gehalveerde goudmunten

DeletedUser

Guest
Shit man, dat zou een RAMP zijn:eek:
Jij hebt toch nee gestemt hoop ik?! Want de kans is groot dat je het geen 2 maanden uithoudt tegen die pro's man man man :eek:

uhu heb nee gestemd, kheb zo bang dat heel mijn front met teva staat preventief gestackes, tis beetje noob maarja :eek:, zo kan een mens al is iets gaan drinken en gerust zijn je geen dorpjes verliest :p
 

DeletedUser

Guest
uhu heb nee gestemd, kheb zo bang dat heel mijn front met teva staat preventief gestackes, tis beetje noob maarja :eek:, zo kan een mens al is iets gaan drinken en gerust zijn je geen dorpjes verliest :p

Alleen je front ofwa?
Dat meen je toch niet:eek:
Je weet nog niet dat TEVA superedels hebben die sneller lopen dan verkenners:confused:
Heavy shit man, die edels, en ze hebben een script waarmee ze ze allemaal op dezelfde miliseconde timen, echt ge-flipt gewoon! En hun clears vechten in de nachtbonus 2x zo sterk, ipv de verdediger, dus terwijl jij aan het zuipen bent, gaan zij met 10 clears door jouw preventieve stacks.
En last but not least, hun munten kosten 10hout, 12leem en 9ijzer:eek:
Edels zat dus :eek:

Ik kan het geloven dat je nee hebt gestemt:eek:
 

DeletedUser

Guest
Alleen je front ofwa?
Dat meen je toch niet:eek:
Je weet nog niet dat TEVA superedels hebben die sneller lopen dan verkenners:confused:
Heavy shit man, die edels, en ze hebben een script waarmee ze ze allemaal op dezelfde miliseconde timen, echt ge-flipt gewoon! En hun clears vechten in de nachtbonus 2x zo sterk, ipv de verdediger, dus terwijl jij aan het zuipen bent, gaan zij met 10 clears door jouw preventieve stacks.
En last but not least, hun munten kosten 10hout, 12leem en 9ijzer:eek:
Edels zat dus :eek:

Ik kan het geloven dat je nee hebt gestemt:eek:

hahaha, nu zie je waarom ik elke dag bang inlog hé :(, jij hebt er geen front mee hé :mad:
 

DeletedUser

Guest
Is goed, ik heb nog 2500def dorpen thuis staan (nouja, in al mijn boeren kunnen er 48.000 :boer::boer::boer:pop dus eigenlijk 1250:cool:)

TEVA heeft me verteld hoe dat moet:eek:

Man, je ging dat niet vertellen, nu weten ze hoe het komt dat we stacknoobs zijn :(
 

DeletedUser23586

Guest
Sorry man:(
Nja, onze def dorpen zijn gewoon 14000:speer:
15000:zwaard:
15000:boog:
En wat:verkenner:

necg81.gif
 
Bovenaan