Geschiendenis + analyse Oorlog [NLS] vs. HT & Co.

DeletedUser

Guest
uhm ik weet niet sommig denken er niet eens aan denk ik xD:D
andere denken van nou en! en ik zelf denk bijvoorbeeld als ze in de nacht aankomen zal die persoon slapen dus kan die niet eventueel nog met ondersteuning gaan schuiven of clears dodgen. dus ja 1 van die drie dingen zal het wel zijn

euh, als je wil aanvallen in de nacht, dan moet je maken dat alles om 7 u stipt aankomt, werkt gegarandeerd.
en dit
andere denken van nou en!

dit is een noobreactie.
dit kan je enkel doen als je meer dan gng clears meestuurt+ als je zware verliezen wilt aanvaarden:D
 

DeletedUser

Guest
Heey,

Great General mijn complimenten. We zien nu al dat er tot nu toe geen gezeik en gezever komt. Heerlijk.

Tip voor de omringende stammen.

1. nooit in nachtbonus aanvallen. Mits je het dorp al lang en breed hebt gecleard en de speler niet actief is, dan kun je gerust edeltjes sturen.

2. Je kunt beter wachten totdat je dorp vol zit met bijl,lc en ram voordat je aanvalt. :)

Succes allemaal. Maak er wat leuks van!

Groetjes,
H3llsing
 

DeletedUser

Guest
@ Shade Tura ; Jup .. Endan zijn ze verbaasd dat ze de oorlog verliezen :D
 

DeletedUser

Guest
Huh hoe kan dat nou weer??:rolleyes: :p EN in nachtbonus aanvallen ze doen wel hun best he.
 

DeletedUser

Guest
Had het al gecleart :)

Gewoon even tonen dat deze speler niet echt actief is :D
 

DeletedUser

Guest
Btw het valt me op , nu er berichten zijn , dat geen enkel HT , TM75 of BOD lid hier antwoord ..
 

DeletedUser

Guest
Wat verwacht je dan? Dit is vandaag gepost :)

49er is trouwens een HT lid..
 

DeletedUser

Guest
Geen enkele lastig HT , TM75 of BOD lid dan * :p

Bij het vorige topic , waar zo goed als geen berichtjes waren , waren ze er anders wel rap bij;)
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk.

Ik studeer Humane Wetenschappen .. Momenteel zijn we bezig met het gedrag te bestuderen van de kleuter .. Ik kan sommige HT spelers hiermee echt vergelijken .. En aangezien ze nu al slaapje doen begin ik te twijfelen of het nu echte kleuter zijn of niet :p:D
 

DeletedUser

Guest
:D geweldig :p maar ik ga douchje doen en daarna huiswerkje :p en ze willen misschien fris zijn voor morgen waneer ze zien dat er weer een paar dorpjes weg zijn :D
 

DeletedUser

Guest
Geen enkele lastig HT , TM75 of BOD lid dan * :p

Bij het vorige topic , waar zo goed als geen berichtjes waren , waren ze er anders wel rap bij;)



Lastig? dank je voor het compliment, laten we dan tenminste in deze topic het niveau hoger houden!, er zijn zag ik gisteren idd wat andere dorpjes gepakt ja, dorpjes van geen strategisch belang, die laat ik lopen, er is 1 dorp wat ik in overleg heb laten pakken door KiIIerzone, maar daar kan hij het beste zelf op antwoorden dat is ook een speler die vooralsnog niet is aangevallen wegens wederzijds respect, ik ben degene die op killerzone iedere keer de boot af hou!(zowel bij HT BOD en wijzelf TM 75) deze speler was normalieter allang weggeedeld!!
Maar ik persoonlijk ben nog niet klaar met GG en niet om een paar dorpjes maar voor andere zaken,
 

DeletedUser

Guest
Jaja, goed dat je weer probeert op een 1 of andere manier je naam wat te redden maar post eens wat rapportjes i.p.v. beweringen. ;)
 

DeletedUser17880

Guest
Con_ heeft zich nu ook bij de oorlog gevoegd en HT als vijand verklaart
 

DeletedUser

Guest
haha con_ gaat eraan xD
trouwens con_ begon ons aan te vallen toen we een bg hadden dus ja
maar nee een oorlog kan ik het nog niet noemen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk.

Ik studeer Humane Wetenschappen .. Momenteel zijn we bezig met het gedrag te bestuderen van de kleuter .. Ik kan sommige HT spelers hiermee echt vergelijken .. En aangezien ze nu al slaapje doen begin ik te twijfelen of het nu echte kleuter zijn of niet :p:D


uhm ik vind dit allemaal leuk en aardig dat je deze topic weer vol spamt maar volgens mij was deze topic bedoeld voor rapportjes enzo en niet zo als gg hier zij andere stammen/spelers zwart te maken en waar ben jij nu weer mee bezig???:confused: met zwartmaken....
 
Bovenaan