Geheimpjes

DeletedUser

Guest
Moeten jullie weer even geluk hebben dat er keiveel geheimen bij jullie liggen
 

DeletedUser62265

Guest
Nu ja ze hebben al een (redelijk) groot cluster, dus is dit niet abnormaal lijkt mij.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Moeten jullie weer even geluk hebben dat er keiveel geheimen bij jullie liggen

Misschien kan je daarin ook is gaan kijken naar de wijze waarop wij hebben gerecruit en hoe was speler voor speler zijn gegroeid. Welke kant op en hoe dit alles is gelopen.

Je zal zien dat het niet zo'n toeval is dat wij veel geheimen bij ons in de buurt krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Quiem is ook veelste slim voor ons, moeten we eens een voorbeeld aan nemen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Moeten jullie weer even geluk hebben dat er keiveel geheimen bij jullie liggen

Hier heeft geluk niks mee te maken hoor.
De server kiest niet waar die geheimen komen te liggen, Duckje of zo doet dat volgens mij.
Waarom? Om ervoor te zorgen dat er meer oorlogen komen op een wereld. En aangezien Quiem het grootste is...
Want zoals het nu gaat vallen de groten zoveel mogelijk de kleinen aan tot ze het niet meer kunnen uitstellen.
 

DeletedUser

Guest
Hier heeft geluk niks mee te maken hoor.
De server kiest niet waar die geheimen komen te liggen, Duckje of zo doet dat volgens mij.
Waarom? Om ervoor te zorgen dat er meer oorlogen komen op een wereld. En aangezien Quiem het grootste is...
Want zoals het nu gaat vallen de groten zoveel mogelijk de kleinen aan tot ze het niet meer kunnen uitstellen.

Dat doet duckje niet zelf hoor, dan zou dat ten eerste al niet eerlijk verlopen en ten tweede volgt hij daarvoor niet elke wereld goed genoeg om te weten welke stammen nu echt wat waard zijn.

Is gewoon zo'n systeempje
 

DeletedUser

Guest
Dat doet duckje niet zelf hoor, dan zou dat ten eerste al niet eerlijk verlopen en ten tweede volgt hij daarvoor niet elke wereld goed genoeg om te weten welke stammen nu echt wat waard zijn.

Is gewoon zo'n systeempje

Ik geloof er niet veel van hoor ;)
Misschien ben ik paranoïde of misschien ben jij naïef, die geheimen zijn nogal iets te belangrijk om zomaar op willekeurige plaatsen te verschijnen.
We zullen het allicht nooit zeker weten?
 

DeletedUser

Guest
Ik geloof er niet veel van hoor ;)
Misschien ben ik paranoïde of misschien ben jij naïef, die geheimen zijn nogal iets te belangrijk om zomaar op willekeurige plaatsen te verschijnen.
We zullen het allicht nooit zeker weten?

Gaan we wedden met supportje :p?
 

DeletedUser33734

Guest
Ik denk niet dat die geheimen het einde van deze wereld echt gaan versnellen.
Als ik even kijk waar al die dingen liggen en met welke stammen erbij kan het nog wel heel lang gaan duren. :p
 
Bovenaan