Fuseren & co-spelers discussie

Reactiescore
2.496
Zie Deze post (clicky) voor regelgeving en uitleg over het fuseren en co-spelen.

Met vriendelijke groeten,
Leiding tribalwars.nl
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk de regels uitgelegd voor hen die het niet snappen.
 

DeletedUser

Guest
Ah, dit is handig. Ik had toen ik fuseerde flinke onduidelijkheid,
 

DeletedUser3313

Guest
Vind het een beetje dom dat nadat jij/je fuseerpartner geen dorpen meer heeft 5 dagen moet wachten, kan iemand uitleggen waar dat voor is?
 

DeletedUser

Guest
alle voor iedereen die het nog niet wist: dit zijn de regels DUIDELIJK uitgelegd ^^
 

DeletedUser14635

Guest
interessante post voor fuserende mensen :) eindelijk eens duidelijkheid , over wat mag en wat niet ( ben nu ook juist begonnen met fuseren ):D

good job duckje;)
 

DeletedUser18489

Guest
duidelijk :)

is idd wel fijn dat de regels worden uitgelegd :)

zat soms zelf ook te twijfelen :eek:
 

DeletedUser3877

Guest
Vind het een beetje dom dat nadat jij/je fuseerpartner geen dorpen meer heeft 5 dagen moet wachten, kan iemand uitleggen waar dat voor is?

als de ene account niet verwijderd is, dan wordt dat gezien als een dubbelaccount. (je wordt immers gezien op 2 accounts)
vandaar eerst verwijderen, en dit duurt 5 dagen :)
 

DeletedUser

Guest
mss een idee dat je bijv. aan kan geven dat je account eerder dan 5 dagen verwijderd kan worden??
of bijv. support sturen, dat het account meteen verwijderd kan worden als er een mod van die wereld online komt. Dat hij dan bericht krijgt dat die en die speler graag zo snel mogelijk verwijderd wil worden.


Maar het is nu eindelijk goed uitgelegt. Hoop dat iedereen 't ook leest :p
 

DeletedUser15947

Guest
Fijn, al had ik liever dat er tijdens mijn fusie dit al was, had me een hoop nalezen en verdiepen in de regels bespaart..
 

DeletedUser

Guest
Ik vind inderdaad ook dat de regel dat je 5 dagen moet wachten vrij apart. Ik neem aan dat jullie als mods kunnen zien wanneer iemand zn account verwijderd. Jullie kunnen op die manier dus ook controleren wanneer die verwijdering wordt ingetrokken. Deze regel dat je 5 dagen moet wachten is dus naar mijn mening volstrekt zinloos en zal ervoor zorgen dat een fusie langzamer verloopt. Iets wat niet ter tevredenheid van de fuserenden zal gaan. Als niet valt te controleren of een account op delete staat is dat dus een vrij stomme fout in de code. Ik raad daarom ook aan om ervoor te zorgen dat je het verschil daarin ziet. Als iemand zn account op delete heeft gezet zal dit dus betekenen dat er geen sprake is van een dualaccount.

Verder is de volgende regel in strijd met zichzelf:
Het is niet toegestaan dat 1 van beide accounts in vakantievervanging doorgespeeld wordt.

Regel 1 zegt het volgende:
Het is toegestaan de vakantiemodus te gebruiken; De vakantievervanger mag dus op zijn eigen account en de account in vakantiemodus spelen.

Dit is dus een tegenstrijdigheid, wat denken jullie hiertegen te doen zonder dat je jezelf gaat tegenspreken?
 

DeletedUser

Guest
Met alle respect duckje, maar er is NOG een mogelijkheid door de opening in het tribalwars reglement.
Je laat speler B VV geven aan speler C.
Speler B krijgt paswoord van speler A en spelen er met 2 op.
Je wacht 24u met aanvallen van speler B's account en het probleem is opgelost als speler B niet meer inlogt op dat account.
Dit is "officieel" niet tegen de regels.
 

DeletedUser

Guest
Adelshoeven

Dus als twee spelers zonder Adelshoeven willen fuseren dan gaat dat niet voor hen?
 

DeletedUser

Guest
Dus als twee spelers zonder Adelshoeven willen fuseren dan gaat dat niet voor hen?

gaat wel, alleen kan je de dorpen van de andere speler niet overnemen :p

maar wie wil er nou voordat ie adelshoeve heeft fuseren??
 
Bovenaan