Geheimpjes

DeletedUser64081

Guest
je moet me ook altijd op mijn fouten wijzen he :rolleyes:
ik dacht het wel dat het 48 uur was maar wist het niet zeker en had in een ander topic 24 uur gelezen :p


Oplossing: niet praten vanuit aannames maar op onderzoek uitgaan^^
 

DeletedUser4771

Guest
Er zijn inmiddels 4 geheimen in of bijna in het cluster van Quiem verschenen. Als het zo door gaat duurt de wereld nog een weekje:p
 

Deleted User - 2075062

Guest
Volgens mij heb jij niet leren tellen op school. Ik tel er maar 3 waarvan 2 dezelfde.
 

DeletedUser4771

Guest
Volgens mij heb jij niet leren tellen op school. Ik tel er maar 3 waarvan 2 dezelfde.

2 in bezit, 1 bij kinglatin, 1 in het cluster van opstandig.. Ik tel er dan 4. Misschien moet je zelf even leren tellen:rolleyes:
 

Deleted User - 2075062

Guest
2 in bezit, 1 bij kinglatin, 1 in het cluster van opstandig.. Ik tel er dan 4. Misschien moet je zelf even leren tellen:rolleyes:

Misschien moet jij jezelf is minder gaan tegenspreken dan ;)

Als je het niet heel erg vind, citeer ik even jou woorden uit een pm richting mijn account:


Drogyn vandaag om 15:42 uur
Ow is goed hoor;). Geheim lag in ons cluster. Logisch dat jij reageert. Logisch dat wij reageren (hadden we ook gedaan als het in jou cluster lag). Het spel draait om geheimen:p. Kan alleen maar leuk worden:)

Maar hier beweer je dat het in ons cluster lag. Dat vind ik toch vrij apart als ik heel eerlijk mag zijn. Het ligt in een gesprek tussen ons 2 in jullie cluster, maar wanneer heel W27 mee kan kijken ligt het in onze cluster.
 

DeletedUser58227

Guest
De vlaggen verplaatsen zich toch blijkbaar, niet leuk ben `m alweer kwijt :mad:
 

DeletedUser4771

Guest
Misschien moet jij jezelf is minder gaan tegenspreken dan ;)

Als je het niet heel erg vind, citeer ik even jou woorden uit een pm richting mijn account:




Maar hier beweer je dat het in ons cluster lag. Dat vind ik toch vrij apart als ik heel eerlijk mag zijn. Het ligt in een gesprek tussen ons 2 in jullie cluster, maar wanneer heel W27 mee kan kijken ligt het in onze cluster.

Ff serieus? Je quote het zelf a.:confused:. Moet ik je alles uit blijven leggen:eek:

1 bij kinglatin

Er zijn inmiddels 4 geheimen in of bijna in het cluster van Quiem verschenen. Als het zo door gaat duurt de wereld nog een weekje

Kortom, leer lezen schat:eek:
 

DeletedUser

Guest
Lekker vertrouwen in je stamgenoot :d
Rehab is rank 3 dus mag het wel hun eigen cluster noemen ? Wel leuk dat je zo hoge pet van ons op heb ;)
 
Bovenaan