie maar tis makkelijkste manier om het te beschrijven :p


Maar de oorlog zullen ze niet winnen!
 

DeletedUser3306

Guest
Dus als jullie leiding geen tijd meer heeft voor het leiden, en jullie gaan naar andere stammen, dan heeft Exodus de oorlog gewonnen? :eek:
 

DeletedUser18716

Guest
het doel van FIRM was blijkbaar niet de oorlog winne, maar de stam uit elkaar drijven ofzo?:rolleyes:

2000'ste reactie :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan