Geschiendenis + analyse Oorlog [NLS] vs. HT & Co.

DeletedUser

Guest
Jaja, goed dat je weer probeert op een 1 of andere manier je naam wat te redden maar post eens wat rapportjes i.p.v. beweringen. ;)



PM wisseling lezen?
en kijk eens in zijn profiel! en kijk ook eens in mijn profiel! BG Laagland BG KiIIerzone!
Ik probeer niets te redden ik hou me bij feiten!
Vraag het hemzelf en ga eens nadenken waarom hij niet word aangevallen!!
Kan aan Sander van ~TA~ wel even wat rapportjes vragen van jou aanvallen, kan de rest van de TW spelers direct zien hoe jij aanvalt!
Verder lijkt het me verstandig om een beetje te dimmen, veel vrienden heb je niet in K75, hoe zou dat nou toch komen, door hoogmoed misschien!?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hallo laagland.
Dit forum heb ik gemaakt om alles leuk te houden. Kortweg: rapporten posten. Ik zeg nergens dat jij liegt ofzo, ik vraag je alleen om rapporten te posten ;)
En sander75 mag gerust rapporten posten als hij dat wilt, dat is ook het doel van dit forum.

,Great General

En Kingdida krijgt weer aanvallen binnen :D over 3 uur dus nieuwe rapportjes.

Btw het valt me op , nu er berichten zijn , dat geen enkel HT , TM75 of BOD lid hier antwoord ..

Is me ook opgevallen :p buiten laagland eens en 49er nog geen enkele andere vijand :eek: integenstelling tot dat ander topic....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
uhm ik vind dit allemaal leuk en aardig dat je deze topic weer vol spamt maar volgens mij was deze topic bedoeld voor rapportjes enzo en niet zo als gg hier zij andere stammen/spelers zwart te maken en waar ben jij nu weer mee bezig???:confused: met zwartmaken....

Ik heb er tenminste al gepost .. Van jou heb ik er nog geen enkel gezien :rolleyes:

http://nl8.tribalwars.nl/public_report/dd6c215fe1add9105dd34c372b267e53
http://nl8.tribalwars.nl/public_report/cd1028071edcb880062d97d25a3fa1d4
http://nl8.tribalwars.nl/public_report/816141bc324caac3ab365a318b813c44
http://nl8.tribalwars.nl/public_report/967aa91016f0b79fb4097ab5787a7cac
http://nl8.tribalwars.nl/public_report/aa7d0286880ce5999ca1d994d07e7aa6
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20173

Guest
Bravo!
zeer mooi neergezet.
Naar mijn bescheiden mening is HT nu nog meer ''scruded'' omdat ze die con_ er bij gekregen hebben, en als ze met z'n alle niet van [NLS] kunnen winnen, dan lukt het zeker niet als ze hulp krijgen.

maar goed laat ons versteld staan met een meesterplan
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk is aanvallen die een beetje schade kunnen aanrichten :D
 

DeletedUser16750

Guest
ook al zijn jullie de vijand, Ik vindt het toch goed om rapporten te posten ( ik weet niet hoe ik dat voor woorden moet brengen :)) maar waarom valt die vent de eerste keer met verdediging aan ???
 

DeletedUser18705

Guest
hallo,

mag ik dan niet eens meer op school zijn ofzo of ergens anders wat doen??
ik hang niet dag en nacht voor het beeld hiero;)!

verder mogen jullie van mij die rapporten houden maar van mij krijgen jullie niks dat zeker!

en wat dan nog dat wij boos op con_ zijn wegens hun acties naar ons toe???
mag dat ook niet meer ofzo???

en wie zegt dat wij verliezen van [NLS] ze staan nu wel aan de winnende hand maar wat gebeurt er morgen of strax of over een week???

allemaal leuk en aardig portugeesken dat je dat soort werk doet maar wat moeten wij daarmee eigenlijk???

ik zie weer dat jullie ons alleen maar beschuldigen van dingen afkraken en ga zo maar door.

en dan zeggen dat dit alleen bedoelt is voor rapporten et cetera nou daar heb ik nog weinig van gemerkt dan

Groet
thamonster leider HT
 

DeletedUser

Guest
Over een week??? Denk dat over een week HT kwart van hun punten kwijt zijn :rolleyes: en jullie?
 

DeletedUser

Guest
Over een week??? Denk dat over een week HT kwart van hun punten kwijt zijn :rolleyes: en jullie?

ik denk dat jij je mond is moet houden want jij hebt niks met deze oorlog te maken en jij weet helemaal niet hoe het gelopen is.

verder portugeesken ik heb nog geen rapporten neergezet omdat ik nog geen serieuze aanvallen op nls spelers heb gedaan
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat jij je mond is moet houden want jij hebt niks met deze oorlog te maken en jij weet helemaal niet hoe het gelopen is.

verder portugeesken ik heb nog geen rapporten neergezet omdat ik nog geen serieuze aanvallen op nls spelers heb gedaan

[01] City of the White Shadow
Coordinaten: 427|918
Punten: 1.085
Speler: Shade Tura
Stam: Freedomfighters

Doe maar rustig, het is gewoon iemand die interessant bij [NLS] probeert te doen (dat is gewoon de waarheid shade tura, verder no offence)


Verder denk ik niet dat HT een kwart van hun punten kwijt is, ik denk niet dat [NLS] haast maakt met edelen, maar rustig dorpje voor dorpje zal pakken. Totdat ze niks meer voorstellen. En uiteindelijk weg zijn. Ookal hoop ik nog voor een ommekeer voor HT ed. Want ik ben gewoon harstikke jaloers op al die pleziertjes die [NLS] daar heeft:( Een te gemakkelijke oorlog is nooit zo leuk voor het publiek.
 

DeletedUser

Guest
zozo raken we geiriteerd? heb inderdaad niks met deze oorlog te maken maar ik doe een voorspelling en iedereen zijn mening toch? verder nog iets te klagen over mij moet je het even zeggen... En ik geef kritiek op de rapportjes en maak praatjes met portugeesken is dat nou zo erg :confused:
 

DeletedUser

Guest
hallo,

mag ik dan niet eens meer op school zijn ofzo of ergens anders wat doen??
ik hang niet dag en nacht voor het beeld hiero;)!

verder mogen jullie van mij die rapporten houden maar van mij krijgen jullie niks dat zeker!

en wat dan nog dat wij boos op con_ zijn wegens hun acties naar ons toe???
mag dat ook niet meer ofzo???

en wie zegt dat wij verliezen van [NLS] ze staan nu wel aan de winnende hand maar wat gebeurt er morgen of strax of over een week???

allemaal leuk en aardig portugeesken dat je dat soort werk doet maar wat moeten wij daarmee eigenlijk???

ik zie weer dat jullie ons alleen maar beschuldigen van dingen afkraken en ga zo maar door.

en dan zeggen dat dit alleen bedoelt is voor rapporten et cetera nou daar heb ik nog weinig van gemerkt dan

Groet
thamonster leider HT


Ofwel post je berichtjes of wel zwijg je .. Je zit te zeggen dat wij spelers zwart maken maar lees je eigen antwoorden eens na ..
Wij posten tenminste nog berichtjes .. Daar is dit topic voor bedoeld ..

Maarja aangezien alle berichtjes bij jullie een rood bolletje hebben is het te begrijpen dat je niets kunt posten ;)
 

DeletedUser

Guest
hallo,

mag ik dan niet eens meer op school zijn ofzo of ergens anders wat doen??
ik hang niet dag en nacht voor het beeld hiero;)!

Dit topic is er al meer dan 28 uur..


allemaal leuk en aardig portugeesken dat je dat soort werk doet maar wat moeten wij daarmee eigenlijk???

ik zie weer dat jullie ons alleen maar beschuldigen van dingen afkraken en ga zo maar door.

Wie begon er hier met zwart maken? En er is hier maar 1! ding over jullie gezegd. En dan zit je al gelijk op de kast?


en dan zeggen dat dit alleen bedoelt is voor rapporten et cetera nou daar heb ik nog weinig van gemerkt dan

Groet
thamonster leider HT

Jij kijkt dus ook niet verder dan je neus lang is, als je naar de eerste serie posts kijkt dan zie je zowat alleen maar raporten.

En ik zal het commentaar maar alvast voor zijn het klopt dat ik nog geen rapporten geplaatst heb.

MVG
Navaro
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat jij je mond is moet houden want jij hebt niks met deze oorlog te maken en jij weet helemaal niet hoe het gelopen is.

lol, toch leuk om te zien wat voor een grote mond jij eigenlijk zelf hebt^^:D
 

DeletedUser

Guest
Doe maar rustig, het is gewoon iemand die interessant bij [NLS] probeert te doen (dat is gewoon de waarheid shade tura, verder no offence)

wrm zou hij bij NLS op een goed blaadje willen staan, die liggen mijlenver voor hem:p( denkik:D, ben te lui om te kijken:cool:)
het is gwn leuk om te zien dat Ht nooit met rapportjes durft af te komen:D
te bang om hun zwakke en afgeslagen pogingen te laten zien?:p:eek:
 

DeletedUser

Guest
wrm zou hij bij NLS op een goed blaadje willen staan, die liggen mijlenver voor hem:p( denkik:D, ben te lui om te kijken:cool:)
het is gwn leuk om te zien dat Ht nooit met rapportjes durft af te komen:D
te bang om hun zwakke en afgeslagen pogingen te laten zien?:p:eek:

ik heb al gezegd dat ik geen rapporten heb! ten tweede zijn die rapportjes van jabudaj al gepost door gg
 

DeletedUser

Guest
lol, toch leuk om te zien wat voor een grote mond jij eigenlijk zelf hebt^^:D

haha ik kan er gewoon niet tegen dat mensen al zonder dat ze beide partijen echt kennen conclusie plaatsen en zeggen wat er gaat gebeuren enzo... dat weten we nog helemaal niet. dus houd je er dan buiten want zulk soort mensen weten niet eens hoe lang deze oorlog al duurt en wat er is gebeurd in die tijd en ik kan je zeggen binnen een week zijn wij geen kwart van onze punten kwijt dat kan nou een maal niet 1.5mil in 1 week.

verder geen gelul meer aub gwn rapportjes enzo en niet zo zeuren dat alleen nls rapportjes geeft dat is eigen beslissingen van stam/speler.

verder succes aan beide partijen.

49er,
 

DeletedUser

Guest
Side 1: HT

Side 2: Con_

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 75
Kant 2: 66
Verschil: 9

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 16
Kant 2: 5
Verschil: 11

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 375,871
Kant 2: 140,237
Verschil: 235,634

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 119,778
Kant 2: 39,759
Verschil: 80,019

image.php
 
Bovenaan