Fuseren & co-spelers discussie

DeletedUser

Guest
Ik heb nog een paar vraagjes.

- Is het ook mogelijk om een triple account te maken?

- Is het mogelijk om met meerdere spelers tegelijk ingelogd te zijn op 1 account?

- Als je gaat fuseren en je kiest op jou account te verwijderen, blijf je op de andere werelden toch wel gewoon bestaan?

alvast bedankt.

mvg,

william
 

DeletedUser35251

Guest
William, het is niet mogelijk om met meerdere spelers op 1 account ingelogd te zijn. Daarom moet je dus bespreken, als je met meerdere speelt, wie bijvoorbeeld wanneer online gaat. En als je, je account op wissen drukt gaat hij enkel op die desbetreffende wereld weg maar op de rest blijft hij bestaan.
 
Reactiescore
1.804
Ik heb nog een paar vraagjes.

- Is het ook mogelijk om een triple account te maken?

- Is het mogelijk om met meerdere spelers tegelijk ingelogd te zijn op 1 account?

- Als je gaat fuseren en je kiest op jou account te verwijderen, blijf je op de andere werelden toch wel gewoon bestaan?

alvast bedankt.

mvg,

william
Je kan zelfs cinqoaccount maken. Of milleaccounts. Je mag zoveel co's hebben als je wil op de gewone werelden ;)
 

DeletedUser17472

Guest
Ik heb nog een paar vraagjes.

- Is het ook mogelijk om een triple account te maken?

- Is het mogelijk om met meerdere spelers tegelijk ingelogd te zijn op 1 account?

- Als je gaat fuseren en je kiest op jou account te verwijderen, blijf je op de andere werelden toch wel gewoon bestaan?

alvast bedankt.

mvg,

william

Ja, op andere werelden blijft je eigen account wel bestaan als hij verwijderd is van die ene wereld waarop je fuseert.
 

DeletedUser55794

Guest
worden de dorpen van die speler die zichzelf verwijdert dan barbarendorpen?:confused:
 

DeletedUser

Guest
ik denk na 5 dagen,anders heb je dat een barbarendorp mischien opeens weer krimpt en weer van een speler is.
 

DeletedUser55794

Guest
oke, dus edelen bij iemand die ver weg ligt is mogelijk zonder dat iemand ander hem overneemt?

en ook met dit bericht?

In de vorige uren voerde speler acties op hetzelfde doel uit. Volgende acties tussen spelers, die een internetverbinding delen of computer delen, zijn tijdens het samen spelen en tot 24 uur daarna niet toegestaan: Gelijktijdige aanvallen, ondersteuningen, grondstoffenleveringen oftewel alle acties met hezelfde doel accoun
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Stel je fuseert met iemand op één wereld, mag je dan op een andere wereld met je eigen account spelen?
 

DeletedUser

Guest
ook even een vraagje:
stel speler 1 en speler 2 zitten op account A

nu wil ik, speler 3, op account B, die nog geen co heeft, de cospeler van account A, speler 2 dus, als co voor Mijn account.

hoe doe ik dit ??
want die co, speler 2, kan uiteraard het account A NIET op delete zetten aangezien dat hij slechts de co is, en niet de eigenaar van het account ...
 

DeletedUser

Guest
speler 2 mag 5 dagen niet inloggen op account A en dan na 5 dagen mag die op Account B gaan spelen.
 

DeletedUser

Guest
is het nie mogelijk om een soort instelling te maaken dat je kan aangeven met wie je gaat fuseren en een datum dat als je dat doe je acc dan niet meer bestaat en je gelijk op de acc gaat spelen met wie je gefuseerd bent??
 

DeletedUser

Guest
is het nie mogelijk om een soort instelling te maaken dat je kan aangeven met wie je gaat fuseren en een datum dat als je dat doe je acc dan niet meer bestaat en je gelijk op de acc gaat spelen met wie je gefuseerd bent??

Als hij je dorpen moet overnemen kan je het nooit op het voorrand weten, het overnemen kan altijd vertraging oplopen. En dat moet je de datum weer aanpassen. Lijkt me dus een beetje onnuttig en een account wissen duurt maar 5 dagen dus dat valt wel mee.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb met iemand een discussie
Die persoon beweerd indien je wil fuseren kan de persoon 5 dagen ofline gaan zonder zijn account te wissen en iemand anders zijn account verder te gaan zonder vv.
Bijvoorbeeld iemand van account A wil overgaan naar account B. Hij verlaat account A en zet op dat account iemand anders op niet als VV gewoon iemand anders van een andere wereld bijvoorbeeld. Hij wacht 5 dagen , mag hij dan wel spelen op Account B ? ook al is zijn account waar hij ooit mee is gestart niet verwijderd ?
Ik dacht dat dit niet mocht ?
 

DeletedUser17472

Guest
Ik heb met iemand een discussie
Die persoon beweerd indien je wil fuseren kan de persoon 5 dagen ofline gaan zonder zijn account te wissen en iemand anders zijn account verder te gaan zonder vv.
Bijvoorbeeld iemand van account A wil overgaan naar account B. Hij verlaat account A en zet op dat account iemand anders op niet als VV gewoon iemand anders van een andere wereld bijvoorbeeld. Hij wacht 5 dagen , mag hij dan wel spelen op Account B ? ook al is zijn account waar hij ooit mee is gestart niet verwijderd ?
Ik dacht dat dit niet mocht ?

Volgens mij mag dat wel. Je mag niet naar een ander account als je eigen account in vv zit. Maar als iemand anders op jouw oude account gaat en dus iedere dag inlogt, mag jij bij je nieuwe co verder spelen. Er moet dus gewoon ingelogd worden op jouw oude account.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb met iemand een discussie
Die persoon beweerd indien je wil fuseren kan de persoon 5 dagen ofline gaan zonder zijn account te wissen en iemand anders zijn account verder te gaan zonder vv.
Bijvoorbeeld iemand van account A wil overgaan naar account B. Hij verlaat account A en zet op dat account iemand anders op niet als VV gewoon iemand anders van een andere wereld bijvoorbeeld. Hij wacht 5 dagen , mag hij dan wel spelen op Account B ? ook al is zijn account waar hij ooit mee is gestart niet verwijderd ?
Ik dacht dat dit niet mocht ?

zoals ik je idd in pm al uitlegde is een account wissel perfect volgens de regels zolang er maar aan deze 2 voorwaarden wordt voldaan:
1/. er logt een nieuwe speler op dat account in
2/. de speler die overstapt blijft min 5 dagen offline (120 uur dus voor de duidelijkheid)

Maar goed verder moet je het zelf weten het is jou account en jullie fusie ik heb er verder geen bemoeienis in :p
 
Bovenaan