Gamen

Reactiescore
1.015
Ik speel nu vooral Elder Scrolls Online. Geen idee hoeveel uur ik erin heb gepompt, denk iets van 30/40 tot nu toe ofzo.

Ik had vroeger geen leven. Toen was het school - gamen - slapen en repeat. In het weekend constant, buiten sporten. Denk dat ik de speler ben die op BO1 de meeste gametime heeft ter wereld, toch nog nooit iemand tegengekomen die in de buurt kwam (162 dagen was het dichtste bij mij, ik heb er 187). Voor bo2 maar 30 en nu 20tal, bijna altijd met m'n RL maten. Gamen vergaat eens je ouder wordt :p.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik weet nog dat ik als kind liever achter PS 2 of PC zat dan ik door het bos ging wandelen met mijn ouders.

En nu loop ik elke morgen een half uur vrijwillig :eek:

Maar mocht maar 1 uur per dag achter een PC/Console
Heb toch nog best veel tijd aan Drakan, Drakan:AG, Dark cloud en Dark cloud 2 besteed :p
M'n beste vriendin was een Nintendo addict(vooral Mario), maakt denk ik nog altijd Mario Kart het spel dat ik het meest gedaan heb :p #F*ckRegen
 
Reactiescore
1.733
Spel dat ik het meest gespeeld heb is toch Wolfenstein ET, dan Cod1 en dan komt denk ik GTA 5 Online.
 
Reactiescore
110
Spel dat ik het meest gespeeld heb is toch Wolfenstein ET, dan Cod1 en dan komt denk ik GTA 5 Online.

Wolfenstein speel ik nog steeds, naast Fifa en COD4 ook de enige spellen die ik nog speel eigenlijk. :p
 
Reactiescore
110
Heb het gisteren gezien. Ziet er naar mijn mening hetzelfde uit als Fifa 16. Of er echt inhoudelijke verschillen zijn, heb ik beide te weinig voor gespeeld. Grafisch zeg ik in ieder geval: not worth it.

De verschillen zijn klein, soms niet eens merkbaar, maar toch wordt het spel beetje bij beetje steeds beter. Speel nu de editie van 4-5 jaar geleden en je merkt direct dat de nieuwste echt beter is. Nadert qua gameplay echt de perfectie imo.

Ik had vroeger geen leven. Toen was het school - gamen - slapen en repeat. In het weekend constant, buiten sporten. Denk dat ik de speler ben die op BO1 de meeste gametime heeft ter wereld, toch nog nooit iemand tegengekomen die in de buurt kwam (162 dagen was het dichtste bij mij, ik heb er 187). Voor bo2 maar 30 en nu 20tal, bijna altijd met m'n RL maten. Gamen vergaat eens je ouder wordt :p.

Da's ook wel ziek veel zeg. :eek:
 

DeletedUser64230

Guest
Ik had vroeger geen leven. Toen was het school - gamen - slapen en repeat. In het weekend constant, buiten sporten. Denk dat ik de speler ben die op BO1 de meeste gametime heeft ter wereld, toch nog nooit iemand tegengekomen die in de buurt kwam (162 dagen was het dichtste bij mij, ik heb er 187). Voor bo2 maar 30 en nu 20tal, bijna altijd met m'n RL maten. Gamen vergaat eens je ouder wordt :p.

Ik had 4 accs op xbox360 met per stuk 55-60 speeldagen op cod4 :D heb nog voor geld (5-80€) gespeeld toen
Nolifen op de middelbare school was het leven. En dan team tactical in toernooitjes :D geweldig
 

DeletedUser61161

Guest
Ik had vroeger geen leven. Toen was het school - gamen - slapen en repeat. In het weekend constant, buiten sporten. Denk dat ik de speler ben die op BO1 de meeste gametime heeft ter wereld, toch nog nooit iemand tegengekomen die in de buurt kwam (162 dagen was het dichtste bij mij, ik heb er 187). Voor bo2 maar 30 en nu 20tal, bijna altijd met m'n RL maten. Gamen vergaat eens je ouder wordt :p.

Volgens mij heb je nog steeds geen leven hoor :D
 
Reactiescore
1.733
Was ie gestolen? :eek:

Met de kermis hebben een paar grappenmakers mijn fiets in iemands tuin geflikkerd. Best ver van de plek van waar ik hem had staan. Maar gelukkig was die man een eerlijke vinder :p En heeft de fietsen dealer gebeld en die kon aan het frame nummer zien dat dat mijn fiets was. 3 weken kwijt geweest dat ding :p.
 

DeletedUser61134

Guest
Met de kermis hebben een paar grappenmakers mijn fiets in iemands tuin geflikkerd. Best ver van de plek van waar ik hem had staan. Maar gelukkig was die man een eerlijke vinder :p En heeft de fietsen dealer gebeld en die kon aan het frame nummer zien dat dat mijn fiets was. 3 weken kwijt geweest dat ding :p.

Haha xD
Ik leende altijd fietsen bij bushalte.
Zette ze dan 2 uur later weer terug :eek:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Zijn er nog meer mensen die GW2 spelen/gespeeld hebben? :D
 

DeletedUser61134

Guest
Hahaha voor ik deze fiets had, moest ik overal maar toe op zo'n halve kinderfiets xd. Trapte me een ongeluk en kwam je amper vooruit.

Had zelf eerst 1 maar iemand had hele fietsenstalling in de fik gezet xD
Daarna liet ik me altijd brengen door mn vriend...
 
Bovenaan