gehalveerde goudmunten

DeletedUser43720

Guest
Tribal Wars Team vandaag om 22:24 uur
Beste spelers,

Naar aanleiding van de stemming voor de kostprijsverlaging willen we bij deze communiceren dat de kosten voor goudmunten op 7 september 2012 in de loop van de dag gewijzigd zullen worden.

We sturen een pm van zodra deze wijziging is doorgevoerd.

Bedankt voor je stemming!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team


Beste spelers,

De stemming voor de kostprijsverlaging was negatief. Dit betekent dat een volgende stemming pas zal komen van zodra de wereld minder dan 500 actieve spelers heeft.

Bedankt voor je stem!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team


Er dient een 2/3 (66%) meerderheid te zijn voordat we een wijziging zullen doorvoeren, elke stem telt!
Ja, verlaag de prijs 142 81.14%


Ik vraag me af wat ze willen:)
 

DeletedUser

Guest
pff, erg he, nu zeggen ze ineen siets anders, eerst doen hope en dan, vind dat zo een fouten niet mogen gebeuren.
er zijn er 6 met 0 punten dus zijn we eigenlijk met 499.
 

DeletedUser

Guest
dus wat zou het nou worden??? lijkt mij dat ie gew komt op de 7de:confused::confused::confused:
 

DeletedUser43720

Guest
Het kan niet anders dat ie komt de 7de, maar heb opheldering gevraagd voor de zekerheid.
Komende maand krijgen we wss ook enquete voor de volgende edelhalvering:p
 

DeletedUser

Guest
haha ja ik heb ook efe weer vraag hierover gedaan.. maar absurt datie eigenlijk zo laat kwam...
 
Reactiescore
786
We kijken er naar en moeten er maar mee lachen ?
 

DeletedUser21830

Guest
huilen.
Volgens mij is er corruptie en moeten de stemmen handmatig worden overgeteld :p En stuurt de UNO waarnemers naar TWteam
 

DeletedUser

Guest
Aangezien sommige spelers liever de tamzak uithangen, heb ik besloten het initiatief te nemen om het probleem rechtstreeks aan het support te melden. Het probleem bestond eruit dat spelers 2 berichten in hun mail krijgen: Bij de eerste was de stemming positief tegenover de halvering van goudmunten en bij de tweede negatief.

Maar wat was het nu? Uw reporter van dienst ging aan het werk en schreef een directe brief naar het support.

Daaruit kwam volgende reactie:



Beste bassie,

De stemming was overduidelijk voor de halvering je kunt dus uitgaan van de halvering ingaande op 7 september. De andere kun je beschouwen als niet verzonden. Ik zal de CoMa's aansturen een corrigerende PM te sturen.

Met vriendelijke groeten,

Support TribalWars.nl
antwoord



*** Het besluit is dus dat gedurende vrijdag de zevenste september het systeem in gang wordt gezet.

----> Vul je opslagplaatsen en hou die goudmuntjes alvast klaar !
 

DeletedUser43720

Guest
Wat ben je toch een topper Bassie en ik een tamzak, kuch kuch
Als je beter leert lezen zie je dat ik ook een support heb aangevraagd, alhoewel hier de mods nog steeds het antwoord niet weten. Bij jou blijkbaar wel dus
 

DeletedUser

Guest
Er waren al meerdere supports verzonden bassie... Deze post lijkt gewoon meer op onterechte arrogantie
 

DeletedUser

Guest
Ik neem het niet serieus op, ik zeg alleen dat de manier waarop je dat zegt vreselijk arrogant over komt, al helemaal omdat al eerder gemeld is dat iemand het al gevraagd heeft.
 

DeletedUser

Guest
Ja maar, Ja maar! ik wou ook de support indienen hoor! ik moest alleeeen nog mijn billen afvegen.

Dafuq? stelletje freaking spammers hier!
 

DeletedUser58575

Guest
Even een vraagje van mijn kant uit. Jullie hebben nu al een tijdje ervaring met edelmunthalveringen.
Aangezien ik jullie over het algemeen niet al te nuchtere mening uiteraard altijd op prijs stel, vroeg ik me af wat jullie als spelers van W14 vinden van deze post van mijzelf een tijdje terug.

Het betreft een idee voor een alternatieve wereld, waarbij je om edels te maken niet enkel muntjes nodig hebt, maar ook ODA. Dit om interners tegen te gaan en actie te stimuleren.
Nu vroeg ik mij zo af wat men van dit idee denkt, en in hoeverre dit aan zou slaan bij de toch wat meer ervaren spelers.
 
Bovenaan