Gefeliciteerd Arithmetic

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Met je mooie 2e dorpje afgepakt van ene highlordgimi.
Ik moet wel bekennen dat ik medelijden heb met highlordgimli overigens. Wereld op wereld lijkt hij maar naast je te spawnen.

https://nl.twstats.com/nl64/index.php?page=player&mode=conquers&id=487806216
Hier bijvoorbeeld neem je hem over

https://nl.twstats.com/nl70/index.php?page=player&mode=conquers&id=487806216 en dan hier ook nog eens

https://nl.twstats.com/nl67/index.php?page=player&mode=conquers&id=487806216 en hier spelen jullie dan eindelijk eens samen en neemt je stam hem over.

En verdorie het noodlot slaat arme @highlordgimili dan toch weer toe op w97.

Sterkte maatje
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Speelt Dorpsmafketels niet ook op Arithmetic?

Anders is hier nog een voorbeeld.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Oei oei...

Het blijkt allemaal toch weer als puzzelstukjes in elkaar te vallen!

08-03 had Arithmetic een erg deftig farmrecord neergezet. Met duidelijk aan de plunderaar te zien zeer dikke spelerfarm (meerdere goeie spelers nodig).

Nou met een ODA van -5 profiteer je van anderen of er was echt geen deff aanwezig. Sure, sure.

Well.. toevallig, héél toevallig zaten er spelers op een paar velden waarvan eentje rang 1 ODA pakte (tot drie keer toe een speler geveegd aan de stats te zien) - ene IAMEVIL - en zijn stammie highlordgimli die destijds de #8 spot pakte met ook een goeie veeg en 16K farm die dag. Sure sure.

ODA score (#5 en #22 nu)

1710079988899.png

1710079931608.png

Het was al uiterst ongeloofwaardig dat dit spelers waren die voor eigen gewin farms clearen (en ze vervolgens niet farmen???). Tot meerdere keren toe. Maar hey, excuusjes van Arithmetic varieerden van "targets hadden maar 10 speer" en onderstaand screentje. Hier heb je nog wel een hele bijzondere case nodig om er onderuit te komen. Sure sure.

1710078587885.png

En nu zonder tegenstand Gimli opgeëdeld. Kijk, ik heb bewezen zelf machtig graag te boosten op voorgaande werelden. Als je hier boost, geef op zijn minst toe dat je boost of ontken het in ieder geval niet. Daar kan ik slecht tegen. En weet natuurlijk het risico ervan gezien we hier regels over hebben en ik voor véél minder al geband ben geweest. @Kr33log topik voor jou dit. Niet voor niks dat schedel zonder boosts start terwijl dat natuurlijk helemaal in het DNA zit van mijn medespelers (warre doet niks anders normaal..).

Op een non-pp wereld vind ik boosten overigens een stuk kwalijker. Hier staat juist het hebben van gelijke middelen centraal. Laten we dat graag zo veel mogelijk houden s.v.p.

1710080213708.pngThis

Tis maar waar je trots op bent :biggrin:
 

Bijlagen

  • 1710080197528.png
    1710080197528.png
    58,8 KB · Weergaven: 21

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Orcfighter heeft ook nog een hele goeie moraalbreker.
 
Reactiescore
3.584
Wel zielig als je loopt te pronken met een award die je verkregen hebt door te cheaten. Zelfrespect is gone?
 
Reactiescore
140
Is er na jaren weer eens een pp vrije wereld, ga je dit soort sneue praktijken uithalen, hoe diep kan je zinken. Als dit account niet linea recta van de wereld wordt verbannen, stel ik een cordon sanitaire voor. Niemand gaat met deze prutsertjes in de stam zitten of mee samen werken, laat ze maar lekker in hun booststammetje.
 
Reactiescore
1.804
swaghetti yolonaise wat een bazennaam
 
Reactiescore
2.386
gefeliciteerd!! (ik heb niks gelezen enkel de topiquenaam)
 
Bovenaan