[Afgekeurd] Geluksvlag vervangen door Toestemmingsvlag

Reactiescore
1.140
Eigenlijk dacht ik dat ik deze zelf ooit al eens had ingediend maar kan het zo snel niet terug vinden dus bij deze.

Eigenlijk vrij eenvoudig Geluksvlag gebruikt niemand omdat eigenlijk aanvalsvlag altijd een beter alternatief is en geluksvlag levert netto ook niks op kan enkel als je intel hebt van een dorp wel is handig zijn dat je zeker weet dat je ergens door komt.
Maar in dat geval doet een aanvalsvlag eigenlijk altijd de job beter.

Hoe ziet een toestemmingsvlag er dan uit.

VlagMin. ToestemmingMax. Toestemming
Geen2035
Grijs2135
Bruin2134
Rood2234
Geel2233
Groen2333
Blauw2332
Tiel2432
Paars2431
Zwart2531
 
Upvote 0
This suggestion has been closed. Votes are no longer accepted.

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Edit: nvm, ik heb het verkeerd begrepen. Ik heb "slecht" gestemd, maar het moet goed zijn. Dit kan niet resulteren in het feit dat er maar 3 edels nodig zijn, het brengt juist de TS dichter naar het midden.

Goed idee!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.686
Ik snap niet dat er ook maar één iemand op “slecht” stemt voor dit idee. Dat zal wel een mannetje zijn van middelbare leeftijd met een kat.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Ik zie de geluksvlaggen toch wel nuttig in als je bijvoorbeeld zonder ram clears stuurt. Je wilt die clears gewoon niet -20% oid geven, want dan lopen ze vrijwel helemaal dood. Dus ík zou ze graag openhouden als optie. Buitvlaggen daarentegen :') .
Maar ook gegarandeerd een dorp cappen met 4 aangekomen edels is wel een beetje sterk, ook 0 kans meer op een zelf cap. Maar het is dan weer alleen weggelegd voor spelers die zwarte vlaggen weten te bemachtigen (de zekerheid voor 4 edelcap) en ja vanaf geel is het dus ook niet meer mogelijk jezelf te recappen, waar kleinere spelers ook gebruik van mogen maken.

Een geluksvlag is wel heel erg situational, omdat je niet weet wat het geluk doet en een geluksvlag alleen dus helpt als je zeker weet dat dat verschil in geluk het verschil gaat maken tussen leven en dood. Aanvalsvlag is generally beter omdat het echt een concrete bonus is, geluk kan evengoed +25% zijn zonder vlag.
 
Reactiescore
2.490
Doorgestuurd richting InnoGames: DS-22330

Al zou ik er niet teveel op hopen dat er een vlag'vervangen' wordt, eerder dat er één toegevoegd wordt.

We zullen zien :)
 
Reactiescore
2.490
Deze is door InnoGames afgekeurd
 
Bovenaan